Mai 2016

tvitvi på fredag... <3 <3 då ligger jeg under "sprøyten" og ultralyd apperatet og gjennomgår IUI ;-) ser faktisk frem til det...
Takk, og lykke til til deg og! :) Rart vi faktisk gleder oss til sånne ubehageligheter :p

Håper du får inn 2 siden du ønsker det selv :) Godt det går så fort! Det gikk fort med frys-forsøk på riksen også forsåvidt. 3 frys fra sept-des.
Fersk er værre.

Går bra med meg. Skal sette Bemfola nå. Ul på fredag, blir spennende! Begynner å bli lei av å stikke meg selv i magen...
Ja, hjelper litt at det går fort, så man slipper å vente en hel mnd på å sette inn igjen. Liker når ting går fort:)
Spennende med UL, masse lykke til, er sikker på at det er masse flotte egg der:D ja, den stillingen er fæl ass!!

Ah Ok, så passer det ihvertfall. Når skal du prøve neste gang? Og blir det så fersk eller frys?

Ja er på fredag, så får jeg svar på blodprøver lørdag. Men har ikke så mange forhåpninger... Føler ikke det gikk
Jeg går rett på:P skal begynne på letrozol på fredag, så er fryseforsøk i naturlig forsøk. Regner med innsett i uke 23 ca:)
Åhh, krysser virkelig fingrene for deg!! Godt du får svar på lørdagen da at ikke du må vente til over helga.. Satser på positiv tilbakemelding på lørdag! :D

Jeg har vært på UL nr 2 idag. Fortsatt 5 egg. De har vokst ganske bra siden sist men gjenstår enda litt. Skal ha ny UL på fredag og forhåpentligvis blir det uttak mandag eller tirsdag neste uke :-)

Så bra. Jeg skal også på UL på fredag. Kanskje vi sees :)
Første dag på jobb idag, kjente godt i korsryggen idag. Idag er det dag 7 på sprøyter så burde begynne å kjenne det nå. Blir spennende å se på ul på fredag. :)
Har dere andre jenter som går på sprøyter noen symptomer? :)

Jeg går rett på:P skal begynne på letrozol på fredag, så er fryseforsøk i naturlig forsøk. Regner med innsett i uke 23 ca:)
Åhh, krysser virkelig fingrene for deg!! Godt du får svar på lørdagen da at ikke du må vente til over helga.. Satser på positiv tilbakemelding på lørdag! :D

Så deilig du kan gå rett på. Hadde du fersk forsøk nå som var?

Ja jeg håper stadig :-)

Ja,skjønner det. Håper du finner ut av det :) Knallfint i Århus, så dere kommer kose dere. Anbefaler dere reise på Flammen spise. Nydelig grill buffet ;) Vi tenkte ta color line fra Larvik ned og Fjordline (katamaran) til Kristiansand hjem igjen. Er på Maigaard i Århus vi også skal til. ;) Vet mer imorgen etter UL om når vi event reiser.

Takk for tipset! Da skal vi prøve den restauranten ;-) vi fikk beskjed i dag at vi skal ha uttak allerede på lørdag. Så vi reiser ned på fredag og blir hele helga. Det var mange flotte egg i dag, og en tjukk slimhinne med mål på 12. :-) Hadde antydninger til en del forstørret eggstokker og noe fri væske, men det hadde jeg sist og - så det går nok bra.

Ble tante for 8. gang i går, så er VELDIG klar for å bli mamma selv nå!! Måtte denne gangen gå!!

Blir spennende å høre når dere får uttak! Hvordan er formen din hittil?

Takk for tipset! Da skal vi prøve den restauranten ;-) vi fikk beskjed i dag at vi skal ha uttak allerede på lørdag. Så vi reiser ned på fredag og blir hele helga. Det var mange flotte egg i dag, og en tjukk slimhinne med mål på 12. :-) Hadde antydninger til en del forstørret eggstokker og noe fri væske, men det hadde jeg sist og - så det går nok bra.

Ble tante for 8. gang i går, så er VELDIG klar for å bli mamma selv nå!! Måtte denne gangen gå!!

