~Mai 2020~

Har ikke hørt noen ting :arghh: Håper ikke dagen i morgen blir like lang og kjip som dagen i dag. Klarte ikke roe meg ned før ettermiddagen kom og jeg skjønte at de ikke kom til å ringe i dag..

Jeg roer meg etter 1600 jeg, så er det ny dag i morgen.. Våknet 8, sover kjempe dårlig.. Har hatt fri au idag liksom... :banghead:

Har fri i morgen au, og jobb på onsdag, så nå er det bare 2 og en halv dag igjen til innsett! Overlevd de her to dagene, håper de overlever til innsett og mer til! :smiley-angelic001

Men kan du ikke ringe og høre?
Hvor hører du til?

Tusen takk, aldri vært med på dette før, så vet ikke hva sjansen er for at de overlever frem til torsdag :(
Er det noen spesiell grunn til at dere skal sette inn 5dagers, og ikke 2- eller 3dagers hvis det er så usikkert om de overlever? Krysser fingerene for at dette går fint, de har ikke ringt enda slik jeg har forstått :)

Er det noen spesiell grunn til at dere skal sette inn 5dagers, og ikke 2- eller 3dagers hvis det er så usikkert om de overlever? Krysser fingerene for at dette går fint, de har ikke ringt enda slik jeg har forstått :)

Vi er med i en studie, derfor de dyrker til blasto, men har ikke hørt noe om de er usikre på om de overlever, jeg vet jo ikke noenting..

Jeg regner jo bare med det er dårlig odds for det, siden bare 2 av 4 modne egg ble befruktet. (8 ut hvor 4 var umodne)

De har ikke sagt at det så dårlig ut når vi fikk vite hvor mange som ble befruktet dagen etterpå.

Fikk kun beskjed om å ha is i magen, og at hvis de ringer så er det for og gi beskjed at de ikke har overlevd.

Hva er oddsen for at de overlever til blasto da?
Dette er første forsøk for oss noengang.
Så er ikke rart jeg er redd og nervøs når jeg ikke aner hvordan dette foregår..

Jeg roer meg etter 1600 jeg, så er det ny dag i morgen.. Våknet 8, sover kjempe dårlig.. Har hatt fri au idag liksom... :banghead:

Har fri i morgen au, og jobb på onsdag, så nå er det bare 2 og en halv dag igjen til innsett! Overlevd de her to dagene, håper de overlever til innsett og mer til! :smiley-angelic001

Men kan du ikke ringe og høre?
Hvor hører du til?
Jeg også sover dårlig og er generelt urolig. Faktisk værre enn jeg har vært før :banghead:
Jo, jeg gjør nok det i morgen. Nå har jeg venta lenge nok kjenner jeg :p Veldig spent!
Jeg hører til St. Olavs!

Hei gode damer, her kom ENDELEG mensen i dag etter ein rekordlang syklus på 43 (!!) dagar! Har vanlegvis syklus på 26 dagar. Litt absurd som prøvar, men har aldri i mitt liv vore så glad for å få mensen. :smiley-bounce012 Det har verkeleg vore uuthaldeleg å stå på stedet hvil på denne måten... Slapp iallfall å ta Primolut, det er eg veldig glad for.

Dette betyr at eg endeleg kan flyttast til stimulerer! :excited001 Kryssar fingrar og tær for at me alle finn vårt perfekte embryo denne månaden...!!! ❤️
Hurra Smuta!!:D:Heartred
Da flytter jeg deg rett over med en gang!:happy093

Vi er med i en studie, derfor de dyrker til blasto, men har ikke hørt noe om de er usikre på om de overlever, jeg vet jo ikke noenting..

Jeg regner jo bare med det er dårlig odds for det, siden bare 2 av 4 modne egg ble befruktet. (8 ut hvor 4 var umodne)

De har ikke sagt at det så dårlig ut når vi fikk vite hvor mange som ble befruktet dagen etterpå.

Fikk kun beskjed om å ha is i magen, og at hvis de ringer så er det for og gi beskjed at de ikke har overlevd.

Hva er oddsen for at de overlever til blasto da?
Dette er første forsøk for oss noengang.
Så er ikke rart jeg er redd og nervøs når jeg ikke aner hvordan dette foregår..
Ok, da skjønner jeg litt mer. Bare jeg som tolket postene du har skrevet som veldig usikre, men forstår godt at du er nervøs og spent. Det er min første runde også, og det et ikke så greit å vite når man aldri har gjort det før. Ikke meningen å skremme deg hvis jeg gjorde det! :)

Satt selv inn 2dagers for 3 dager siden og har ikke helt skjønt hvorfor noen sykehus setter inn 2dagers, når andre dyrker til blasto. Og hva som evt er best, men det har jeg skjønt er en større debatt :wacky:
Husk, du trenger bare ett egg for å lykkes!! Og ingen nyheter er vel gode nyheter i sitt tilfelle.

