Mai 2016

Jeg fikk ut hele tjue egg så da er det bare å vente på telefon fra dem i morgen veldig fornøyd altså!! De ville mest sannsynlig prøve å dyrke de til blastocyst, men det sa de sist og. Da satt jeg tilbake etter tre dager. Vi får se. Er ganske så susen, og vil helst komme til hotellet for å sove nå.

Jeg fikk ut hele tjue egg så da er det bare å vente på telefon fra dem i morgen veldig fornøyd altså!! De ville mest sannsynlig prøve å dyrke de til blastocyst, men det sa de sist og. Da satt jeg tilbake etter tre dager. Vi får se. Er ganske så susen, og vil helst komme til hotellet for å sove nå.
dra tilbake på hotellet og slapp av. få din kjære til å kjøpe inn noe digg til dere. også se på film på hotellet... om du sovner så sovner du..

Grattis med kjempefangst :D Håper det blir en bra befruktning også :) Da vil du få beskjed imorgen om når innsetting blir. Sove godt da. :)

Har ikke fått skaffa meg ny test i dag:/ har ikke passa seg rett og slett og nå får vi gjester. Da er det vel bare å vente til mandag. Enten kommer jo TR eller så kommer hun ikke:D Ingen veldige klare symptomer hos meg, så tror vel at hun er like om hjørnet:rolleyes:

Så ekstremt trøtt! Siden uttaket har jeg sovet mer enn jeg har vært våken omtrent! Godt lillemann koser seg borte denne helga :D hvordan er formen med dere andre damer?

Så ekstremt trøtt! Siden uttaket har jeg sovet mer enn jeg har vært våken omtrent! Godt lillemann koser seg borte denne helga :D hvordan er formen med dere andre damer?
jeg kunne ha sovnet stående nå... siden før AiH prosedyren så begynte det å bli tungt å være våken....

Høy feber er blitt avløst med skikkelig tørrhoste og hodepine med litt hærlig kaldsvetting :p
Håper bare ikke jeg hoster ut alt som heter egg og lutinus?? :( Har ikke vært mye søvn siden torsdag nei....føler meg som en zombie.

Høy feber er blitt avløst med skikkelig tørrhoste og hodepine med litt hærlig kaldsvetting :p
Håper bare ikke jeg hoster ut alt som heter egg og lutinus?? :( Har ikke vært mye søvn siden torsdag nei....føler meg som en zombie.
Huttetu :( egg ligger lukket inni der, så ikke tenk på det :)

Huttetu :( egg ligger lukket inni der, så ikke tenk på det :)

Jo sant nok men føles som jeg snart hoster opp en lunge eller to... :(
Men har merket mere lutinus som kommer i retur enn vanlig...får håpe det ikke har no å si .
At egget koser seg og har det fint forde om rugemaskinen er nede for telling :p

Kjenpefangst! Gratulerer:D

Back
Topp