Høres veldig bra ut. :D De er så utrolig skjønne på Maigaard. Det er bare glede seg til uttaket. Jeg rynket ikke på nesa en gang under uttaket. Andre saker de har der nede. Også føler enn seg så trygg der.
Gratulerer som tante. Håper virkelig det er din tur nå. <3
Formen min er topp. Aldri vært så bra før innsetting før. Skal ha innsetting i naturlig syklus for første gang. Skal på UL imorgen for å se hvordan det ligger ann. Er alt greit imorgen, så regner jeg med det blir reise ned på søndag og innsetting mandag om noen av de tre håpefulle på frys overlever opptiningen. Utrolig spennende det her. :)

Hei damer.

Etter mislykket ferskforsøk i januar og mislykket frys i mars er vi nå godt i gang igjen.
Jeg hadde uttak idag og fikk ut 13 egg. Veldig fornøyd med det :)
Første gang fikk jeg ut 8 (der kun 6 var modne), andre gang fikk jeg kun ut 5. Eggene ble befruktet med ISCI idag, får vite litt mer om hvordan ting ligger an i morgen.
Håper at gullegget som skal gi oss et søsken til 2 åringen vår er blant disse :)
Lykke til alle sammen❤️❤️❤️

Gratulerer som tante❤️ Håper du blir mamma nå ☺️
Deg eller partner eller begge det er noe med? Håper uansett dere lykkes.

Første dag på jobb idag, kjente godt i korsryggen idag. Idag er det dag 7 på sprøyter så burde begynne å kjenne det nå. Blir spennende å se på ul på fredag. :)

Var ømt og hovent mens jeg gikk på sprøyter. Nesten litt som mensensmerter. Tok eggløsningssprøyta 16. mai og hadde uttak idag.

Høres veldig bra ut. :D De er så utrolig skjønne der på klinikken. Det er bare glede seg til uttaket. Jeg rynket ikke på nesa en gang under uttaket. Andre saker de har der nede. Også føler enn seg så trygg der.
Gratulerer som tante. Håper virkelig det er din tur nå. <3
Formen min er topp. Aldri vært så bra før innsetting før. Skal ha innsetting i naturlig syklus for første gang. Skal på UL imorgen for å se hvordan det ligger ann. Er alt greit imorgen, så regner jeg med det blir reise ned på søndag og innsetting mandag om noen av de tre håpefulle på frys overlever opptiningen. Utrolig spennende det her. :)
Så deilig med fryseforsøk, slippe å gjennom alt hormon styret. Hvor mange skal du sette tilbake i denne syklusen?

Vi har vært der en gang tidligere, det er alltid godt å være litt kjent. De er helt herlige der nede, tar seg skikkelig god tid og greier. Grundige er de og!

Jeg blir så dårlig av medisinene man får under uttak, så har minimalt med smertestillende å gå på. Men hva gjør man ikke for å oppnå drømmene våre ;-) Blir digg å reise tilbake på hotellet denne gangen, vi har alltid reist hjem samme dag vi. Jeg blir der nede til innsettingen, mens mannen reiser nok hjem før. Litt hektisk for han på jobb

Menopur økning.. Får håpe det gjør susen og at jeg får mange fine eggposer nå!!

Ny ul til mandag igjen :) Krysser fingrene!

Hvilken dose har du stått på ?
Jeg har tatt 225 IE Menopur og 100 IE Puregon.... Spendt på UL på fredag xsmile2

Håper du er godt nok stimulert på Mandag !!! :happy:

Gratulerer som tante❤️ Håper du blir mamma nå ☺️
Deg eller partner eller begge det er noe med? Håper uansett dere lykkes.
Takk takk! Jeg og! Vi har ingen påviste feil eller mangler som har noe betydning. Han har litt nedsatt kvalitet, men det skulle vært mulig å gjøre meg gravid. Vi har vært gravid tidligere for 5 år siden, men vi mistet i uke 23... Satser på at det klaffer nå.

Spennende med deg også, lykke til!!

8 dag med sprøyter her og :) Kjenner litt mensliknende smerter i magen og litt murring i korsryggen innemellom. Skal og på UL på Fredag :)

Offisielt Testdato!!! :))))
6ea0d2b2d8c53fc246a5164237bacb1e
:)

Siste tbl med lutinus er tatt, for denne gang :) *o'glede*

Heldige duuuu!! Hvor lenge har du tatt lutinus? Har du hatt no bivirkninger?
Jeg har tatt de i en uke nu... and my boobs are killing me :p
Når har du testdato?
Jeg har testdato på rugedag 21....er så leeeeeenge!! :(
Tru om jeg kan teste tidligere selv? :p
Evnt når burde jeg teste?

Back
Topp