Jeg også sover dårlig og er generelt urolig. Faktisk værre enn jeg har vært før :banghead:
Jo, jeg gjør nok det i morgen. Nå har jeg venta lenge nok kjenner jeg :p Veldig spent!
Jeg hører til St. Olavs!

Off, det er skikkelig vondt asså! Denne usikkerheten, mannen er smørblide og fornøyd, han har stor tro på at dette går!

Skulle ønske jeg kunne slappe litt mer av og være litt mer som han!
Jeg vet jo at jeg klarer å gå igjennom dette igjen, sprøyter og uttak var ikke noe problem, er verre med de følelsene og usikkerheten opp i dette!
Så hvis vi er uheldige så gjør vi det igjen..
Men det som er kjedelig er at da må vi vente helt til høsten :/

Jeg hører til i Porsgrunn

Ok, da skjønner jeg litt mer. Bare jeg som tolket postene du har skrevet som veldig usikre, men forstår godt at du er nervøs og spent. Det er min første runde også, og det et ikke så greit å vite når man aldri har gjort det før. Ikke meningen å skremme deg hvis jeg gjorde det! :)

Satt selv inn 2dagers for 3 dager siden og har ikke helt skjønt hvorfor noen sykehus setter inn 2dagers, når andre dyrker til blasto. Og hva som evt er best, men det har jeg skjønt er en større debatt :wacky:
Husk, du trenger bare ett egg for å lykkes!! Og ingen nyheter er vel gode nyheter i sitt tilfelle.

Det går fint :) ser mine smiley forsvinner når jeg bruker mobilen sine.. Det var jo ikke meningen!

Ja, men hører om de som fikk 10 ut 7 befruktet og satt igjen med 4 på frys og 1 inn, så da blir jeg veldig negativ o_O

Men som du sier, vi trenger bare 1 gullegg, og vi har faktisk 2.

Men dersom embryoet ikke blir blasto, så hadde det ikke blitt noe baby ut av det uansett.. Får bare prøve å tenke sånn!

Tror jeg tør å sette meg som gravid nå! :woot::joyful: Håper bare det varer, merker gleden er blandet med frykt for å miste igjen. Men, det er mest utrolig glede :smiley-bounce022

Vedlegg

• PSX_20200526_085012.jpg
    PSX_20200526_085012.jpg
    36,5 KB · Visninger: 110
Jeg melder meg ut/flytter til juni etter negativ EL-test idag, for da blir innsettet uansett i juni :)

Nytt avbrutt forsøk på meg! :arghh: Dette er faktisk bare helt for jævlig, men klarer ikke ta det helt innover meg merker jeg.. Lykke til alle dere andre!:Heartred

Nytt avbrutt forsøk på meg! :arghh: Dette er faktisk bare helt for jævlig, men klarer ikke ta det helt innover meg merker jeg.. Lykke til alle dere andre!:Heartred

Nei nei nei! Det var jo ikke sånn der skulle gå :'( ringte du de eller ringte de deg?

Tenker på deg masse og sender en god klem!

Tror jeg tør å sette meg som gravid nå! :woot::joyful: Håper bare det varer, merker gleden er blandet med frykt for å miste igjen. Men, det er mest utrolig glede :smiley-bounce022
Fantastisk! Gratulerer!:Heartred

Jeg melder meg ut/flytter til juni etter negativ EL-test idag, for da blir innsettet uansett i juni :)
Lykke til i juni:)

Ånei!:(:( Sender deg en stor trøsteklem:Heartred

Da var uttaket overstått. Dette var da ingenting å grue seg for:happy: Hadde nok veldig god virkning av den lille pille cocktailen jeg fikk. Ingen smerter under uttaket, bare litt «lugging» liksom. Så dette var helt greit for min del, noe jeg er veldig glad for. Klarte å slappe av godt før jeg skulle inn, og kunne nesten klart å sovne under inngrepet:hilarious:
Forrige ultralyd sa legen at jeg kom til å få ut mellom 4 og 8 egg. Men resultatet ble hele 12 egg:joyful: Jeg er så ubeskrivelig glad og lettet!
Så nå er det bare å slappe av resten av dagen, og jeg skal innta sofaen med god samvittighet. Bare å vente på den nervepirrende telefonen i morgen, for beskjed om hvor mange som er blitt befruktet:)

Back
Topp