Mai 2025

Jeg har havnet på test-kjøret :dead:
Første testen var 7 DPO og viste en tydelig Ovitrelle-strek syns jeg. Testene etter har vært 9, 10 og 11 DPO. Er streker på alle, men er veldig usikker på om det fortsatt er Ovitrellen som henger igjen :nailbiting: har også tatt testene til ulike tidspunkt om dagen, bare for å gjøre det enda mer usikkert hehe

Testdato er ikke før 23.05, selv om det er 16 DPO

Vis vedlegget 460594
Vis vedlegget 460595
Vis vedlegget 460596
Vis vedlegget 460597
Helt enig med Hassel over her! Dette ser ut som babystreker :Heartpink

Jeg synes dette ser for sterkt ut til å være Ovitrelle på 11 DPO, spesielt når den var såpass svak allerede på 7DPO. I tillegg til er det da ganske klar økning fra 9/10 til 11 DPO? Jeg tror du er gravid! :love017 :happy093
:Heartpink:HeartpinkTør virkelig ikke å juble enda, virker så usannsynlig at det skal klaffe på første IVF-forsøk :nailbiting:

Jeg er så glad! Embryoet som skulle dyrkes til i dag er også blitt frosset! Og det klarte jammen meg å bli en 5AA! Det er helt sprøtt :Heartpink
Gratulerer! Det er jo kjempebra! Da må vi bare krysse fingrene og håpe at et av de blir bebis :Heartred Jeg er et nervevrak med tanke på min ene 5AA… Jeg klarer liksom ikke helt tro at det skal gå, og er så utrolig stresset for at timing og alt skal klusse det til…

Første testen var 7 DPO og viste en tydelig Ovitrelle-strek syns jeg. Testene etter har vært 9, 10 og 11 DPO. Er streker på alle, men er veldig usikker på om det fortsatt er Ovitrellen som henger igjen :nailbiting: har også tatt testene til ulike tidspunkt om dagen, bare for å gjøre det enda mer usikkert hehe

Vis vedlegget 460594
Vis vedlegget 460595
Vis vedlegget 460596
Vis vedlegget 460597
Dette ser ut som gravid-streker synes jeg! Den er litt for sterk 11 DPO til å være ovitrelle.

9 dpo idag, og mine tester - foreløpig negativ men fortsatt litt tidlig muligens

Vedlegg

• IMG_2568.jpeg
    IMG_2568.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 58
Gratulerer! Det er jo kjempebra! Da må vi bare krysse fingrene og håpe at et av de blir bebis :Heartred Jeg er et nervevrak med tanke på min ene 5AA… Jeg klarer liksom ikke helt tro at det skal gå, og er så utrolig stresset for at timing og alt skal klusse det til…
Jeg kjenner på akkurat det samme. Kjenner jeg trenger en skikkelig prat med legen rett og slett. Blir jo sånn når man har få sjanser. Det står så innmari mye på spill i utgangspunktet, så det blir så avgjørende at alt man kan påvirke gjøres rett. Embryologen sa at det eneste man kan gjøre selv er å leve som vanlig. Og helst prøve dersom det er mulig å stresse minst mulig. Som jo er lettere sagt enn gjort. Resten må man overlate til teamet.

Jeg kjenner på akkurat det samme. Kjenner jeg trenger en skikkelig prat med legen rett og slett. Blir jo sånn når man har få sjanser. Det står så innmari mye på spill i utgangspunktet, så det blir så avgjørende at alt man kan påvirke gjøres rett. Embryologen sa at det eneste man kan gjøre selv er å leve som vanlig. Og helst prøve dersom det er mulig å stresse minst mulig. Som jo er lettere sagt enn gjort. Resten må man overlate til teamet.
Ja, jeg sliter litt med å gi slipp på den kontrollen. Og har jo også opplevd at legene mener forskjellig og også at de foreslår basert på forskning og statistikk, ikke på meg og min historikk. Vi har endret plan flere ganger basert på at jeg må minne dem på tidligere erfaringer…. Det er derfor jeg synes det er så vanskelig, også fordi jeg ikke er lege og vet ikke alltid hva som er relevant og ikke. Sukk.. Men du har nok rett, jeg får dele bekymringene mine og alle tanker jeg har- og så håper jeg at de vet hva som er viktig og riktig å gjøre :Heartred

Vis vedlegget 460594
Vis vedlegget 460595
Vis vedlegget 460596
Vis vedlegget 460597
Ser ut som du kanskje er gravid❤️Jeg fikk samme 11DPO og fortsatte og teste frem til 13DPO og blodprøve var 14DPO. Alt var positive. Startet slik som din 11DPO. Ovitrelle er nok ute av kroppen nå. Så alle testene du får positive fra nå skal du kunne stole litt på. Jeg endte opp med å ta cb digital 12DPO og fikk 1-2uker. Jeg tok morgen, ettermiddag og kveld fra 11DPO. Ikke alltid morgenurin var best. Men stolte ikke på noen av testene før blodprøve nr 2. Krysser for at den sitter hele veien❤️

Hva har dere betalt for hysteroskopi, dere som har tatt det? Og hvor tok dere det? Kan man få det offentlig? Spurt 2 ganger men fått nei, og irriterer meg at jeg ikke bare gjorde det privat før IVF-forsøket. Blir mer og mer sikker på at jeg har arrvev etter fødsel uke 19, siden jeg ble gravid med en gang før det, og nå har vi prøvd 14 måneder uten noen ting. Og nå tenker jeg at innsettet ikke gikk pga det :happy8

Ser ut som du kanskje er gravid❤️Jeg fikk samme 11DPO og fortsatte og teste frem til 13DPO og blodprøve var 14DPO. Alt var positive. Startet slik som din 11DPO. Ovitrelle er nok ute av kroppen nå. Så alle testene du får positive fra nå skal du kunne stole litt på. Jeg endte opp med å ta cb digital 12DPO og fikk 1-2uker. Jeg tok morgen, ettermiddag og kveld fra 11DPO. Ikke alltid morgenurin var best. Men stolte ikke på noen av testene før blodprøve nr 2. Krysser for at den sitter hele veien❤️
Da virker det litt lovende :nailbiting: takk fine deg :Heartpink:Heartpink tror jeg skal slå til med en cb digital i morgen!

Back
Topp