Mai 2016

Heldige duuuu!! Hvor lenge har du tatt lutinus? Har du hatt no bivirkninger?
Jeg har tatt de i en uke nu... and my boobs are killing me :p
Når har du testdato?
Jeg har testdato på rugedag 21....er så leeeeeenge til !! :(
Tru om jeg kan teste tidligere selv? :p
Evnt når burde jeg teste?

Så deilig med fryseforsøk, slippe å gjennom alt hormon styret. Hvor mange skal du sette tilbake i denne syklusen?

Vi har vært der en gang tidligere, det er alltid godt å være litt kjent. De er helt herlige der nede, tar seg skikkelig god tid og greier. Grundige er de og!

Jeg blir så dårlig av medisinene man får under uttak, så har minimalt med smertestillende å gå på. Men hva gjør man ikke for å oppnå drømmene våre ;-) Blir digg å reise tilbake på hotellet denne gangen, vi har alltid reist hjem samme dag vi. Jeg blir der nede til innsettingen, mens mannen reiser nok hjem før. Litt hektisk for han på jobb

Jeg har tre på frys. Om to skulle overleve opptiningen, så blir det sette inne to. Mer en fornøyd bare det blir innsetting jeg ;)
Har UL idag 12.30. Måtte sende Maigaard en mail, for jeg fikk knall positiv eggløsningstest til morgenen idag. Håper ikke egga sprekker før jeg har vært på UL idag da. Vet ikke om det har noen betydning når Pregnyl blir satt før eller etter eggene event sprekker.

Huff, så kjedelig at du blir dårlig av medisinene. De er veldig flinke til å ta vare på en der nede. Slipper iallefall ligge der være engstelig.

Vi hadde 4 netter på hotell nå på fersk forsøk. Reiste ned dagen før uttak og hjem igjen innsettingsdagen. Nå blir det ta turen ned kvelden før innsetting, for så hjem igjen.

Kjedelig for deg være alene der nede, men heldigvis så er Århus en vakker koselig by :)

Heldige duuuu!! Hvor lenge har du tatt lutinus? Har du hatt no bivirkninger?
Jeg har tatt de i en uke nu... and my boobs are killing me :p
Når har du testdato?
Jeg har testdato på rugedag 21....er så leeeeeenge!! :(
Tru om jeg kan teste tidligere selv? :p
Evnt når burde jeg teste?
Jeg har tatt de siden litt før uttak:)
Ja, jeg har også hatt ømme bryst hele tiden jeg har gått på de,litt småkvalm,men ikke godt å si om det var medisin eller graviditet,hehe:)
Jeg testet jo litt tidligere ,sånn ca rugedag 11;)

Offisielt Testdato!!! :))))
6ea0d2b2d8c53fc246a5164237bacb1e
:)

Gratulerer så masse :D :D

Jeg har tatt de siden litt før uttak:)
Ja, jeg har også hatt ømme bryst hele tiden jeg har gått på de,litt småkvalm,men ikke godt å si om det var medisin eller graviditet,hehe:)
Jeg testet jo litt tidligere ,sånn ca rugedag 11;)

Fikk du positiv på dag 11 også? :D
Lenge etter uttak satt du inn?
Mulig jeg skal prøve meg på en test tidligere enn 2 juni :p
Har lenge forberedt meg mentalt på negativt svar...er en liten katastrofetenket. :p
Hehe...Samboer er som vanlig super positiv.

Fikk du positiv på dag 11 også? :D
Lenge etter uttak satt du inn?
Mulig jeg skal prøve meg på en test tidligere enn 2 juni :p
Har lenge forberedt meg mentalt på negativt svar...er en liten katastrofetenket. :p
Hehe...Samboer er som vanlig super positiv.
Ja,det gjorde jeg:)
Tok ut onsdag og satte inn fredag:)
Jeg har også forberedt meg på negativt svar, klarer ikke enda slippe helt jubelen løs, så mye som kan skje.
Men er super glad for at jeg ihvertfall kan bli gravid:) Så nå kommer en hel haug nye beskymringer ;)
Du må ha masse lykke til:)

Jeg har offisiell testdag i morgen med blodprøver, men tok en hjemme test i dag som var negativ, så da er jeg ikke gravid. Noen som vet om man kan gå rett på fryse forsøk? Eller må man hoppe over en syklus?

Jeg har offisiell testdag i morgen med blodprøver, men tok en hjemme test i dag som var negativ, så da er jeg ikke gravid. Noen som vet om man kan gå rett på fryse forsøk? Eller må man hoppe over en syklus?

Trist med negativ test :(

Om du har hatt fersk forsøk nå, så må du hoppe over en syklus før fryseforsøk.

Jeg har også forberedt meg på negativt svar, klarer ikke enda slippe helt jubelen løs, så mye som kan skje.
Men er super glad for at jeg ihvertfall kan bli gravid:) Så nå kommer en hel haug nye beskymringer ;)

Hvor mange dpo er rugedag 11? :p

Takk takk! Jeg og! Vi har ingen påviste feil eller mangler som har noe betydning. Han har litt nedsatt kvalitet, men det skulle vært mulig å gjøre meg gravid. Vi har vært gravid tidligere for 5 år siden, men vi mistet i uke 23... Satser på at det klaffer nå.

Spennende med deg også, lykke til!!

Så leit å miste, og så "sent" da :(
Her har mannen fått påvist lav og dårlig sædkvalitet. Han skal ikke klare å gjøre meg gravid på den naturlige måten.

Kan jeg spørre om hvorfor dere har valgt Danmark?
Vi tok første og andre ISCI i Danmark, Stork klinikk i København. Første ga oss barn, andre mislykka. Denne tredje gangen har vi valgt ivf klinikken i Oslo for å slippe styret med reising. Ikke like enkelt med en 2 åring som må tas hensyn til også.

Mener at den skal være ute INNEN 10 dager. Har du positiv test etter det, må det vel bety at du er gravid. Spesielt hvis testen blir sterkere og sterkere :)

Det er 12 dager siden jeg satt sprøyten. Er fortsatt en svak strek i dag 10 dpo, men ikke noe sterkere. Husker ikke hvordan det var sist:p er litt forvirrende, men min egen feil når jeg absolutt må begynne testingen så tidlig:p blæh...

Jeg tok også ut onsdag og satt inn fredag :D
Skjønner vi tenker likt med tanke på å glede seg for tidlig...Jeg blir vell ikke å slappe helt av og faktisk tro jeg er gravid før jeg har en baby armene hihi.... :p

Taaaaakk. :) Masse lykke til videre du også :)

Tips til hva man kan småspise på jobb ? ? :)
Blir akutt kvalm men det er vell pga lutinus? Tørr ikje håpe på no annet....
Er det forresten ødeleggende og bli forkjøla?
Har vært det i ett par dager..
Hodepine,vondt i halsen,ondt i øvre del av ryggen og litt småverk i hele kroppen :p
Passa fantastisk dårlig å bli syk nå..... :(

Back
Topp