Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braÅ der var 2 egg satt inn![]()
Testdato 2 juni!!!
Innsettingen kjente jeg absolutt ingenting av ....heldigvis
Har sove null timer inatt og er faktisk ikke så trøtt som jeg burde være.
Slokner vell rimelig kjapt så fort hodet treffer puta seinere.
Så bra
Velkommen i rugeklubben![]()
Jeg har fryseforsøk.Hehe. Ja det tok jeg jo innen uttak![]()
Huttetu altsåJeg er så ødelagt.. Øke dosen ytterligere en gang. Og bunnotering på onsdag.. Ingen ting hadde skjedd ennå... Jeg kjenner jeg er bare knust innvendig... Nå venter jeg kun på kontor damen sånn at jeg får betalt timen og komme meg på apoteket for å hente den nye pennen. Og ikke minst hente guttungen og bare klemme godt på han...
Kontrollen I dag viste 2 egg som vokser I venstre eggstokk etter bruk av letrozol![]()
Jeg har fryseforsøk.
Men jeg tenkte, når du tar ovitrelle så kan HCG sitte i kroppen en stund. Så om du hadde tatt test nå så hadde den vært falsk positiv. Vet det er litt forskjellig hvor lenge den enda sitter i kroppen. Så er kanskje litt skummelt for deg å teste på mandag om den blir falsk positiv?
var ikke skjedd en skit til i dag heller... nå er det 150 iE...Huttetu altsåsyns de egga kan vokse litt fortere!
Det skjønner jeg godtvar ikke skjedd en skit til i dag heller... nå er det 150 iE...og gruer meg regelrett til onsdag. hjalp ikke på at eggstokken var unormalt høy for å være meg. det gjorde ikke kontrollen noe særlig behagelig. og måtte virkelig puste dypt inn og SAAAAAAKTe ut for å ikke skrike ut... men legen forstod at det var ikke særlig behagelig. så han forsøkte å være så rask som mulig...
Hihijeg visste det <3
Knallbra!! Da gleder jeg meg til vår testedateTror det går bra. Det står det kan forstyrre HCG måling i opptil 10 dager, men er 10 dager siden jeg satte den i dag, så mon ikke mandag er safe... Jeg klarer uansett ikke vente lenger![]()
Knallbra!! Da gleder jeg meg til vår testedatehehe
![]()
Er det altså 100 % riktig svar etter 10 dager?? Da vurderer jeg også å teste, har Testdato en dag før degHehe meg ognå må tiden bare gå litt raskere
![]()
Er det altså 100 % riktig svar etter 10 dager?? Da vurderer jeg også å teste, har Testdato en dag før deg![]()
Er det altså 100 % riktig svar etter 10 dager?? Da vurderer jeg også å teste, har Testdato en dag før deg![]()
Vet ikke om eg tørr,,Du kan jo bli med på test - date på mandagså er vi tre
![]()
Hehehe, akkurat det det er vettu. Men er den negativ så er det jo enda håp da! Bli med på testdate på mandag<3Vet ikke om eg tørr,,alt for spennende