Takk-takk ja, de 2 jeg har hatt så langt var korte protokoll.
Hvordan foregår fryseforsøk i naturlig syklus? Og i "unaturlig"? Type tidsforbruk, medisiner, timing?
Jeg er offshorearbeider med litt spesiell schedule. Så det er slett ikke hver syklus jeg har mulighet til å få til stims. Ikke engang annenhver. Kan begynne å sykemelde meg. Men da blir det ikke råd til ivf - det er en dyr fornøyelse som du selv vet. Det å ta med medisiner ut er også en kvest uten like. Det går kanskje fint med sprøyter. Men alle medisinene må være forseglet i originalforpakning. Man er jo redd at vi kommer til å ruse oss der. Ikke apotek og ikke gyn med UL er der ute heller
Så jeg må planlegge ekstra godt det som planlegges kan. Og ikke minst utnytte den lille tiden jeg har igjen mest mulig effektivt.
Jobbet selv på sjøen før jeg fikk min sønn og for din del Lysi så er nok styrt syklus det beste om du skal gjennomføre FER. Ellers kan du jo måtte vente lenge på at syklusen skal treffe rett med turnusen på jobb. Men det kan jo klaffe også, de fleste klinikker forstår at styrt syklus er best for de som jobber på sjø.