Mai 2025

Slenger meg med i mai-gruppen, men mye mulig jeg hører mer til i april. Si fra omså :happy:

Sprøytestart i dag med nye medisiner etter første runde i feb/mars. Dessverre ingen på frys.

Sara9921 - 29 år - B1 - IVF #2 - Pregoveris, Fyremadel , Gonapeptyl, Utrogestan - oppstart uke 17

Hei!

Håp1 - 31 - B1 - Privat - IVF #1 - Pergoveris ++ - oppstart midten av mai

Er det noen som har erfaring med pergoveris i romtemperatur og deretter i kjøleskap igjen? Tok med pergoveris på påskeferie, og medisinene ble to ganger oppbevart i romtemperatur ett par timer. Satt medisinen i kjøleskap igjen nå siden det ikke ble oppstart i ferien (forvirret syklus etter spontanabort), men er nå redd for at medisinene er "ødelagt". Setter stor pris på alle svar <3
Jeg vet dessverre ikke, men ville kanskje postet en tråd om det om du ikke får svar her, så flere ser det. Eller ringt apoteket i morgen, du får nok best svar der :Heartred

Slenger meg med i mai-gruppen, men mye mulig jeg hører mer til i april. Si fra omså :happy:

Sprøytestart i dag med nye medisiner etter første runde i feb/mars. Dessverre ingen på frys.

Sara9921 - 29 år - B1 - IVF #2 - Pregoveris, Fyremadel , Gonapeptyl, Utrogestan - oppstart uke 17
Du velger selv hvor du føler du hører mest til, du hjertelig velkommen i mai-gruppa. Vi er flere allerede som starter stimulering nå i april men har innsett i mai, meg inkludert :love017 Skrev deg opp på stimulerer!

Hei!

Håp1 - 31 - B1 - Privat - IVF #1 - Pergoveris ++ - oppstart midten av mai

Er det noen som har erfaring med pergoveris i romtemperatur og deretter i kjøleskap igjen? Tok med pergoveris på påskeferie, og medisinene ble to ganger oppbevart i romtemperatur ett par timer. Satt medisinen i kjøleskap igjen nå siden det ikke ble oppstart i ferien (forvirret syklus etter spontanabort), men er nå redd for at medisinene er "ødelagt". Setter stor pris på alle svar <3
Jeg synes å huske apoteket sa maks 1 time uten kjøl når bra når jeg testet Pergoveris. Lønner seg å ha med kjølebag på langreiser, mens korte distanser går fint. Jeg ville hørt med apoteket for å få korrekt informasjon, men vil tro det går fint. Lykke til!

Blir med over fra aprilgruppa etter totalfrys og pausesyklus. Aner fremdeles ikke om vanlig syklus etter avbruddsblødning vil være veldig lang, men håper at det ikke er mye forskyvning, slik at innsett kan bli i slutten av mai :happy: syklusdag 11, og har startet å teste etter eggløsning. Måtte denne runden gå fort!

Angeldust - 34 - B2 - Porsgrunn - fryseforsøk #1 etter totalfrys - naturlig syklus - slutten av mai/starten av juni

Mensen kom i går, to dager før ventet, så nå har jeg satt første dose Rekovelle. Kjente ingenting, om jeg ikke hadde sett det bittelille stikket i huden så hadde jeg vært usikker på om det funka :laughing002 Vi har fått time til første ultralydkontroll på fredag :love017

Ultralyd på mandag. Rakk selvfølgelig ikke å få noe eggløsningstester i posten. De er altså så vanvittig treige og det er ingen utlevering før tirsdag tidligst. Nesten 2 uker på å motta ting uti bygda her. :bored: Så da har jeg kjøpt RFSU tester på apoteket for å ha noe å teste med. Tenker det er bedre enn ingenting. Vil virkelig ikke gå glipp av LH toppen denne runden. Jeg pleier å finne den veldig greit da. Men stresser litt ekstra nå merker jeg.

