B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stor klem <3 <3 hva blir veien videre nå da?Ingen av mine 2 ble befruktet :-(
Heisann kjære deg! Hvordan har det gått? <3
stor klem <3 <3 hva blir veien videre nå da?
Å nei![]()
Stor klem til deg
Nei?åå.. Sender over en klem.
Kan bare si at når har jeg opplevd alle verdens symptomer til ulik tid hver syklus. Hver gang med et stort håp om at det kanskje hadde funka fordi det var annerledes enn gangen før... men neida... TR skuffer aldri!! Jeg er så lei av alle nedturene nåSkjønner ikke hvorfor?? Hva er det jeg gjør feil? Hva er galt med meg?? Det er så innmari tøft dette og vi har ikke en gang begynt med IVF...
Blir en lang sommer dette...
viste ikke at de var startet med IVM i Norge ennå... Vet de gjør det i USA. men er jo supert med IVM..Tusen takk!
Har snakket med klinikken og har allerede planlagt nytt forsøk. Har fått time til UL 2/6 og dersom alt ser bra ut så får vi lov til å sette igang med det samme.
De har begynt med noe nytt på Fertilitetssenteret som heter ivm for de som har mange egg. De modner eggene på utsiden visstnok. Får se hva det blir til
Kan ikke gå på så høye doser med medisiner for da er det fare for overstimulering.
Leit å høre at det ikke gikk veien. Stor klem til deg! <3
Uff, så trist!Sender deg en stor klem!
Takk og stor klem til deg også❤ blir det et nytt forsøk før sommeren? Jeg har snakket med Porsgrunn og de skulle sette opp en IVF plan for oss til høstenhåper det funker bedre!
Kan bare si at når har jeg opplevd alle verdens symptomer til ulik tid hver syklus. Hver gang med et stort håp om at det kanskje hadde funka fordi det var annerledes enn gangen før... men neida... TR skuffer aldri!! Jeg er så lei av alle nedturene nåSkjønner ikke hvorfor?? Hva er det jeg gjør feil? Hva er galt med meg?? Det er så innmari tøft dette og vi har ikke en gang begynt med IVF...
Ingen av mine 2 ble befruktet :-(
Ååå nei... Så utrolig kjedelig. Sender deg en klem.
Kjenner så igjen de følelsene der! Føler virkelig med deg!! Men det du skal vite er at det har absolutt ingen ting med deg å gjøre, det er ikke noe du gjør galt, det skal du aldri tenke!! Som de sa til meg i Porsgrunn; det skjer når det skjer, det er ingenting man kan gjøre hverken fra eller til.Kan bare si at når har jeg opplevd alle verdens symptomer til ulik tid hver syklus. Hver gang med et stort håp om at det kanskje hadde funka fordi det var annerledes enn gangen før... men neida... TR skuffer aldri!! Jeg er så lei av alle nedturene nåSkjønner ikke hvorfor?? Hva er det jeg gjør feil? Hva er galt med meg?? Det er så innmari tøft dette og vi har ikke en gang begynt med IVF...
ÅneiIngen av mine 2 ble befruktet :-(
Da ble det 0 frys på det andre egget vi fikk utså nå får man bare håpe det som er satt inn var gullegget <3
klem <3 <3 men det er nok gullegg du ruger på allerede...Da ble det 0 frys på det andre egget vi fikk utså nå får man bare håpe det som er satt inn var gullegget <3
Får håpe det..klem <3 <3 men det er nok gullegg du ruger på allerede...