Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heia gulleggene!![]()
Mitt aller siste egg overlevde ikke opptining [emoji29]
Vært på ny kontroll i dag og nå hadde den ene stoppet å utvikle seg, men de andre 2 var heldigvis like store. Får håpe på at gullegget er blant de Skal sette eggløsningsspøryte i dag. Uttak på onsdag[emoji4]
Mitt aller siste egg overlevde ikke opptining [emoji29]
God klem til degMitt aller siste egg overlevde ikke opptining [emoji29]
Det er så hardt og brutalt alt dette en skal igjennom. Håper det går fint med deg etter forholdene.Spennende!! Lykke til![]()
Ikke sant, jeg var nesten sikker på at det hadde gått bra, også ringer de når vi er kommet et stykke på vei..Skikkelig drittdag i dag...meeeen om jeg skal se lyst på det, noe som er vanskelig i dag, så er det det at vi fortsatt har to ferskforsøk igjen...bare jeg som så gjerne ville ha to tette, men sånn blir det nå ikke...Åneiiså trist! Det jeg er redd for å få beskjed om i morgen også
![]()
Ny kontroll her idag, sprøytedag 11 og ingen egg over 10 mm [emoji17] Økt menopurdosen til 300ie, og ny kontroll fredag.. jeg er så lei, og ikke minst skuffa over denne møkkakroppen..
Kontroll i dag og uttak på fredag. Grugleder meg...er spent på om eggene vil dele seg videre etter dag 2[emoji15]
Huff... vet akkurat hvordan det er[emoji20] Hvor høy dose har du gått på?
Æsj. Ikke noe greit. Det er tungt å gå slik. Håper det blir gode nyheter på fredag.Ny kontroll her idag, sprøytedag 11 og ingen egg over 10 mm [emoji17] Økt menopurdosen til 300ie, og ny kontroll fredag.. jeg er så lei, og ikke minst skuffa over denne møkkakroppen..
Ny kontroll idag. Gikk vel egentlig greit men har litt blandede følelser. Blir uttak på onsdag men må sette gonapeptyl istedenfor ovitrelle i kveld så sjansen for totalfrys er stor, men det blir først bestemt etter uttak når de ser hvor mange egg de faktisk får ut. Dumme kroppen. Jeg vet jeg skal være glad for at den produserer egg men kunne den ikke moderert seg litt da? En mellomting hadde faktisk vært fint.
Begynte på 150, så ble det økt til 225 fom sprøytedag 8, og nå er vi på 300 frem til fredag [emoji30]
Lykke til[emoji4]
Vært på ny kontroll i dag og nå hadde den ene stoppet å utvikle seg, men de andre 2 var heldigvis like store. Får håpe på at gullegget er blant de Skal sette eggløsningsspøryte i dag. Uttak på onsdag[emoji4]
Masse lykke til du også[emoji5]