Ultralyd på mandag. Rakk selvfølgelig ikke å få noe eggløsningstester i posten. De er altså så vanvittig treige og det er ingen utlevering før tirsdag tidligst. Nesten 2 uker på å motta ting uti bygda her. :bored: Så da har jeg kjøpt RFSU tester på apoteket for å ha noe å teste med. Tenker det er bedre enn ingenting. Vil virkelig ikke gå glipp av LH toppen denne runden. Jeg pleier å finne den veldig greit da. Men stresser litt ekstra nå merker jeg.
Så utrolig irriterende! Når venter du EL?

Så utrolig irriterende! Når venter du EL?
Det kan variere en dag eller to sånn pluss minus. Så jeg tror jeg kan få det enten på onsdag eller torsdag. Greit å få testa et par dager i forveien sånn at jeg tydelig ser når toppen er. Litt sent å få testene samme dag som jeg kanskje får positiv test. :p

Det kan variere en dag eller to sånn pluss minus. Så jeg tror jeg kan få det enten på onsdag eller torsdag. Greit å få testa et par dager i forveien sånn at jeg tydelig ser når toppen er. Litt sent å få testene samme dag som jeg kanskje får positiv test. :p
Ikke sant, da er RFSU bedre enn ingenting i alle fall. Men onsdag/torsdag - da høres det ut som du skal klare å styre unna at innsett faller på helg da? :Heartred

Ikke sant, da er RFSU bedre enn ingenting i alle fall. Men onsdag/torsdag - da høres det ut som du skal klare å styre unna at innsett faller på helg da? :Heartred
Ja det skal gå sånn akkurat fint. Så der er jeg ikke veldig bekymret. Det er større sjanse for at eggløsning kommer senere enn normalt på grunn av stress. Jeg har liggende rester av clearblue digital test uten den elektroniske dingsen. De viser jo fortsatt veldig tydelig streker og er lette å tolke, så tar de side om side med RFSU tester. Har bare 3 stykk. Så må planlegge det litt lurt bare. :laughing002

Ja det skal gå sånn akkurat fint. Så der er jeg ikke veldig bekymret. Det er større sjanse for at eggløsning kommer senere enn normalt på grunn av stress. Jeg har liggende rester av clearblue digital test uten den elektroniske dingsen. De viser jo fortsatt veldig tydelig streker og er lette å tolke, så tar de side om side med RFSU tester. Har bare 3 stykk. Så må planlegge det litt lurt bare. :laughing002
Da skal det gå selv med ubrukelig post høres det ut som! :laughing002

Så var det på ann igjen etter MA i mars, så jeg joiner dere mai jentene ❤️

Håperpå2025-34-B2- privat- #IVF 2 #6 innsett med pergoveris/prednisolon/utrogestan/l-arginin og D-vitamin (noe sånt).

Venter mensen i morgen eller mandag så blir det innsett i etterhvert som slimhinnen forhåpentligvis vokser med pergoveris

Ser det er mange fra april gruppen som er med videre, håper virkelig mange får positive tester i mai måned

Dere som har hatt flere runder med IVF- hvilken syklusdag har uttak havnet på? Jeg har akkurat begynt med stim (kort protokoll), og undrer hvor lang tid jeg må gjøre dette før vi kan gå videre til uttak :nailbiting:

Dere som har hatt flere runder med IVF- hvilken syklusdag har uttak havnet på? Jeg har akkurat begynt med stim (kort protokoll), og undrer hvor lang tid jeg må gjøre dette før vi kan gå videre til uttak :nailbiting:
Det varierer veldig. Jeg har hatt 6 uttak og det har vært alt fra dag 13 og til dag 16. Sprøyter sånn ca 10-12 dager, så en dag helt uten noe før du skal ha uttak dagen etter.

Jeg har hatt 11-12 dag på mine 4 forsøk

Gratulerer med oppstart! Hvordan synes du det går med sprøytene?

Setter deg på stimulerer jeg da :love017

Hvor har du bestilt fra?

Back
Topp