~Mai 2020~

8 egg
4 umodne
4 modne = 2 befruktet--1 er de usikre på- 1 ble ikke befruktet.

Da håper vi og ber om at de 2 overlever og kan sette inn 1 til torsdag :smiley-angelic001

8 egg
4 umodne
4 modne = 2 befruktet--1 er de usikre på- 1 ble ikke befruktet.

Da håper vi og ber om at de 2 overlever og kan sette inn 1 til torsdag :smiley-angelic001

Krysser fingrene sammen med deg for at de to klarer seg og at ihvertfall ett av dem er selve Gullegget ❤️

Dere som har gått på Otrivelle: tester dere den helt ut av kroppen (frem til negativ test), så blir den forhåpentligvis positiv igjen? :nailbiting: Dag 6 på Otrivelle nå, og vil prøve å følge med..

Tusen takk, aldri vært med på dette før, så vet ikke hva sjansen er for at de overlever frem til torsdag :(

Tror det er veldig vanskelig å spå! Statistisk sett er det nok vanlig at en del faller fra underveis, men akkurat hva som vil skje med de to her er jo en helt annen sak! Det er forferdelig nervepirrende å gå og vente - husker de dagene med gru fra alle mine tre uttak! Man må bare prøve å tenke på noe annet, se film og binge Netflix-serier, legge planer med venner og bare få tids til å gå. Prøver å følge de rådene selv her jeg går med en liten blasto i magen! ❤️

Så spennende! Kanskje det er babystrek! Du får holde oss oppdatert på neste test. Neste gang tviler jeg i alle fall på at eggløsningssprøyta fortsatt kan henge i.

Jeg hadde innsett av blasto dagen etter deg, men har ikke testet ennå. Skal prøve å holde ut ei uke til før jeg tester! Har veldig lyst til å teste nå jeg også, men jeg tror det er lurt for min del å vente. Jeg ville blitt så skuffa hvis den var negativ og samtidig ikke stolt på en negativ test så tidlig. En positiv test derimot, det hadde vært noe! ❤️ Men jeg tenker jo på det konstant og kjenner etter symptomer og googler meg nesten ihjel! Har du noen symptomer? Det er jo strengt tatt tidlig for det også, så det trenger vel ikke å bety noe verken den ene eller andre vegen.

Tror faktisk jeg er gravid! Streken er tydelig og blitt sterkere siden den nesten blendet. Prøvde å ta bilde nå men det blir jo enda mindre tydelig der føler jeg, på ekte blendet den aldri helt. Men tror ikke det kan være Ovitrellen nå! Dager siden sprøyten blir 1 mer enn det som står som dpo.

PSX_20200524_124853.jpg

Tør ikke sette helt jubelen løs, men en skikkelig god følelse! Vet det kan være kjemisk, eller Ovitrellen satt ekstra godt denne gangen. Selve testdagen, onsdag, skal jeg ta digital, og om den viser gravid skal jeg la tårene og gleden komme.

Av symptomer kan jeg nevne ca 0! Hehe. Puppene er slappe og ikke det minste ømme, og har bare kjent såvidt noe i livmoren.

Forstår godt at du tar valget om å ikke teste, bra at du kjenner hva som blir best for deg. Gjør at det blir en enda større berg- og dalbane av følelser. Men krysser alt jeg har for deg!

Dere som har gått på Otrivelle: tester dere den helt ut av kroppen (frem til negativ test), så blir den forhåpentligvis positiv igjen? :nailbiting: Dag 6 på Otrivelle nå, og vil prøve å følge med..

Jeg gjorde det denne runden! Ikke forrige runde. Syns det var gøy å følge med på :happy: Har du gjort det nå? Ble aldri helt blendahvitt hos meg, men 9 dager etter sprøyten var det neste helt blankt, samme 10 dager, og 11 dager ble streken litt tydeligere igjen :joyful:

Tror faktisk jeg er gravid! Streken er tydelig og blitt sterkere siden den nesten blendet. Prøvde å ta bilde nå men det blir jo enda mindre tydelig der føler jeg, på ekte blendet den aldri helt. Men tror ikke det kan være Ovitrellen nå! Dager siden sprøyten blir 1 mer enn det som står som dpo.

