Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor mange er det som skal teste rundt 3-5 juni?
Jeg satt ovitrellen 18. IUI 20.Offisiell testdag 05.06.
Litt sent mtp at uttak var 18.05 er det ikke? Kommer til å teste før! Fikk beskjed om å ta blodprøve 01.06 men at jeg ikke trengte å ringe inn for å høre resultatet fordi den kan gi litt "positivt utslag" uten at jeg er gravid. Hva er vitsen med å ta blodprøva da? Aldri tatt den før!
Jeg har hatt fire forsøk i Porsgrunn, og fikk forståelsen at de kun sjekker eggene i helgene. Uttak og innsetting skjer som regel på hverdagene tror jeg. Jeg hadde uttak på fredagen, og fikk innsetting på mandag. Kun telefon på lørdag og søndag om hvordan de hadde delt segNoen fra Porsgrunn her som vet om de setter inn på Søndag??
Jeg skal mest sannsynlig ta ut på fredag, men da setter man ikke inn før på mandag kanskje da? Om de ikke setter inn på søndag seff![]()
Jeg har hatt fire forsøk i Porsgrunn, og fikk forståelsen at de kun sjekker eggene i helgene. Uttak og innsetting skjer som regel på hverdagene tror jeg. Jeg hadde uttak på fredagen, og fikk innsetting på mandag. Kun telefon på lørdag og søndag om hvordan de hadde delt seg![]()
krysser fingre og tær for at det er en korrekt positiv test ;-)Testdato hos meg er 1 juni. Hadde uttak 10 mai og innsett 12 mai. Igår ettermidag testet jeg en svak positiv strek!!!Lov å håpe da??
![]()
Jeg satt ovitrellen 18. IUI 20.
Har testdato 4.juni ;-)
fult mulig... ut i fra erfaringer så er ofte ovitrellen ute av kroppen etter 10 dager. (i hvertfall i fl.g felleskatalogen)Da er det kanskje innafor likevel da hahah *utålmodig*
Heisann kjære deg! Hvordan har det gått? <3Jeg får ikke noe progesteron støtteer 13 dpo i dag. Det er 15 dager siden Ovitrelle. Den kan umulig gi symptomer nå
men hver eneste pp har vært helt forskjellige fra hverandre, så kan jo være det
i morgen får jeg svaret
![]()
Vondt i bekken, murringer, "bobling" og stikkende smerter.. Rugedag 4.. Er det bare lutinusen som irriterer?![]()
Jeg ligger å venter på egguthenting nå. Er så nervøøs. Har fått en haug med smertestillende som jeg håper begynner å virke snart![]()
Vondt i bekken, murringer, "bobling" og stikkende smerter.. Rugedag 4.. Er det bare lutinusen som irriterer?håpløst å gå i uvissheten når man vet ett levende egg er satt inn!
Husker du hvilken smertestillende du fikk?![]()
Husker du hvilken smertestillende du fikk?![]()
Kjenner mer og mer at det nok blir testing før 3. Juni, men i løpet av helga kanskje?Når skal du teste? Vi ligger helt likt bare at du fikk innsett 3 dager før meg![]()