MAI 2018

Det gikk egentlig bra [emoji3] ørti fjørti egg hvor de største var 13mm og de minste 6mm. Forsetter med samme dose menopur (187.5ie) og ny kontroll mandag. Forespeilet uttak onsdag i neste uke og fått beskjed om at det fort kan bli mellom 15 og 20 egg ut.

Fikk snakket litt med både lege og sykepleier om tankene mine og frykten for både å ende med totalfrys og for nok en runde ohss. Fått forespeilet ulike alternativer og løsninger for hvordan vi kan gå frem for å unngå både det ene og det andre og det hjalp veldig.
Forstår godt du tenker mye på det. Håper du slipper totalfrys og ohss! Masse lykke til :) :)

Første kontroll på meg i dag og (er på dag ). Fryktet litt at det ikke skulle være noen sånn som sist forsøk. Ble veldig lettet når de fant 3 stk[emoji3] De var på 11-13 så blir ny kontroll på mandag. Håper på uttak nesten uke

Ja jeg håper det skjer mye i løpet av helgen, selvom jeg føler det er litt tidlig med ny kontroll bare 3 dager etter ny dose [emoji848]
Ser den. Men med tanke på at du har økt dosen medisin en del er det jo greit at de får sett at det har noen effekt og det er mye som kan skje på få dager altså. Får virkelig håpe det er dette som skal til og at du kan joine oss andre som forhåpentligvis får uttak neste uke :)

Første kontroll på meg i dag og (er på dag ). Fryktet litt at det ikke skulle være noen sånn som sist forsøk. Ble veldig lettet når de fant 3 stk[emoji3] De var på 11-13 så blir ny kontroll på mandag. Håper på uttak nesten uke
Så bra da! Ligger jo godt an mot uttak nå. Lykke til! :)

Stimulerinngsdag 9 og kontrolldag. Veldig spent. Spent på om vi er i rute og om alt ser lovende ut. Grugleder meg. Er så redd for at det er få egg og er så redd for at det er for mange egg. Har forhistorie med alvorlig OHSS og sykehusinnleggelse da vi fikk førstemann så terskelen er fryktelig lav for at det blir totalfrys og det er det siste jeg ønsker akkurat nå, men jeg ønsker jo heller ikke å gjenta historien for det var seriøst det verste jeg har vært med på. Er så lei av å jakte på en lillebror eller lillesøster. Vil i mål nå (dagens hormonelle hjertesukk).

Lykketil og håper du slipper totalfredes og OHSS.

Det gikk egentlig bra [emoji3] ørti fjørti egg hvor de største var 13mm og de minste 6mm. Forsetter med samme dose menopur (187.5ie) og ny kontroll mandag. Forespeilet uttak onsdag i neste uke og fått beskjed om at det fort kan bli mellom 15 og 20 egg ut.

Fikk snakket litt med både lege og sykepleier om tankene mine og frykten for både å ende med totalfrys og for nok en runde ohss. Fått forespeilet ulike alternativer og løsninger for hvordan vi kan gå frem for å unngå både det ene og det andre og det hjalp veldig.

Lykketil! Leste nå hvordan det gikk på kontroll for deg.

Håper du/dere lykkes da!!

Melder meg inn her. Var på ul i dag, så det blir uttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag :)

Vi prøver nå på søsken til jenta vår som ble til på første innsett i august 2016. Etter at vi fikk totalfrys i mai samme år. Vi hadde et egg igjen på frys som vi satt inn i november 2017, men som det dessverre ikke ble noe av. Hører til St.Olavs :)

Hei! Velkommen her [emoji5]Har det gått bra med innsett! Så spennende. [emoji4]

Mye kan skje på 3 dager da :) tror bare jeg er en som trenge litt tid på at de skal bli store nok. Tror jeg hadde uttak på stim da 19. Så jeg gikk jo egentlig lenge :p

Er nok bare jeg som er redd for å få opp håpet for så bli skuffet igjen [emoji28] Tipper jeg også er av den sorten desverre [emoji12]

Jeg skal ha fryseforsøk i neste syklus[emoji106][emoji173]️. Har 2 embryoer på frys og håper på å få inn begge[emoji5]️
Det er de siste av 9 befrukta egg dette forsøket, så denne gangen mååå det bare være vår tur[emoji173]️
Denne syklusen hopper vi over for å få en liten pustepause, og vi skal en uke til syden, så da slipper jeg Progynova mens vi er der hvertfall [emoji5]️

Jeg skal ha fryseforsøk i neste syklus[emoji106][emoji173]️. Har 2 embryoer på frys og håper på å få inn begge[emoji5]️
Det er de siste av 9 befrukta egg dette forsøket, så denne gangen mååå det bare være vår tur[emoji173]️
Denne syklusen hopper vi over for å få en liten pustepause, og vi skal en uke til syden, så da slipper jeg Progynova mens vi er der hvertfall [emoji5]️
Progynova er grusomt.. Har du hatt styrt eller naturlig syklus på de forrige fryseforsøkene? God tur til syden, høres deilig ut :D

Kontroll i morgen! Spent på om kroppen har reagert som den skal, bivirkningene av progynovaen har hvertfall tatt fullstendig over, så får håpe det har gitt resultater :)

Progynova er grusomt.. Har du hatt styrt eller naturlig syklus på de forrige fryseforsøkene? God tur til syden, høres deilig ut :D
Har hatt begge deler.. De siste fryseinnsettene har jeg brukt Progynova. Mente selvsagt å skrive at jeg ville slippe Lutinus i syden.. Men ja, Progynova er grusomt synes jeg. Trengte litt pause nå, føler kroppen min er litt seg selv igjenn nå liksom [emoji5]️. Får bare prøve å nyte det nå[emoji5]️

Kontroll i morgen! Spent på om kroppen har reagert som den skal, bivirkningene av progynovaen har hvertfall tatt fullstendig over, så får håpe det har gitt resultater :)
Krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji106]

Vært på ny kontroll i dag og nå hadde den ene stoppet å utvikle seg, men de andre 2 var heldigvis like store. Får håpe på at gullegget er blant de Skal sette eggløsningsspøryte i dag. Uttak på onsdag[emoji4]

Back
Topp