B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem fra megJeg fikk mensen!! På dag 9, allerede....
Klem til deg <3Jeg fikk mensen!! På dag 9, allerede....
Blør du mye eller bare litt?Jeg fikk mensen!! På dag 9, allerede....
Det er dessverre mensen, helt sikker.Blør du mye eller bare litt?
Det kan ikke være festeblødning da? Syns dag 9 er tidlig for mensen...
hahahha godt når det ikke bare er oss damer som må gjennomgå litt...To egg hentet utikke noe vondt i det heletatt
gubben hadde det værre, med diverse nåler og stikk
får virkelig håpe de gullegga blir befruktet og deler seg riktig nå da <3
Så bra!oppdatering fra i dag... Ovitrelle kl 22.00 i dag... og aih på fredag ca 14.30 gubben skal starte 13.30 med å avlevere sin "donasjon" for vasking... ;-)
Det er godt gutta får sin del oghahahha godt når det ikke bare er oss damer som må gjennomgå litt...hahahahaha... <3
Det er dessverre mensen, helt sikker.jeg satt jo inn blastocyst på dag 6 etter eggløsning. Så er jo 15 dager etter eggløsning liksom. Er helt riktig i forhold til syklusen min. Får mensen på dag 29-30, i dag er dag 29. Så er helt sikker.. Dessverre
![]()
Uff! Det var skikkelig trist!Det er dessverre mensen, helt sikker.jeg satt jo inn blastocyst på dag 6 etter eggløsning. Så er jo 15 dager etter eggløsning liksom. Er helt riktig i forhold til syklusen min. Får mensen på dag 29-30, i dag er dag 29. Så er helt sikker.. Dessverre
![]()
Jeg hører heldigvis til i Porsgrunn, så er ingen ventetid. Skal ta letrozol allerede på fredag og kontroll fredag 27. Mai. Så har vi ønsket å sette inn 2, så krysser fingrene. De er jo utrolig strenge med blastocyster, sjeldent de setter tilbake 2 stk da, men syns vi fortjener det nå etter 6 innsett!!Uff! Det var skikkelig trist!![]()
Får du nytt forsøk før sommeren?
Jeg hører heldigvis til i Porsgrunn, så er ingen ventetid. Skal ta letrozol allerede på fredag og kontroll fredag 27. Mai. Så har vi ønsket å sette inn 2, så krysser fingrene. De er jo utrolig strenge med blastocyster, sjeldent de setter tilbake 2 stk da, men syns vi fortjener det nå etter 6 innsett!!
Hvordan går det med deg da? <3
tvitvi på fredag... <3 <3 då ligger jeg under "sprøyten" og ultralyd apperatet og gjennomgår IUI ;-) ser faktisk frem til det...Håper du får inn 2 siden du ønsker det selvGodt det går så fort! Det gikk fort med frys-forsøk på riksen også forsåvidt. 3 frys fra sept-des.
Fersk er værre.
Går bra med meg. Skal sette Bemfola nå. Ul på fredag, blir spennende! Begynner å bli lei av å stikke meg selv i magen...
Ja, kjempetidlig =\ men samtidig så har jeg en syklus på 29-30 dager. I dag er 29ende dagen. Så er jo riktig i forhold til syklus...
Hvordan går det med deg? Ikke så altfor lenge til testdag nå <3