Mai 2016

Å, så spennende med to inn! :) Nå blir det to lange uker, men jeg har en god følelse for deg :)
Takk for det! Jeg er foreløpig nøktern optimist ;)

Hurra for elleve egg! Det er helt suverent! Nå skal oppføre seg pent og bli perfekt til innsett :D om ni mnd skal smertene være verdt det :) ta vare på deg selv og slapphet av i dag. Kroppen fortjener hvile etter å ha gjort en sånn innsats :)

Jeg prøver å være realistisk :) men er jo lov å ha troa :D hadde uttak forrige onsdag, og satte inn på fredagen som var, så får vi se om det er otrivellen som fortsatt sitter i i morra :D

Syns du skal holde deg 2-3 timer uten å tisse å ta en ny test nå i ettermiddag jeg ;) :D

du får starte å strikke denne tiden, bli avhengig av serier, eller generelt bare gjøre ting som gjør DEG glad. ;-)
Gode råd! Strikking ligger ikke for meg, men blir nok en del serier, turer og baking ;) tips til gode serier på Netflix og Hbo mottas med takk! Har mye fri foran meg :D

Gode råd! Strikking ligger ikke for meg, men blir nok en del serier, turer og baking ;) tips til gode serier på Netflix og Hbo mottas med takk! Har mye fri foran meg :D

Netflix: Blacklist, The 100, Broen, The Killing, Homeland er bra iallefall :)

Hbo: game of thrones, Vikings, blacksails.
Netflix: making a murderer, person of interest og broen :)

Alle symptomer er blitt borte :o litt verking i bekkenet bare.. Vis vedlegget 179172 tok test i dag, eggløsningssprøyta ble satt forrige mandag, så blir spennende å se utviklingen nå! Om den er helt borte i morra eller stiger! :)

Duuu vi to ligger helt likt med ovitrellen og uttak så nå frista det veldig å skulle teste. Heldigvis har jeg ingen tester hjemme! Hadde nok gått på et smell da.
Har bestemt meg for å teste 30/05:)

8e6f4acb2b86526180a031e5f5eea7dc

Still going strong ....:D Testdato neste uke.

Tips Netflix: Brooklyn 99 ( Soooo funny !!!) , The Americans , The Killing ( seriøst beste serien jeg har sett på lenge ) , Orphan Black , New Girl ( ble bare bedre og bedre )

Har blitt noen timer med Netflix siden jeg har vært helt nede for telling siden 17 mai :p

Tips Netflix: Brooklyn 99 ( Soooo funny !!!) , The Americans , The Killing ( seriøst beste serien jeg har sett på lenge ) , Orphan Black , New Girl ( ble bare bedre og bedre )

Har blitt noen timer med Netflix siden jeg har vært helt nede for telling siden 17 mai :p

Du er dritgravid du da! :p er du i tvil?

Du er dritgravid du da! :p er du i tvil?

Trur det liksom ikke...?!? Når man har prøvd i over 3 år så tørr jeg nesten ikke håpe at det skal gå bra.
Har mistet før men det va veldig tidlig. Merket det med at jeg begynte å småblø 1 uke før mens....
Så jeg har aldri vært der jeg er nå :)
Det ble enda mere virkelig når du skrev jeg er dritgravid hahaha....:D

...jeg testa jo faktisk positivt veldig tidlig :p
Testa første gang 12 dager etter eggløsningsprøyta.. :p men tenkte at det va pga sprøyta....

Gratulerer :)
Testet selv positiv og har testdag onsdag ❤️

Back
Topp