Høres normalt ut ifra hva jeg har lest iallfall.Fikk to blasto på frys, hadde 10 egg ut, 9 befrukta og ett satt inn. Så det betyr at 6 har fallt fra. Er dette normalt statistikk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres normalt ut ifra hva jeg har lest iallfall.Fikk to blasto på frys, hadde 10 egg ut, 9 befrukta og ett satt inn. Så det betyr at 6 har fallt fra. Er dette normalt statistikk?
Klar du skal glede deg over dette! Alle som er her inne har hatt en lang vei og jeg (i hvertfall min egne mening) tror oppriktig at vi heier litt ekstra på alle som er her og blir veldig glade på alle sine vegneOg unnskyld til alle for at jeg gnir min lykke inn hit siden det satt på eget forsøk. Planen var jo at vi i helgen skulle starte på nytt forsøk på klinikken

Unnskyld er det siste du skal siOg unnskyld til alle for at jeg gnir min lykke inn hit siden det satt på eget forsøk. Planen var jo at vi i helgen skulle starte på nytt forsøk på klinikken
Enig med @Juletre34 - kjempeglad på dine vegne enten spiren din er laget på lab eller hjemme. Gratulerer masse, jeg oppdaterer listen 
Åh så gøy@Hassel sikkert litt tidlig enda, men du kan nok sette meg som gravid. Seks tester tatt nå fordelt på to dager, alle er positive. Tatt både strips, stav og monitor.
Vis vedlegget 460455
Fantastiske nyheter!Da har jeg hatt den daglige oppdateringen med embryologen.
I dag, på dag 3, har vi fremdeles 3 embryoer. 2 som har 8 celler og en hvor cellene har begynt å samle seg til morula. Fremdeles null fragmentering. Embryologen sa at de på nåværende tidspunkt ser perfekte ut, nen at man ikke kan spå hvordan de klarer seg videre. Jeg vet at stegene til å bli morula og blastocyst er tøffe, men jeg kjenner jeg begynner å få et lite håp![]()

Samme her! Er 9 DPO i dag, tok en test før 2 dager siden for å se hvordan Ovitrelle slo ut. Tenker å teste i ettermiddag eller i morgen hehe. Men har ikke troen egentlig, kroppen føles ut som den har gått tilbake til sin normale tilstand som ikke-gravidNår pleier dere å begynne teste etter innsett? Klør i fingrene av å teste, men er aaalt for tidlig enda

Det hender de tilbyr å sette Ovitrelle. Veldig avhengig av klinikken. Men ville absolutt ringt, så får du i alle fall et svar.CD17 og enda ikke tegn til positiv eggløsningstest. Lurte litt på å ringe klinikken, men kan de i det hele tatt gjøre noe?![]()
7 dpo idag! Så jeg tenkte egt å starte testingen på mandag (10 dpo). Jeg tok ikke ovitrelle denne runden - jeg går rundt å kjenner hele tiden, selv om det er mulig det ikke har festes seg endaSamme her! Er 9 DPO i dag, tok en test før 2 dager siden for å se hvordan Ovitrelle slo ut. Tenker å teste i ettermiddag eller i morgen hehe. Men har ikke troen egentlig, kroppen føles ut som den har gått tilbake til sin normale tilstand som ikke-gravid
Hvor lenge siden innsett for deg?
CD17 og enda ikke tegn til positiv eggløsningstest. Lurte litt på å ringe klinikken, men kan de i det hele tatt gjøre noe?![]()
Nå har jeg hatt mitt aller første innsett![]()
Gratulerer begge to!!

Nå har jeg hatt mitt aller første innsett![]()
Hurra! Det krysses både fingre, armer og bein

Jeg startet 11DPO frem til blodprøvenNår pleier dere å begynne teste etter innsett? Klør i fingrene av å teste, men er aaalt for tidlig enda
Så gode nyheter!! så kosNå har jeg hatt mitt aller første innsett![]()