Herregud. Jeg er målløs. Jeg skjønner godt at du er skikkelig fortvilet, du har all rett til det. Denne legen har vist at hun ikke kan dette! Jeg tror også det ville vært helt feil å sette inn nå på fredag. Alle andre opplyser om at man må ha hatt eggløsning før innsett. Du har ikke hatt positiv test, og med Follikkel på 12 er det jo helt tydelig at kroppen fortsatt jobber. Aaarrg blir så irritert på dine vegne!!!Legen ringte meg da jeg sendte en kvass protest i portalen. Hun sa da at slimhinna mi er grei nok til innsett nå. Så om jeg starter med progesteron nå så kunne vi sette inn på fredag. Hun styra på med at jeg har positiv eggløsningstest. Den er jo ikke helt positiv og hun fant jo ikke tegn til at eggløsningen har skjedd. Så dette er en litt risikabel plan egentlig. I tillegg så har vi konfirmasjon i helga. Jeg har faktisk ikke mulighet til å møte opp på innsett på fredag. Da er det bedre å avbryte. Det sa jeg til legen også. Da foreslo hun å ta ny ultralyd på onsdag og at jeg fortsetter å teste etter eggløsning hjemme. Jeg valgte den løsningen og så ser vi nå da hva som skjer. De finner nok ut av det på blodprøver om hun har tatt feil av om eggløsning skjedd eller ikke skjedd.
Hun kommenterte at hun var ikke vant med sånne eggløsningstester og at de pleier ikke å bruke det. Men altså... om man ikke tester, så er det jo ingen garanti for at man treffer på rett dag. Dette er det merkeligste opplegget jeg har vært med på. Jeg har absolutt null tillit til dem nå og kjenner at jeg er litt forbanna faktisk. Vi kan ikke bytte Klinikk heller siden vi har embryoene våre der. Jeg er sint og fortvilet og fryktelig stresset nå.
Du har gjort det beste du kan i situasjonen her, med å si ifra. Jeg synes dere la en god plan, slik at dere er sikre på at innsett blir på riktig dag nå. UL, blodprøve samt EL testing vil gi deg svaret de neste dagene. Jeg har troa på at det kan bli innsett
veldig frustrerende at klinikken skal gi deg ekstra hodebry nå.

Legger deg inn på venter på oppstart inntil videre, så gir du bare beskjed hvis du ønsker at jeg oppdaterer når du har litt mer detaljer om medisiner og dato.
Sånn.. nå skal jeg slutte å spamme ned tråden med mitt drama.
Begynner å kjenne at det er noe på gang i eggstokkene nå, spent på hvor ubehagelig det blir fremover