B
Bethlisa
Guest
Testa?![]()
Løpet er nok kjørt her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa?![]()
Ingen tvil her!
Da har jeg tatt ut 9 egg til sammen, det var mange eggposer, men de tømmer ikke de små. Fikk heldigvis tatt ut på begge sider. Er veldig spendt på kvaliteten på eggene. Ligger og hviler meg nå. Smertefritt uttak. Men har litt vondt i magen nå.
For noe styr... Nå ville de dyrke egget frem til onsdag og sette det inn da istedenfor om alt ser greit ut. De var usikker på om det hadde fortsatt å dele seg helt
Så da blir det ikke noe innsetting i dag allikevel.
![]()
![]()
Løpet er nok kjørt her.Ingen stigning. Er nok kun den halve dosen Pregnyl (11 dager siden) som sitter igjen litt enda.
Føler meg så sikker nå at jeg venter til i morra for å se stigningenTestet idag?
TakkSå nervepirrende!!! Men da får du blastocyst og de er sterkere og fester seg lettere har jeg hørtSatser på at dette blir positivt for deg
![]()
9 er kjempebra!![]()
Garantert noen som har bra nok kvalitet til innsett og kanskje du får noen på frys også?Herlig! Godt du ikke hadde smerter ved uttak.
![]()
![]()
Løpet er nok kjørt her.Ingen stigning. Er nok kun den halve dosen Pregnyl (11 dager siden) som sitter igjen litt enda.
Da har jeg tatt ut 9 egg til sammen, det var mange eggposer, men de tømmer ikke de små. Fikk heldigvis tatt ut på begge sider. Er veldig spendt på kvaliteten på eggene. Ligger og hviler meg nå. Smertefritt uttak. Men har litt vondt i magen nå.
Hurra for mange egg ut![]()
![]()
![]()
Tusen takk. Håper nå bare at mange av dem er gode og utvikler seg riktig![]()
Ser jeg strek?Dpo 9-10 kvelden Vis vedlegget 179879
Ingen spotting eller symptomer på tr så langt!!!! Sist gang så fikk jeg tr denne dagen!!! ;-)
Dpo 9-10 kvelden Vis vedlegget 179879
Ingen spotting eller symptomer på tr så langt!!!! Sist gang så fikk jeg tr denne dagen!!! ;-)
jeg aner ikke...Ser jeg strek?![]()
Her er samme test med blitz Vis vedlegget 179892