Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke veldig tydelig denne her syns jegnederste idag! Strekene er noe mer tydeligere irl

Jeg sliter litt med å få med på bilde - skal prøve igjen ved litt sterkere strek forhåpentligvis!Var ikke veldig tydelig denne her syns jeg![]()
Uff skrev jo akkurat at jeg hater ovitrelle. På meg sitter den i superlenge, men det normale er vel at den er ute før 10dpo, så jeg krysser fingrene for at det er babystrekKunne ikke dy meg og måtte ta en test. Har ikke testa Ovitrelle ut og er 10 dpo, så er fremdeles overbevist om at dette er en falsk positiv hvorfor gjorde jeg dette mot meg selv

Haha da er vi toUff skrev jo akkurat at jeg hater ovitrelle. På meg sitter den i superlenge, men det normale er vel at den er ute før 10dpo, så jeg krysser fingrene for at det er babystrek![]()
Lurt! Klarer du å ikke teste i morgen? Jeg vet ikke om jeg har nok selvdisiplin til å vente jegHaha da er vi totester igjen på onsdag, om den har blitt sterkere da må det vel vere babystrek
Usikker, dette er den første «positive» streken jeg ser i livet, så kan være fristelsen blir for storLurt! Klarer du å ikke teste i morgen? Jeg vet ikke om jeg har nok selvdisiplin til å vente jeg
Shit, det er så spennende!! Krysser fingreneUsikker, dette er den første «positive» streken jeg ser i livet, så kan være fristelsen blir for stor![]()
Hat over Ovitrelle som tuller slik med psyken.

Gratulerer, så fantastiskLykke til dere testere!Hat over Ovitrelle som tuller slik med psyken.
Virker å være veldig individuelt hvor lenge den sitter i kroppen. Blir veldig spennende å se i morgen eller onsdag
Er 12 DPO og fikk for første gang ever (utenom korona-test) en positiv CB-test
Vis vedlegget 460683
tror jeg våger at du @Hassel setter meg som gravid nå![]()

GratulererLykke til dere testere!Hat over Ovitrelle som tuller slik med psyken.
Virker å være veldig individuelt hvor lenge den sitter i kroppen. Blir veldig spennende å se i morgen eller onsdag
Vis vedlegget 460683

GratulererLykke til dere testere!Hat over Ovitrelle som tuller slik med psyken.
Vis vedlegget 460683
Ta en ny test imorgen og se om streken er sterkere❤Har trua!Heier på degKunne ikke dy meg og måtte ta en test. Har ikke testa Ovitrelle ut og er 10 dpo, så er fremdeles overbevist om at dette er en falsk positiv hvorfor gjorde jeg dette mot meg selv