~Mai 2020~

Jeg kan settes på mislykket. Hadde testdato igår og negativ test :( Så nå venter jeg bare på tr og beskjed fra Porsgrunn om hva som blir planen videre..

Gratulerer så mye til dere som er gravide ❤️❤️ Og masse lykke til til dere andre! Krysser fingrene for hver og en av dere :)
Klem til deg:Heartred Lykke til videre! Håper spiren snart sitter!

Yey! Nå ser jeg antydning til mens, så kommer nok for fullt til morgenen:D tre dager over tiden.

Men da blir det sprøytestart på tirsdag! :smiley-bounce022
Åh, det er altså så frustrerande når mensen er sein... Godt at din er på veg. Her hos meg fekk eg negativ test i dag, så berre å smøra seg med tålmodigheit. Vil gjerne at mensen kjem snart, slik at me kjem i gang med nytt forsøk me også... :dead:

Jeg kan settes på mislykket. Hadde testdato igår og negativ test :( Så nå venter jeg bare på tr og beskjed fra Porsgrunn om hva som blir planen videre..

Gratulerer så mye til dere som er gravide ❤️❤️ Og masse lykke til til dere andre! Krysser fingrene for hver og en av dere :)
Ånei, så leit Spøkelse!:( Har du egg på frys? Sender deg en god klem:Heartred

Etter planen skal vi sette inn vår lille eskimo i morgen. Har så nerver for at opptiningen tar livet av det :sorry: Pleier de å ringe å bekrefte at opptiningen har gått bra? Eller ringer de bare om egget ikke har tålt det? Bruker Hausken :angelic:
Vet ikke hva rutinen er på Hausken, men på Riksen så ringer de kun om det ikke har overlevd:) Det går nok fint skal du se!:Heartred

Da er jeg ruger! Testdato 20.mai. :nailbiting:
Fikk satt inn en flott blasto som «var like fin etter opptining som før frysing». Hjem å lage reir å ruge i nå. *ba dum tss* :wacky:

Da er håpet ute for denne gang, da tante rød har meldt sin ankomst. Så da får man bare komme seg igjennom disse dagene, og tenke på at vi har 3 forsøk igjen i offentlig regi, som en trøst. Masse lykke til alle sterke og fine damer her inne, håper dere alle lykkes med barneønsket tilslutt:Heartred
:-( :-( :-( Neeei!!! ❤️ Nå ble jeg lei meg, Vårsol! Håpet så inderlig at den skulle sitte for deg nå❤️❤️Sender masse klemmer!!!
Krysser fingrene for veien videre, du er kjempe flink!!❤️❤️❤️

Da er samboer informert om at han sannsynligvis skal bli pappa igjen :-) Jeg og veslefrøkna ga han testen og et kort på senga i dag tidlig:Heartred Han var overrasket da han trodde det var for tidlig å teste, ikke visste han at han hadde ei så testegal dame:Heartred Han ble superglad og kosa med magen:love7

Da er samboer informert om at han sannsynligvis skal bli pappa igjen :) Jeg og veslefrøkna ga han testen og et kort på senga i dag tidlig:Heartred Han var overrasket da han trodde det var for tidlig å teste, ikke visste han at han hadde ei så testegal dame:Heartred Han ble superglad og kosa med magen:love7
Så utrolig koselig! Ble helt varm inni meg av å lese dette! Hurra!:happy093:Heartred

Jeg kan settes på gravid :love7
20200511_105350.jpg

Tusen takk alle for gode ord, det varmer!:love7 Etter å ha gått i kjelleren noen dager, fikk jeg idag en hyggelig tlf fra Haukeland. De ville gjerne ha meg inn igjen i juni med oppstart allerede 29. Mai med et par justeringer på stimuleringen. Tenker at jeg får bare stole på det og hoppe i det nå når jeg allerede er så godt i gang inni denne IVF karusellen :joyful: Alle gode ting er tre, er det ikke det de sier?:Heartred
Masse lykke til videre alle her og gratulerer til dere som har fått positiv test, det er godt å se at det finnes så mye håp og muligheter for gode resultater! Jeg heier på oss!:cool05

Lei for å høre det Spøkelse, håper du får en god plan videre fra Porsgrunn, vi skal nå målet til sist! Ta vare på deg selv! :Heartred

Tusen takk alle for gode ord, det varmer!:love7 Etter å ha gått i kjelleren noen dager, fikk jeg idag en hyggelig tlf fra Haukeland. De ville gjerne ha meg inn igjen i juni med oppstart allerede 29. Mai med et par justeringer på stimuleringen. Tenker at jeg får bare stole på det og hoppe i det nå når jeg allerede er så godt i gang inni denne IVF karusellen :joyful: Alle gode ting er tre, er det ikke det de sier?:Heartred
Masse lykke til videre alle her og gratulerer til dere som har fått positiv test, det er godt å se at det finnes så mye håp og muligheter for gode resultater! Jeg heier på oss!:cool05
Dette er en kjempe god nyhet! Nå ble jeg glad!:joyful:
NÅ skal dette gå!!:happy::Heartred

Masse lykke til til deg også ❤️ Så bra du får komme inn på ny runde! Jeg snakket med Porsgrunn igår, blir innsett av siste embryo denne syklusen :)

Hei☺️
Jeg er nå på rugedag 6 og klarer ikke tenke på annet.analyserer alt som skjer i kroppen. Hadde ikke trodd disse rugedagene skulle bli så tøffe psykisk. Vente vente. Har håp i et øyeblikk og fortvilelse i neste

vi går privat. Hadde time til utredning på Haukeland 1.4, men den ble avlyst pga Korona. Da jeg ringte forrige uke fikk jeg vite at de har oss på en liste. Ergo ikke ny time i overskuelig fremtid. Henvisningen var vurdert i oktober

Back
Topp