Mai 2016

Heisann kjære deg! Hvordan har det gått? <3

Kan bare si at når har jeg opplevd alle verdens symptomer til ulik tid hver syklus. Hver gang med et stort håp om at det kanskje hadde funka fordi det var annerledes enn gangen før... men neida... TR skuffer aldri!! Jeg er så lei av alle nedturene nå:( Skjønner ikke hvorfor?? Hva er det jeg gjør feil? Hva er galt med meg?? Det er så innmari tøft dette og vi har ikke en gang begynt med IVF...:( Blir en lang sommer dette...

stor klem <3 <3 hva blir veien videre nå da?

Tusen takk!
Har snakket med klinikken og har allerede planlagt nytt forsøk. Har fått time til UL 2/6 og dersom alt ser bra ut så får vi lov til å sette igang med det samme.
De har begynt med noe nytt på Fertilitetssenteret som heter ivm for de som har mange egg. De modner eggene på utsiden visstnok. Får se hva det blir til :-)
Kan ikke gå på så høye doser med medisiner for da er det fare for overstimulering.

Kan bare si at når har jeg opplevd alle verdens symptomer til ulik tid hver syklus. Hver gang med et stort håp om at det kanskje hadde funka fordi det var annerledes enn gangen før... men neida... TR skuffer aldri!! Jeg er så lei av alle nedturene nå:( Skjønner ikke hvorfor?? Hva er det jeg gjør feil? Hva er galt med meg?? Det er så innmari tøft dette og vi har ikke en gang begynt med IVF...:( Blir en lang sommer dette...

Leit å høre at det ikke gikk veien. Stor klem til deg! <3

Tusen takk!
Har snakket med klinikken og har allerede planlagt nytt forsøk. Har fått time til UL 2/6 og dersom alt ser bra ut så får vi lov til å sette igang med det samme.
De har begynt med noe nytt på Fertilitetssenteret som heter ivm for de som har mange egg. De modner eggene på utsiden visstnok. Får se hva det blir til :)
Kan ikke gå på så høye doser med medisiner for da er det fare for overstimulering.
viste ikke at de var startet med IVM i Norge ennå... Vet de gjør det i USA. men er jo supert med IVM..

Føler med deg. Vond og hard den prosessen her. Krysser det jeg har for at du lykkes til slutt. Stor klem til deg <3

Kjenner så igjen de følelsene der! Føler virkelig med deg!! Men det du skal vite er at det har absolutt ingen ting med deg å gjøre, det er ikke noe du gjør galt, det skal du aldri tenke!! Som de sa til meg i Porsgrunn; det skjer når det skjer, det er ingenting man kan gjøre hverken fra eller til.
Godt å høre at de setter opp en plan til høsten, krysser fingrene for at det er IVF som skal til. Stor klem til deg<33

Da ble det 0 frys på det andre egget vi fikk ut :( så nå får man bare håpe det som er satt inn var gullegget <3

Back
Topp