Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Takk, og lykke til til deg og!tvitvi på fredag... <3 <3 då ligger jeg under "sprøyten" og ultralyd apperatet og gjennomgår IUI ;-) ser faktisk frem til det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, og lykke til til deg og!tvitvi på fredag... <3 <3 då ligger jeg under "sprøyten" og ultralyd apperatet og gjennomgår IUI ;-) ser faktisk frem til det...
Ja, hjelper litt at det går fort, så man slipper å vente en hel mnd på å sette inn igjen. Liker når ting går fortHåper du får inn 2 siden du ønsker det selvGodt det går så fort! Det gikk fort med frys-forsøk på riksen også forsåvidt. 3 frys fra sept-des.
Fersk er værre.
Går bra med meg. Skal sette Bemfola nå. Ul på fredag, blir spennende! Begynner å bli lei av å stikke meg selv i magen...
Jeg går rett påAh Ok, så passer det ihvertfall. Når skal du prøve neste gang? Og blir det så fersk eller frys?
Ja er på fredag, så får jeg svar på blodprøver lørdag. Men har ikke så mange forhåpninger... Føler ikke det gikk
Jeg har vært på UL nr 2 idag. Fortsatt 5 egg. De har vokst ganske bra siden sist men gjenstår enda litt. Skal ha ny UL på fredag og forhåpentligvis blir det uttak mandag eller tirsdag neste uke![]()
Jeg går rett påskal begynne på letrozol på fredag, så er fryseforsøk i naturlig forsøk. Regner med innsett i uke 23 ca
Åhh, krysser virkelig fingrene for deg!! Godt du får svar på lørdagen da at ikke du må vente til over helga.. Satser på positiv tilbakemelding på lørdag!![]()
Ja,skjønner det. Håper du finner ut av detKnallfint i Århus, så dere kommer kose dere. Anbefaler dere reise på Flammen spise. Nydelig grill buffet
Vi tenkte ta color line fra Larvik ned og Fjordline (katamaran) til Kristiansand hjem igjen. Er på Maigaard i Århus vi også skal til.
Vet mer imorgen etter UL om når vi event reiser.
Høres veldig bra ut.Takk for tipset! Da skal vi prøve den restauranten ;-) vi fikk beskjed i dag at vi skal ha uttak allerede på lørdag. Så vi reiser ned på fredag og blir hele helga. Det var mange flotte egg i dag, og en tjukk slimhinne med mål på 12.Hadde antydninger til en del forstørret eggstokker og noe fri væske, men det hadde jeg sist og - så det går nok bra.
Ble tante for 8. gang i går, så er VELDIG klar for å bli mamma selv nå!! Måtte denne gangen gå!!
Blir spennende å høre når dere får uttak! Hvordan er formen din hittil?
Takk for tipset! Da skal vi prøve den restauranten ;-) vi fikk beskjed i dag at vi skal ha uttak allerede på lørdag. Så vi reiser ned på fredag og blir hele helga. Det var mange flotte egg i dag, og en tjukk slimhinne med mål på 12.Hadde antydninger til en del forstørret eggstokker og noe fri væske, men det hadde jeg sist og - så det går nok bra.
Ble tante for 8. gang i går, så er VELDIG klar for å bli mamma selv nå!! Måtte denne gangen gå!!
Blir spennende å høre når dere får uttak! Hvordan er formen din hittil?
Så bra. Jeg skal også på UL på fredag. Kanskje vi sees![]()
Første dag på jobb idag, kjente godt i korsryggen idag. Idag er det dag 7 på sprøyter så burde begynne å kjenne det nå. Blir spennende å se på ul på fredag.![]()
Har dere andre jenter som går på sprøyter noen symptomer?![]()
Så deilig med fryseforsøk, slippe å gjennom alt hormon styret. Hvor mange skal du sette tilbake i denne syklusen?Høres veldig bra ut.De er så utrolig skjønne der på klinikken. Det er bare glede seg til uttaket. Jeg rynket ikke på nesa en gang under uttaket. Andre saker de har der nede. Også føler enn seg så trygg der.
Gratulerer som tante. Håper virkelig det er din tur nå. <3
Formen min er topp. Aldri vært så bra før innsetting før. Skal ha innsetting i naturlig syklus for første gang. Skal på UL imorgen for å se hvordan det ligger ann. Er alt greit imorgen, så regner jeg med det blir reise ned på søndag og innsetting mandag om noen av de tre håpefulle på frys overlever opptiningen. Utrolig spennende det her.![]()
Menopur økning.. Får håpe det gjør susen og at jeg får mange fine eggposer nå!!
Ny ul til mandag igjenKrysser fingrene!

Takk takk! Jeg og! Vi har ingen påviste feil eller mangler som har noe betydning. Han har litt nedsatt kvalitet, men det skulle vært mulig å gjøre meg gravid. Vi har vært gravid tidligere for 5 år siden, men vi mistet i uke 23... Satser på at det klaffer nå.Gratulerer som tanteHåper du blir mamma nå
![]()
Deg eller partner eller begge det er noe med? Håper uansett dere lykkes.
Så bra. Jeg skal også på UL på fredag. Kanskje vi sees![]()
Første dag på jobb idag, kjente godt i korsryggen idag. Idag er det dag 7 på sprøyter så burde begynne å kjenne det nå. Blir spennende å se på ul på fredag.
Har dere andre jenter som går på sprøyter noen symptomer?![]()
Siste tbl med lutinus er tatt, for denne gang*o'glede*
Offisielt Testdato!!!)))
![]()
![]()