MAI 2018

Mitt aller siste egg overlevde ikke opptining [emoji29]

Vært på ny kontroll i dag og nå hadde den ene stoppet å utvikle seg, men de andre 2 var heldigvis like store. Får håpe på at gullegget er blant de Skal sette eggløsningsspøryte i dag. Uttak på onsdag[emoji4]

Spennende!! Lykke til:D

Åneii:( så trist! Det jeg er redd for å få beskjed om i morgen også:(
Ikke sant, jeg var nesten sikker på at det hadde gått bra, også ringer de når vi er kommet et stykke på vei..Skikkelig drittdag i dag...meeeen om jeg skal se lyst på det, noe som er vanskelig i dag, så er det det at vi fortsatt har to ferskforsøk igjen...bare jeg som så gjerne ville ha to tette, men sånn blir det nå ikke...

Ny kontroll her idag, sprøytedag 11 og ingen egg over 10 mm [emoji17] Økt menopurdosen til 300ie, og ny kontroll fredag.. jeg er så lei, og ikke minst skuffa over denne møkkakroppen..

Ny kontroll her idag, sprøytedag 11 og ingen egg over 10 mm [emoji17] Økt menopurdosen til 300ie, og ny kontroll fredag.. jeg er så lei, og ikke minst skuffa over denne møkkakroppen..

Huff... vet akkurat hvordan det er[emoji20] Hvor høy dose har du gått på?

Ny kontroll idag. Gikk vel egentlig greit men har litt blandede følelser. Blir uttak på onsdag men må sette gonapeptyl istedenfor ovitrelle i kveld så sjansen for totalfrys er stor, men det blir først bestemt etter uttak når de ser hvor mange egg de faktisk får ut. Dumme kroppen. Jeg vet jeg skal være glad for at den produserer egg men kunne den ikke moderert seg litt da? En mellomting hadde faktisk vært fint.

Æsj. Ikke noe greit. Det er tungt å gå slik. Håper det blir gode nyheter på fredag.

Ny kontroll idag. Gikk vel egentlig greit men har litt blandede følelser. Blir uttak på onsdag men må sette gonapeptyl istedenfor ovitrelle i kveld så sjansen for totalfrys er stor, men det blir først bestemt etter uttak når de ser hvor mange egg de faktisk får ut. Dumme kroppen. Jeg vet jeg skal være glad for at den produserer egg men kunne den ikke moderert seg litt da? En mellomting hadde faktisk vært fint.

Samme dag som meg da[emoji4] Du kan gjerne dele litt egg med meg[emoji5] Får håpe du slipper totalfrys! Masse lykke til[emoji4]

Begynte på 150, så ble det økt til 225 fom sprøytedag 8, og nå er vi på 300 frem til fredag [emoji30]

Ok, da har du ganske mye lavere dose enn meg. Jeg har brukt 225 med menopur i tillegg til elonva de 7 første dagene og så opp på menopur 375. Får håpe det hjelper å øke dosen[emoji4] Så de mange follikler da?
Jeg har stort sett gått på hormoner i 12-15 dager tidligere forsøk, så var virkelig overrasket at jeg fikk beskjed om uttak på onsdag. Dvs bare 9 dager på hormoner. Det er første forsøket jeg forsøker med akupunktur så vet ikke om det kan ha noe å si...
Uansett masse lykke til! Håpe de har vokst nok til fredag

Vært på ny kontroll i dag og nå hadde den ene stoppet å utvikle seg, men de andre 2 var heldigvis like store. Får håpe på at gullegget er blant de Skal sette eggløsningsspøryte i dag. Uttak på onsdag[emoji4]

Masse lykke til du også[emoji5]

Back
Topp