Vis vedlegget 327008

Tør ikke sette helt jubelen løs, men en skikkelig god følelse! Vet det kan være kjemisk, eller Ovitrellen satt ekstra godt denne gangen. Selve testdagen, onsdag, skal jeg ta digital, og om den viser gravid skal jeg la tårene og gleden komme.

Av symptomer kan jeg nevne ca 0! Hehe. Puppene er slappe og ikke det minste ømme, og har bare kjent såvidt noe i livmoren.

Forstår godt at du tar valget om å ikke teste, bra at du kjenner hva som blir best for deg. Gjør at det blir en enda større berg- og dalbane av følelser. Men krysser alt jeg har for deg!

Wow, ja den siste der er tydelig sterkere iallefall! Veldig lovende, tenker jeg! Så gøy! :D Fortsetter du å teste med strimler fram til onsdag? Jeg er skikkelig spent på dine vegne! :nailbiting::)

Mine pupper er også helt vanlige, men de blir sikkert ømme snart bare fordi jeg driver og tar og klemmer på dem hele tiden for å kjenne om de er ømme! :hilarious: Haha, så teit altså! Har en god del murringer i magen da, og føler meg litt ør i hodet og blir litt fortere andpusten enn vanlig synes jeg. Men det kan like gjerne være innbilning og bivirkninger av progesteronstøtten.

Wow, ja den siste der er tydelig sterkere iallefall! Veldig lovende, tenker jeg! Så gøy! :D Fortsetter du å teste med strimler fram til onsdag? Jeg er skikkelig spent på dine vegne! :nailbiting::)

Mine pupper er også helt vanlige, men de blir sikkert ømme snart bare fordi jeg driver og tar og klemmer på dem hele tiden for å kjenne om de er ømme! :hilarious: Haha, så teit altså! Har en god del murringer i magen da, og føler meg litt ør i hodet og blir litt fortere andpusten enn vanlig synes jeg. Men det kan like gjerne være innbilning og bivirkninger av progesteronstøtten.

Tusen takk, gøy at du er spent! Ja tenker å fortsette med strimler. Så om de fortsetter å bli sterkere er det jo et kjempegodt tegn! Spørs om jeg snart svir av to om dagen, blir helt testgal, hehe :happy090

Haha jeg også må bare klemme litt på de jevnt og trutt for å se om jeg kjenner noe. Murringer har jeg kjent i forskjellig form hver måned siden vi begynte å prøve for noen år siden, så symptomer derfra tør jeg ikke høre på. Sist når jeg ble gravid var jeg litt ekstra sulten (lever på kaloriunderskudd og det ble vanskeligere da), og klarte ikke styre kroppstemperaturen, var altfor varm og altfor kald hele tiden. kjenner litt på det nå også! Men ja, man finner mange tegn når man leter :laughing002 Sist sluttet jo utviklingen i uke 6 så vet ikke om alt var normalt der frem til det, og har jo også skjønt at en person ikke nødvendigvis kjenner det samme fra graviditet til graviditet.

Men googlingen og kjenner etter hele tiden fortsetter likevel! Hadde såvidt litt brunt slim og litt stikkninger for fire dager siden, kanskje det var et slags tegn på festing? Men samtidig hadde jeg en tydelig stikkning det ene fryseforsøket jeg ikke ble gravid, så er liksom umulig å vite. Føler at dine kan være gode tegn, men skal ikke spre noen falske forhåpninger her.

Blir veldig spennende når du skal teste også! Nervepirrende!
:love7

Ser ut til at dette første forsøket på søsken kan bli ganske så vellykket:) slipper selvsagt ikke jubelen løs bare på 11dpo men akkurat nå er jeg riktig så gravid! :D

Nesten for godt til å være sant om vår første prøverunde ble på 2,5 år og andre på under 2,5 måned!

