Mai 2024

Oppdatering på oss er at av 7 befruktete egg var det 2 stk som klarte seg til dag 5 og er nå fryst ned. Så då er det bare å vente på mensen og på planen videre. Forhåpentligvis blir det innsett i mai. ❤️
 
Melder meg inn her side jeg skal ha uttak og innsett i uke 18.
Eller er jeg ikke på riktig sted da?

Lamelia-b4-IVF1-solomor-Bemfola-famydel-Maigaard i Danmark.
Usikker om jeg har gjort det rolig. Men bare spør.
 
Melder meg inn her side jeg skal ha uttak og innsett i uke 18.
Eller er jeg ikke på riktig sted da?

Lamelia-b4-IVF1-solomor-Bemfola-famydel-Maigaard i Danmark.
Usikker om jeg har gjort det rolig. Men bare spør.
Joda, velkommen jeg var også på Maigaard når jeg prøvde på første , hun satt på 3 ivf, ingen frys men alle fersk forsøk. Masse lykke til..
 
Kontroll i dag. Bra slimhinne og to ledende folikkler. Så da er det bare å vente på positiv EL test. :nailbiting:
 
Nei, Porsgrunn. De hadde overraskende nok åpent 1 mai.
Så fint de har åpent! Porsgrunn her også.
Har kontroll på tirsdag. Jeg må bare spørre, for jeg har ikke fått noe beskjed om ovitrelle, men heller at det kan bli avbrutt hvis eggløsning havner på feil dag...
Har du fått beskjed om at du skulle sette ovitrelle hele veien eller fikk du den beskjeden først nå etter kontrollen?
 
Kontroll i dag viser fremdeles litt tynn slimhinne og ingen større folikkler. Ny kontroll mandag, men fortsetter å teste etter EL selv frem til det og melder om det blir positiv test. Tenker selv at tidligste er mandag på dag 13, det er i såfall samme dag som jeg hadde positiv i forrige syklus. Håper litt at jeg får positiv test før kontroll så jeg slipper ovitrelle, men det får gå som det går.
 
Så fint de har åpent! Porsgrunn her også.
Har kontroll på tirsdag. Jeg må bare spørre, for jeg har ikke fått noe beskjed om ovitrelle, men heller at det kan bli avbrutt hvis eggløsning havner på feil dag...
Har du fått beskjed om at du skulle sette ovitrelle hele veien eller fikk du den beskjeden først nå etter kontrollen?

Fikk beskjeden først nå, så det var overraskende. Normalt sett avbryter de om EL kommer på feil dag.

De begrunnet det med at slimhinnen allerede var riktig tykkelse, så da kunne de planlegge innsettet. Så det er bare fordi det var praktisk for dem egentlig.
 
Fikk beskjeden først nå, så det var overraskende. Normalt sett avbryter de om EL kommer på feil dag.

De begrunnet det med at slimhinnen allerede var riktig tykkelse, så da kunne de planlegge innsettet. Så det er bare fordi det var praktisk for dem egentlig.
Veldig fint at de gjør det da, slik at du får innsett :) Er det på mandag du får innsett?
 
Er på syklusdag 6, og dag 5 med Rekovelle og dag 2 med Fyremadel. Jeg hadde trodd jeg skulle kjenne masse symptomer, men kjenner kun mensmurringer. Hva er andres erfaring?
 
Er på syklusdag 6, og dag 5 med Rekovelle og dag 2 med Fyremadel. Jeg hadde trodd jeg skulle kjenne masse symptomer, men kjenner kun mensmurringer. Hva er andres erfaring?
Jeg er på cd 9, skal ta min åttende gonal-f & fjerde fyremadel idag. Trodde også jeg skulle kjenne mye men merker egentlig kun bittelitt svake eggløsningssmerter + har hatt veldig mye slim/utflod siden mandag. :happy:
 
Jeg er på cd 9, skal ta min åttende gonal-f & fjerde fyremadel idag. Trodde også jeg skulle kjenne mye men merker egentlig kun bittelitt svake eggløsningssmerter + har hatt veldig mye slim/utflod siden mandag. :happy:
Jeg er jo bare glad til, sykepleier sa det var vanlig å få bli humørsyk, kvalm, hodepine, veldig oppblåst osv. Slim har jeg ikke fått, kanskje det kommer :)
 
Jeg er jo bare glad til, sykepleier sa det var vanlig å få bli humørsyk, kvalm, hodepine, veldig oppblåst osv. Slim har jeg ikke fått, kanskje det kommer :)
Jeg kjente også lite til bivirkninger når jeg hadde uttak i mars. Masse slim som nevnt over her :hilarious: Men ellers bare litt press i eggstokkene, som at det ble trangt, helt på slutten før uttak :)
Lykke til dere to med stimulering :talk017
 
Back
Topp