Mai 2025

nederste idag! Strekene er noe mer tydeligere irl

Vedlegg

• IMG_2589.jpeg
    IMG_2589.jpeg
    329,9 KB · Visninger: 104
Puppene mine er mindre ømme idag enn de har vært siden jeg begynte på Gonal-F, er det ovitrelle som potensielt sett er ute av kroppen 10dpo? Har ikke testa ennå

Kunne ikke dy meg og måtte ta en test. Har ikke testa Ovitrelle ut og er 10 dpo, så er fremdeles overbevist om at dette er en falsk positiv hvorfor gjorde jeg dette mot meg selv

Vedlegg

• IMG_0261.jpeg
    IMG_0261.jpeg
    1 MB · Visninger: 66
  • IMG_0262.jpeg
    IMG_0262.jpeg
    898,7 KB · Visninger: 65
Jeg var til andre UL i dag, CD8. Overraskende viser det at jeg har 3 follikler som nesten ikke har vokst. De er på 8mm. Jeg startet Fyremadel 2 dager siden og har en følelse på at det var en dag for tidlig. Uansett, er det ikke noe å gjøre noe med nå. Jeg må fortsette stims og skal på ny UL CD11. Normalt har jeg hatt uttak dag 11. Og mest sannsynlig mitt aller siste IVF forsøk, så nå må det skje et mirakel om jeg får èn god follikel som kan bli et embryo og baby. Sånt får meg til å angre på at jeg utsetter meg for i forsøket på et søsken, men jeg skal prøve å holde motet oppe til UL på torsdag.

Last edited:
Hater ovitrelle, og hater at jeg må teste fordi jeg er så nysgjrrig :happy8

Vedlegg

• IMG_F2A5E9C8-3A36-4A2D-AE53-57C9355B1F93.jpeg
    IMG_F2A5E9C8-3A36-4A2D-AE53-57C9355B1F93.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 69
Kunne ikke dy meg og måtte ta en test. Har ikke testa Ovitrelle ut og er 10 dpo, så er fremdeles overbevist om at dette er en falsk positiv hvorfor gjorde jeg dette mot meg selv
Uff skrev jo akkurat at jeg hater ovitrelle. På meg sitter den i superlenge, men det normale er vel at den er ute før 10dpo, så jeg krysser fingrene for at det er babystrek:Heartred

Lykke til dere testere! :Heartpink Hat over Ovitrelle som tuller slik med psyken. :smiley-angry016

Virker å være veldig individuelt hvor lenge den sitter i kroppen. Blir veldig spennende å se i morgen eller onsdag :Heartpink

Er 12 DPO og fikk for første gang ever (utenom korona-test ;)) en positiv CB-test :smiley-bounce012
IMG_0038.jpeg

tror jeg våger at du @Hassel setter meg som gravid nå :nailbiting:

Lykke til dere testere! :Heartpink Hat over Ovitrelle som tuller slik med psyken. :smiley-angry016

Virker å være veldig individuelt hvor lenge den sitter i kroppen. Blir veldig spennende å se i morgen eller onsdag :Heartpink

Er 12 DPO og fikk for første gang ever (utenom korona-test ;)) en positiv CB-test :smiley-bounce012
Vis vedlegget 460683
Gratulerer, så fantastisk :Heartred :Heartred :Heartred

Har time til fertilitetsutredning nr 2 denne uken, så kan kanskje melde meg inn her som at jeg venter på oppstart? Blir jo med videre i juni gruppen, men jeg er så spent på timen og hva de sier om planen videre der, så hadde lyst til å melde meg inn her for å føle at jeg har «kommet igang» med IVF prosessen :smiley-ashamed005

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Ingen Medisiner enda - venter på oppstart

Vis vedlegget 460683
Gratulerer❤️dette blir spennende!

Back
Topp