Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner! Heldig som fikk satt inn 2 egg. Vi får ikke det. Vi er også på 2 forsøk, men har hatt totalt 6 innsett med denne. Gikk for oss også forrige gang, men mistet i uke 6, så vi har ganske lik historie. Positive her også at man vet at det faktisk har festet seg en gang, så da er det faktisk mulig
Skjønner. Godt at de kan gjøre det sånn da så du slipper de intense smertene, er jo absolutt ikke noe greit! Da håper jeg du får mange fine egg på frys også, akkurat som sist gang![]()
De fant 5 store egg. Håper på noen fler jeg da men legen mente at det var bra med 5. Jeg har veldig mange egganlegg så får minimal dose Menopur så jeg ikke skal bli overstimulert.
Nå er vi mange som skal inn til i slutten av neste uke! Spennende å følge deg og dere ogsåHei jenter![]()
Jeg har også begynt på sprøyter nå puregon, skal gå på det til 20/5. Uttak blir forhåpentligvis 23 eller 24ser at mange av dere ligger nesten helt likt. Blir spennende å følge dere
![]()
Hos meg har de fryst ned 1 og 1. Fikk 9 egg på frys. Alle er blastocyster, de er visst EKSTRA strenge med blastocyst. Har sagt at jeg vil "kreve" å sette inn 2 neste gang om ikke det går denne gangen. Ufattelig lei nå av all denne ventingen!!Ja dette hørtes veldig likt ut![]()
Jeg ble overrasket over at de satte inn 2 egg, men når de først tinte to og begge overlevde er jeg glad jeg fikk inn begge og at de ikke kastet en.
På de to andre tin-forsøkene overlevde bare ett egg hver gang.
Frøs de ned en og en hos deg? Vet de er strenge med å sette inn to, men jeg håper virkelig ikke de kaster ett fullt brukbart egg istedenfor å sette inn to sammen..?
Håper på masse egg på frys for deg og, så vi kan ha til søskenforsøkfor denne gangen skal den sitte på ferskforsøket
![]()
Hos meg har de fryst ned 1 og 1. Fikk 9 egg på frys. Alle er blastocyster, de er visst EKSTRA strenge med blastocyst. Har sagt at jeg vil "kreve" å sette inn 2 neste gang om ikke det går denne gangen. Ufattelig lei nå av all denne ventingen!!
Det tror jeg aldri de gjør? Tror aldri de hadde kasta noen egg som faktisk er fine. Det hadde jo vært helt horribelt!
Ja, denne gangen skal det sitte på ferskforsøket ditt! Ikke vits å snakke om noe annet engang!![]()
Vi måtte spør om de kunne dyrke til blastocyst. Det er bare å ønske å komme med innspill, så tar de siste avgjørelseDa skjønner jeg. Å, er så spent på om vi får blasto denne gangen jeg? Skjønner ikke helt hva som avgjør det valget.
Nei, det hadde vært grusomt å kaste ett bra egg. Heller risiko for tvillinger da altså. Jeg har litt lyst på twins, mens sambo frykter det mer enn noe annetVar litt spent når vi fikk positivt på innsettet av 2 egg da
men så gikk det jo ikke. Tror uansett det bare var en som festet seg.
Ventetiden er tøff altså! Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden om vi får barn eller ikke. Da ville valgene vi tar nå vært lettere også.
Det skal sitte på ditt ferskforsøk ogsåFeb-2017 here we come!
![]()
Hei jenter![]()
Jeg har også begynt på sprøyter nå puregon, skal gå på det til 20/5. Uttak blir forhåpentligvis 23 eller 24ser at mange av dere ligger nesten helt likt. Blir spennende å følge dere
![]()
Ja samme her![]()
Klem til deg <3 jeg har heldigvis en mann som sette for meg.. Men håper at det holder nå, for oss begge!er så trøtt av å stikke meg selv hver eneste kveld... og være livredd for den neste kontrollen, livredd for å få beskjed om doseøkning eller videre stimulering...![]()
Vi måtte spør om de kunne dyrke til blastocyst. Det er bare å ønske å komme med innspill, så tar de siste avgjørelse
Hehe, sambo syns også det er veldig skummelt, jeg også. Ønskedrømmen er jo å få 1 og 1 veldig tett, men det er jo mulig det aldri kan skje. Så da tar jeg GJERNE imot twins
Helt enig, hadde man bare visst om det aldri kom til å gå, eller omvendt, så hadde alt vært så mye lettere <3
3. ul i morra.. Får håpe de fortsatt sier uttak onsdagvondt og verking holder nå!
er så trøtt av å stikke meg selv hver eneste kveld... og være livredd for den neste kontrollen, livredd for å få beskjed om doseøkning eller videre stimulering...![]()
3. ul i morra.. Får håpe de fortsatt sier uttak onsdagvondt og verking holder nå!
håper de sier klar for AiH fredag. (sånn gjerne etter kl 14.30-15.00 isj) sånn at jeg får gått på jobbintervjuet jeg skal på på fredagen også...Klem til deg <3 jeg har heldigvis en mann som sette for meg.. Men håper at det holder nå, for oss begge!
Det er nok lov å ønske seg en tid også når man først er klarhåper de sier klar for AiH fredag. (sånn gjerne etter kl 14.30-15.00 isj) sånn at jeg får gått på jobbintervjuet jeg skal på på fredagen også...
jeg tror jeg merker litt i eggstokkene, men er så ekstremt usikker etter 2 ul kontroller med beskjed om doseøkning fordi ingenting i verden hadde skjedd...![]()