Mai 2016

c68ad56cf06d16c0707757f295118a95
5d9b37538ac422d46400dacac1e90b65

Løpet er nok kjørt her. :( Ingen stigning. Er nok kun den halve dosen Pregnyl (11 dager siden) som sitter igjen litt enda.

Da har jeg tatt ut 9 egg til sammen, det var mange eggposer, men de tømmer ikke de små. Fikk heldigvis tatt ut på begge sider. Er veldig spendt på kvaliteten på eggene. Ligger og hviler meg nå. Smertefritt uttak. Men har litt vondt i magen nå.

9 er kjempebra! :D
Garantert noen som har bra nok kvalitet til innsett og kanskje du får noen på frys også? :) Herlig! Godt du ikke hadde smerter ved uttak.

For noe styr... Nå ville de dyrke egget frem til onsdag og sette det inn da istedenfor om alt ser greit ut. De var usikker på om det hadde fortsatt å dele seg helt
Så da blir det ikke noe innsetting i dag allikevel.

Så nervepirrende!!! Men da får du blastocyst og de er sterkere og fester seg lettere har jeg hørt :) Satser på at dette blir positivt for deg :)

c68ad56cf06d16c0707757f295118a95
5d9b37538ac422d46400dacac1e90b65

Løpet er nok kjørt her. :( Ingen stigning. Er nok kun den halve dosen Pregnyl (11 dager siden) som sitter igjen litt enda.

Du er vel bare 11 dpo og egget kunne dele seg saktere pga den vesken den lå i? Jeg har fortsatt håp for deg :) Test om noen dager :)

Så nervepirrende!!! Men da får du blastocyst og de er sterkere og fester seg lettere har jeg hørt :) Satser på at dette blir positivt for deg :)
Takk :) jeg håper veldig :)

og her sitter jeg, helt utkjørt vil bare legge meg igjen. jeg har vært ETPAR timer alene med guttungen som har vært syk i dag (Etter problemer med pusten i natt- astmatiker). Er nok egentlig D vitamin mangelen som gjør at jeg er sliten, men dagen med guttungen bare var dråpen som fikk begeret til å sildre over....

får fingen ut å teste i morgen då...

9 er kjempebra! :D
Garantert noen som har bra nok kvalitet til innsett og kanskje du får noen på frys også? :) Herlig! Godt du ikke hadde smerter ved uttak.

Tusen takk. Kjente ingenting under uttaket men har ligget med kvalme og smerter etterpå. Jeg håper virkelig at jeg får noen på frys. Så slipper jeg å gjennomgå alt på nytt :)

Da har jeg tatt ut 9 egg til sammen, det var mange eggposer, men de tømmer ikke de små. Fikk heldigvis tatt ut på begge sider. Er veldig spendt på kvaliteten på eggene. Ligger og hviler meg nå. Smertefritt uttak. Men har litt vondt i magen nå.

Hurra for mange egg ut :-) :-) :-)

haha vittig når noen sier de ser en sterk mens jeg ikke ser en shitt på min egen test.. muligens blind då.. ;-)

Back
Topp