Mia83
Glad i forumet
Å nei, så leit at de ikke fant den ene eggstokken :-(
Fant de noen egg på den andre?
De fant den til slutt, men så den ikke klart. De så en eggpose på høyre, 6 på venstre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, så leit at de ikke fant den ene eggstokken :-(
Fant de noen egg på den andre?
steike så stor ede lutinus vagiatorene var... :O hahahaha... jeg er mer vandt med vaginalkremene når jeg administerer vaginale medikamenter på jobben... hahahaha...
Ja jeg ble tidlig ferdig. Legen hadde litt hastverk idag følte jeg. Kvantitet er ikke viktig, det er kvaliteten som er viktigskal det dyrkes til blastocyst hos deg?
De fant den til slutt, men så den ikke klart. De så en eggpose på høyre, 6 på venstre.![]()
haha tør ikke å reise meg opp... og satt den inn for snart 40 minutter siden... haha...HahahahaJa de er ikke akkurat små .
![]()
![]()
Klarte ikke la vær![]()
Kan det være håp eller er det for svakt?
Er jo bare 1 uke siden innsetting og 12 dager siden eggløsningsprøyta.
Så det kan jo vær den som fortsatt sitter i kroppen... :å
Da var vi på plass på hotellet i Danmark. Er veldig spent på uttaket i morgen tidlig!
![]()
Klarte ikke la vær![]()
Kan det være håp eller er det for svakt?
Er jo bare 1 uke siden innsetting og 12 dager siden eggløsningsprøyta.
Så det kan jo vær den som fortsatt sitter i kroppen... :å
Gratulerer så mye!![]()
![]()
![]()
Jeg gikk bare på 100IE med gonal F![]()
Da var vi på plass på hotellet i Danmark. Er veldig spent på uttaket i morgen tidlig!
Måtte det bli en kjempefangst av egg
Et spørsmål til dere kloke damer. Jeg tok siste dose med Menopur ikveld men fikk ikke beskjed om Prednisolon. Skal jeg fortsette med den mon tro. Noen som vet? I morgen er det jo lørdag så får ikke spurt klinikken :-/
Du skal fortsette med prednisolon.![]()
Jeg skal be dine egg oppføre seg fint og de har bare med å bli tint fint opp ;-) hehe. Ja, kanskje vi ses ;-) hehe.Masse masse lykke til.Måtte det bli en kjempefangst av egg
Du får hviske til mine 3 håpefulle fryse egg som ligger der at de må overleve opptingen søndag morgen da..hehe
![]()
Kanskje vi sees på Maigaard på mandag da
![]()
Jeg skal be dine egg oppføre seg fint og de har bare med å bli tint fint opp ;-) hehe. Ja, kanskje vi ses ;-) hehe.fremdeles usikker på når vi skal inn igjen. Jeg håper på mandag egentlig, siden jeg har et jobbintervju på tirsdag... Får se hva de sier nå snart. ;-)