B
Bethlisa
Guest
Ikke fullt så spennende her idag. Startet opp med masse mens murringer igår. Føles som om jeg får mensen hele tiden. Vondt i hodet har jeg også som jeg bruker få rett før mensen. Ikke kommet noen mens enda iallefall. Det lille håpet jeg hadde igår forsvant igjen. Den stigningen igår var kun fargeforskjell på BT testene. Var like tester,men de var kjøpt på forskjellig tid. Ene testen var gulere i fargen enn den andre og derfor såg den mer positiv ut. Idag er det kun en super svak strek på testen.
Usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er jeg også. Er lissom 10 dpo. Egget har ligge i et middel som gjør at enn ikke skal miste så fort. De sa at pga det middelet så vil egget dele seg senere. Egget ble fryst på dag tre (5 delt) og tatt opp på dag tre. Satte det inn på dag fire og da hadde egget delt seg litt videre over natten. Det vil kanskje ha en betydning i testingen? Nervepirrende dager det her, men er ikke veldig optimistisk akkurat nå.
Usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er jeg også. Er lissom 10 dpo. Egget har ligge i et middel som gjør at enn ikke skal miste så fort. De sa at pga det middelet så vil egget dele seg senere. Egget ble fryst på dag tre (5 delt) og tatt opp på dag tre. Satte det inn på dag fire og da hadde egget delt seg litt videre over natten. Det vil kanskje ha en betydning i testingen? Nervepirrende dager det her, men er ikke veldig optimistisk akkurat nå.