Mai 2025

Jeg fikk oppdatering i går, og får ikke vite noe mer før imorgen. I går var det 4 som fortsatt var med. Et som var delt seg perfekt og uten fragmentering. To som var delt seg perfekt, men som hadde noe fragmentering og 1 som hadde delt seg bra, men som hadde noe smårusk og noe fragmentering. Så en var «excellent» og de tre andre var «good». Det overrasker meg ikke om det kun blir 1 blasto denne gangen heller. Skulle gjerne hatt noen flere uten fragmentering. Hun sa det ikke var så mye (kanskje 20%) og at eggene kunne fikse det underveis. Men med min flaks gjør de nok ikke det. Men jeg får vite imorgen. Jeg er i utgangspunktet veldig glad bare for å få 1 blasto, men det hadde jo vært veldig fint med noen flere…:shy:
Det kan bli ett, men det kan også blir flere! Jeg har fremdeles trua for deg. Jeg synes ikke det hørtes ille ut i det hele tatt? Dette skal bli vårt forsøk!!! Vi skal få på frys i morra og få en mars-baby neste år! Nå er det vår tur :Heartpink jeg tenker det samme som deg! Veldig lettet hvis det blir én blasto, men håper selvsagt på flere:angelic:

Vi har ikke helt snakket om det, men jeg forsto det som at jeg i utgangspunktet kunne det. Men jeg var jo ikke satt opp på dobbelt trigger- så da blir det kanskje en pausesyklus? På grunn av gonapeptyl? Det må jeg dobbelt-sjekke!
Satte ikke du 1x Ovitrelle og 1x Gonapeptyl, eller husker jeg feil? Jeg tror ikke det er noen absolutte regler her, men det er vanligere med pausesyklus med ren Gonapeptyl-trigger fordi neste syklus da blir litt rar. Den er mer normal hvis man har satt Ovitrelle også.

Satte ikke du 1x Ovitrelle og 1x Gonapeptyl, eller husker jeg feil? Jeg tror ikke det er noen absolutte regler her, men det er vanligere med pausesyklus med ren Gonapeptyl-trigger fordi neste syklus da blir litt rar. Den er mer normal hvis man har satt Ovitrelle også.
Jo, jeg satte gonapeptyl og ovitrelle, men jeg har egentlig ikke snakket med klinikken om når vi skal kjøre forsøk. Jeg må ringe dem på mandag, når jeg vet om det blir noen blasto på frys:nailbiting:

Jo, jeg satte gonapeptyl og ovitrelle, men jeg har egentlig ikke snakket med klinikken om når vi skal kjøre forsøk. Jeg må ringe dem på mandag, når jeg vet om det blir noen blasto på frys:nailbiting:
Da gjelder i alle fall ikke det med at man «bør» ha pause slik som ved kun Gonapeptyl, slik jeg har forstått det. Med ren Gonapeptyl blir LH-toppen veldig kort, og lutealfasen rett etter blir også kort og rar slik at mens kommer etter 5-7 dager hos de fleste. De fleste får da en litt lang og rar syklus etterpå, som mange klinikker ikke vil sette inn på (selv om det ikke er uvanlig i utlandet). Med Ovitrelle i tillegg har du HCG (lenger halveringstid) i omløp, så da blir lutealfasen mer normal og man får mens til vanlig tid. Det gjør også neste syklus mindre rar hos de fleste. Så hvis de har sagt du trolig kan sette inn så stemmer nok det! Krysser alt jeg har for minst en blasto på frys og helst flere :Heartred :Heartred

Da gjelder i alle fall ikke det med at man «bør» ha pause slik som ved kun Gonapeptyl, slik jeg har forstått det. Med ren Gonapeptyl blir LH-toppen veldig kort, og lutealfasen rett etter blir også kort og rar slik at mens kommer etter 5-7 dager hos de fleste. De fleste får da en litt lang og rar syklus etterpå, som mange klinikker ikke vil sette inn på (selv om det ikke er uvanlig i utlandet). Med Ovitrelle i tillegg har du HCG (lenger halveringstid) i omløp, så da blir lutealfasen mer normal og man får mens til vanlig tid. Det gjør også neste syklus mindre rar hos de fleste. Så hvis de har sagt du trolig kan sette inn så stemmer nok det! Krysser alt jeg har for minst en blasto på frys og helst flere :Heartred :Heartred
Ja, jeg skal uansett snakke med dem om det. Jeg vil ikke sette inn hvis det er mye tull med syklusen- det var jo hovedgrunnen til at jeg ville totalfryse. Da er det bedre å vente en syklus. Selvom det virker ufattelig lenge!

Ja, jeg skal uansett snakke med dem om det. Jeg vil ikke sette inn hvis det er mye tull med syklusen- det var jo hovedgrunnen til at jeg ville totalfryse. Da er det bedre å vente en syklus. Selvom det virker ufattelig lenge!
Helt klart bedre å vente og være sikker på at tidsvinduet og hormonprofilen er optimal ja :Heartred Blir interessant å se om de anbefaler pause eller ikke!

Testdag... foreløpig ingen mensen heller da.. Men er jo tidlig på dagen.

Vedlegg

• 20250517_065229.jpg
    20250517_065229.jpg
    1,7 MB · Visninger: 70
Skjønner, takk for svar!! Hadde du vondt pga innsett, eller var det ferskt forsøk og pga uttak? Jeg merker det ikke engang jeg? (Innsett altså).
Uff skjønner så godt at du tester, jeg er helt lik! Spennende med morgendagens!!
Ja, begge deler var ganske vonde siden de hadde problemer med å både få ut eggene og sette det ene tilbake hehe.

Tenker å prøve med urin nr 2 og ikke morgenurin. Blir spennende ! :smiley-bounce012

Hei! En liten oppdatering herfra. Jeg har tatt Ovitrelle i dag og skal ha innsett fredag 23.5.

@Hassel
Så spennende! Si fra når du har hatt innsett, så flytter jeg deg til ruger da :Heartred

Hei dere! Nå er det endelig klart for en ny runde her og, innsett blir i juni, men oppstart forhåpentligvis i mai :cat:
@Hassel
Museline - 33 - B1 - hus - #2 - pergoveris, fyremadel, utrogestan - ca. oppstart 20.mai
Spennende! Jeg oppdaterer listen :love017

Da fikk jeg telefonen! Det ble kun 1 blasto på frys, som jeg trodde (håpet/fryktet). Jeg ble både glad og skuffet på en gang, men det hjalp absolutt på skuffelsen at embryo ble gradert til 5AA :Heartred
Samme beskjed som jeg fikk. Et embryo på frys, og et de skal se av til i morgen. Det på frys er 5BA så jeg er en blanding av skuffet og lettet på en gang :Heartpink
Husk at det er bedre med ett egg av god kvalitet enn mange med kvalitet. Krysser fingrene for dere :love7

Da fikk jeg telefonen! Det ble kun 1 blasto på frys, som jeg trodde (håpet/fryktet). Jeg ble både glad og skuffet på en gang, men det hjalp absolutt på skuffelsen at embryo ble gradert til 5AA :Heartred
Samme beskjed som jeg fikk. Et embryo på frys, og et de skal se av til i morgen. Det på frys er 5BA så jeg er en blanding av skuffet og lettet på en gang :Heartpink
Gratulerer med fine blasto i fryseren til begge to - setter dere på totalfrys på listen :Heartred

Back
Topp