Mai 2016

Er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det på fredag.

Fredag er sprøytedag 8 og jeg skal inn til ul-sjekk. På kvelden er jeg invitert på fest med folk på jobben. Er det skikkelig fy-fy å ta en øl når man gror egg?
Jeg hadde med ei venninne som er lege da vi var på konsert, hun da det gikk helt bra med en øl:)

Jeg var bare inne til ul en gang forrige forsøk. Man må vel inn flere ganger om eggene ikke vokser slik man ønsker. Jeg var heldig sist og lå riktig ann i løypa så blir nok bare en ul denne gangen og regner jeg med :)

Håper det går etter løypa for oss :) Er klar for uttak om 1 uke, håper egga er det og ;)

Da begynner jeg å kjenne det i eggstokkene, og er sykt trøtt. Passer ikke så voldsomt bra når jeg egentlig må lese til eksamenskal ultralyd på onsdag, så håper de kan si allerede da når vi skal til uttak. Er bare på sprøytedag 8 da, men er som regel alltid til uttak på dag 12 eller 13. Da blir det på mandag 23. Mai vil jeg tro. Ser vi er flere som er ganske likt i løpet :-) Skal til Danmark jeg da, flere som skal det? Er litt stress når man må ta ferja, er så redd folk skal se meg. Skulle ha vært på jobb. Jeg har fått permisjon, men de vet ikke hva jeg skal. Har bare vikariat, og håper på å få jobb der. Tviler på at de liker tanken på at jeg enten skal ut i permisjon forhåpentligvis om 9 måneder, eller at jeg skal fortsette med dette opplegget.

Er selv sjef og jeg tenker at du ikke skal tenke på det. De har godkjent permisjonen din og da er det greit. Har du en sjef du kan stole på hadde jeg valgt si det som det er. Jeg har selv valgt stole på mine ansatte og sagt det som det er noe de setter stor pris på. :)
Jeg er fortsatt ganske likt deg jeg. Er på syklusdag 9 idag og skal ha UL på torsdag. Håper på innsetting 23 mai (om noen av de 3 overlever opptiningen), men vet ikke sikkert før på torsdag hvilken dag det blir. Reiser event ned søndag ettermiddag dere og da? Fra Larvik? :) Kan anbefale hotellet Radisson Blu Scandinavia. :)

Spent før uttaket i morra.. Noen tips på lett mat man kan spise før man tar div medisiner? :)

Spent før uttaket i morra.. Noen tips på lett mat man kan spise før man tar div medisiner? :)

Jeg har bare spist helt vanlig frokost før uttak jeg:) spiser som regel to knekkebrød med div pålegg. Før det ene uttaket lå vi på hotell, da ble det skikkelig hotellfrokost :D har du fått beskjed om å bare ta noe lett mat?
Masse lykke til i morgen:)

Jeg har bare spist helt vanlig frokost før uttak jeg:) spiser som regel to knekkebrød med div pålegg. Før det ene uttaket lå vi på hotell, da ble det skikkelig hotellfrokost :D har du fått beskjed om å bare ta noe lett mat?
Masse lykke til i morgen:)
Blir nok normal frokost med havregryn, men fikk beskjed at for tung mat kunne føre til mer kvalme/oppkast, og det vil man jo unngå :D takk for det :)

Blir nok normal frokost med havregryn, men fikk beskjed at for tung mat kunne føre til mer kvalme/oppkast, og det vil man jo unngå :D takk for det :)
Jeg har alltid fått beskjed om å komme fastende fra midnatt før uttak! Så jeg har vært både sulten og tørst som bare det! Så trodde det var viktig. Men er nok for at de vil sikre seg for at det ikke blir trøbbel ved evt kvalme ja. Masse lykke til! :)

Sånn å forstå:) har hverken blitt kvalm eller kastet opp etter medisinene eller uttaket, så har ikke tenkt på det.
Jeg ble dårlig av medisinene og kastet opp etter uttak på første forsøk.
Men jeg hadde ikke fått beskjed om å spise noe mindre eller annerledes enn vanlig... Skal tenke på det selv denne gangen.

Er selv sjef og jeg tenker at du ikke skal tenke på det. De har godkjent permisjonen din og da er det greit. Har du en sjef du kan stole på hadde jeg valgt si det som det er. Jeg har selv valgt stole på mine ansatte og sagt det som det er noe de setter stor pris på. :)
Jeg er fortsatt ganske likt deg jeg. Er på syklusdag 9 idag og skal ha UL på torsdag. Håper på innsetting 23 mai (om noen av de 3 overlever opptiningen), men vet ikke sikkert før på torsdag hvilken dag det blir. Reiser event ned søndag ettermiddag dere og da? Fra Larvik? :) Kan anbefale hotellet Radisson Blu Scandinavia. :)
Jeg har bare hatt 40 % fra 1. april under studietiden, men nå som jeg er ferdig håper jeg på et års vikariat. Da blir det jo litt tungvint for dem å ansette meg for en kort periode vil jeg tro. Jeg får kjenne litt på det etter intervjuet på torsdag.

Så spennende! Vi reiser fra Kristiansand med Color line på lørdag. Så får vi en ekstra dag med litt shopping og ferie :-) Skal dere ta fly? Jeg bestilte best Western hotell i Århus. Var til en grei pris og lå sentrumsnært :-) er det Maigaarden i Århus dere også skal til?

Vært på ul nå. Gynekologen mente at jeg måtte nok stimuleres lenger... :(
7 små eggposer på den ene siden, 8 på den andre og tynn slimhinne.

Da får bare vente på telefon fra Telemark og høre hva de har å si. Jeg som var sååå klar for uttak nå!!

Jeg har bare hatt 40 % fra 1. april under studietiden, men nå som jeg er ferdig håper jeg på et års vikariat. Da blir det jo litt tungvint for dem å ansette meg for en kort periode vil jeg tro. Jeg får kjenne litt på det etter intervjuet på torsdag.

Så spennende! Vi reiser fra Kristiansand med Color line på lørdag. Så får vi en ekstra dag med litt shopping og ferie :) Skal dere ta fly? Jeg bestilte best Western hotell i Århus. Var til en grei pris og lå sentrumsnært :) er det Maigaarden i Århus dere også skal til?

Ja,skjønner det. Håper du finner ut av det :) Knallfint i Århus, så dere kommer kose dere. Anbefaler dere reise på Flammen spise. Nydelig grill buffet ;) Vi tenkte ta color line fra Larvik ned og Fjordline (katamaran) til Kristiansand hjem igjen. Er på Maigaard i Århus vi også skal til. ;) Vet mer imorgen etter UL om når vi event reiser.

Back
Topp