Mai 2016

steike så stor ede lutinus vagiatorene var... :O hahahaha... jeg er mer vandt med vaginalkremene når jeg administerer vaginale medikamenter på jobben... hahahaha...

Ja jeg ble tidlig ferdig. Legen hadde litt hastverk idag følte jeg. Kvantitet er ikke viktig, det er kvaliteten som er viktig :) skal det dyrkes til blastocyst hos deg?

Det er sant. Håper det er 3 gode egg og at de blir befruktet alle sammen :-)
Jeg spurte ikke ang blastocyst. Tror ikke jeg tør å vente i 5 dager før innsett. Da vil jeg heller sette inn to dagers hvis jeg er så heldig å komme så langt :-)

4340846156f080a8df32df009cde23d1

Klarte ikke la vær :p
Kan det være håp eller er det for svakt?
Er jo bare 1 uke siden innsetting og 12 dager siden eggløsningsprøyta.
Så det kan jo vær den som fortsatt sitter i kroppen... :å

Gratulerer så mye!! :-)

Da var vi på plass på hotellet i Danmark. Er veldig spent på uttaket i morgen tidlig!

Ble ikke en eneste test i dag:rolleyes: orket ikke kjøre helt til byen for en test. Dessuten så har jeg litt dårlig erfaring med å kjøpe dyre tester like før IKM. TR har kommet hver gang:p men kjenner jeg meg rett, så er jeg vel på full fart til apoteket i morgen tidlig:D uansett utfall! Er jo litt vel spent nå siden testene i går hadde bittelitt farge:p

Da var vi på plass på hotellet i Danmark. Er veldig spent på uttaket i morgen tidlig!

Masse masse lykke til. :Heartred Måtte det bli en kjempefangst av egg ;) Du får hviske til mine 3 håpefulle fryse egg som ligger der at de må overleve opptingen søndag morgen da..hehe :knegg: ;) Kanskje vi sees på Maigaard på mandag da :)

Et spørsmål til dere kloke damer. Jeg tok siste dose med Menopur ikveld men fikk ikke beskjed om Prednisolon. Skal jeg fortsette med den mon tro. Noen som vet? I morgen er det jo lørdag så får ikke spurt klinikken :-/

Et spørsmål til dere kloke damer. Jeg tok siste dose med Menopur ikveld men fikk ikke beskjed om Prednisolon. Skal jeg fortsette med den mon tro. Noen som vet? I morgen er det jo lørdag så får ikke spurt klinikken :-/

Du skal fortsette med prednisolon. :)

Masse masse lykke til. :Heartred Måtte det bli en kjempefangst av egg ;) Du får hviske til mine 3 håpefulle fryse egg som ligger der at de må overleve opptingen søndag morgen da..hehe :knegg: ;) Kanskje vi sees på Maigaard på mandag da :)
Jeg skal be dine egg oppføre seg fint og de har bare med å bli tint fint opp ;-) hehe. Ja, kanskje vi ses ;-) hehe. :-) fremdeles usikker på når vi skal inn igjen. Jeg håper på mandag egentlig, siden jeg har et jobbintervju på tirsdag... Får se hva de sier nå snart. ;-)

Jeg skal be dine egg oppføre seg fint og de har bare med å bli tint fint opp ;-) hehe. Ja, kanskje vi ses ;-) hehe. :) fremdeles usikker på når vi skal inn igjen. Jeg håper på mandag egentlig, siden jeg har et jobbintervju på tirsdag... Får se hva de sier nå snart. ;-)

Er super spent på oppdatering over hvor stor din fangsten ble. ;) Blir nok innsetting på mandag for deg vil jeg tro. :)

Back
Topp