Vedlegg

• 93303E2A-DEEE-481F-A883-AC0DB9E5C1B8.jpeg
    93303E2A-DEEE-481F-A883-AC0DB9E5C1B8.jpeg
    8,4 KB · Visninger: 112
  • 51917E59-EF8C-4D10-8EEE-93A225E7FB0A.jpeg
    51917E59-EF8C-4D10-8EEE-93A225E7FB0A.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 103
Krysser fingrene for at de klarer seg til torsdag :smiley-angelic001 Så nervepirrende å gå og vente slik! Uff! :smiley-angelic003

Ja, har grene allerede :banghead:
Unødvendig bekymring, og mannen er så overbevist at dette går fint! De klarer seg!

Men jeg er så vant med at det ikke går naturlig, så jeg er pessimistisk som vanlig... :bag:

Ja, har grene allerede :banghead:
Unødvendig bekymring, og mannen er så overbevist at dette går fint! De klarer seg!

Men jeg er så vant med at det ikke går naturlig, så jeg er pessimistisk som vanlig... :bag:
Men er det slik at de kun ringer deg nå om det ikke går? Eller får du oppdatering hver dag?
Jeg har klart å være ganske rolig frem til nå. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig nervøs :( Uff! Dette blir noen vanskelige dager fremover.

Men er det slik at de kun ringer deg nå om det ikke går? Eller får du oppdatering hver dag?
Jeg har klart å være ganske rolig frem til nå. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig nervøs :( Uff! Dette blir noen vanskelige dager fremover.

Ho på klinikken sa at de ringer kun ved dårlige nyheter, men ikke vet jeg om det er hvis bare 1 egg faller fra :( jeg kjenner en indre uro.. Men går nok bra! Jeg syns de kunne ringt hver dag uansett.. Da kunne jeg liksom fokusert på oppdateringene om hvordan de utvikler seg i stedet for og se at Porsgrunn ringer og ja. N funker det ikke..

Hvordan ligger det ann hos deg??

Men de ringte idag for å oppdatere hvor mange som ble befruktet. Så det kan være de gjør det med deg i morgen :)

Men de ringte idag for å oppdatere hvor mange som ble befruktet. Så det kan være de gjør det med deg i morgen :)
Vi har en avtale om at de kun ringer ved dårlige nyheter - da om alle er falt fra. Men at jeg kan ringe de om jeg ikke klarer å holde meg. Mulig jeg kontakter de på tirsdag. Men som sagt kjenner jeg at jeg begynner å stresse litt nå, så mulig at jeg ikke klarer å holde meg ut morgendagen :arghh:

Vi har en avtale om at de kun ringer ved dårlige nyheter - da om alle er falt fra. Men at jeg kan ringe de om jeg ikke klarer å holde meg. Mulig jeg kontakter de på tirsdag. Men som sagt kjenner jeg at jeg begynner å stresse litt nå, så mulig at jeg ikke klarer å holde meg ut morgendagen :arghh:

Ånei, nå har jeg stresset deg også :( unnskyld!

Jeg gjorde det denne runden! Ikke forrige runde. Syns det var gøy å følge med på :happy: Har du gjort det nå? Ble aldri helt blendahvitt hos meg, men 9 dager etter sprøyten var det neste helt blankt, samme 10 dager, og 11 dager ble streken litt tydeligere igjen :joyful:
Ja, jeg tok en test i dag (6 dager etter Otrivelle, 4 dager etter innsett) og fikk opp strek. Visste jo at det var Otrivelle, men har som sagt lyst til å følge med. Er jo en forsvarsmekanisme det også, og forberede seg litt på at det ikke går :sorry: Ser du får tydeligere streker, krysser fingrene for at dette er gullegget :)

Back
Topp