Mai 2016

Skjønner! Heldig som fikk satt inn 2 egg. Vi får ikke det. Vi er også på 2 forsøk, men har hatt totalt 6 innsett med denne. Gikk for oss også forrige gang, men mistet i uke 6, så vi har ganske lik historie. Positive her også at man vet at det faktisk har festet seg en gang, så da er det faktisk mulig :)
Skjønner. Godt at de kan gjøre det sånn da så du slipper de intense smertene, er jo absolutt ikke noe greit! Da håper jeg du får mange fine egg på frys også, akkurat som sist gang:)

Ja dette hørtes veldig likt ut :)

Jeg ble overrasket over at de satte inn 2 egg, men når de først tinte to og begge overlevde er jeg glad jeg fikk inn begge og at de ikke kastet en.
På de to andre tin-forsøkene overlevde bare ett egg hver gang.

Frøs de ned en og en hos deg? Vet de er strenge med å sette inn to, men jeg håper virkelig ikke de kaster ett fullt brukbart egg istedenfor å sette inn to sammen..?

Håper på masse egg på frys for deg og, så vi kan ha til søskenforsøk ;) for denne gangen skal den sitte på ferskforsøket ;)

De fant 5 store egg. Håper på noen fler jeg da men legen mente at det var bra med 5. Jeg har veldig mange egganlegg så får minimal dose Menopur så jeg ikke skal bli overstimulert.

På mitt første ferskforsøk fant de 6-7 egg på ul, men ved uttak var det 12stk! Så det kan godt være det blir fler hos deg også :) Man vil jo heller ikke ha for mange egg. Har hørt at om det blir for mange så er de ofte ikke så god kvalitet som ved færre egg. Veldig viktig å ikke bli overstimulert heller. Satser på at du får akkurat perfekt mengde perfekte egg :)

Hei jenter :)
Jeg har også begynt på sprøyter nå puregon, skal gå på det til 20/5. Uttak blir forhåpentligvis 23 eller 24:) ser at mange av dere ligger nesten helt likt. Blir spennende å følge dere :)
Nå er vi mange som skal inn til i slutten av neste uke! Spennende å følge deg og dere også :)

Ja dette hørtes veldig likt ut :)

Jeg ble overrasket over at de satte inn 2 egg, men når de først tinte to og begge overlevde er jeg glad jeg fikk inn begge og at de ikke kastet en.
På de to andre tin-forsøkene overlevde bare ett egg hver gang.

Frøs de ned en og en hos deg? Vet de er strenge med å sette inn to, men jeg håper virkelig ikke de kaster ett fullt brukbart egg istedenfor å sette inn to sammen..?

Håper på masse egg på frys for deg og, så vi kan ha til søskenforsøk ;) for denne gangen skal den sitte på ferskforsøket ;)
Hos meg har de fryst ned 1 og 1. Fikk 9 egg på frys. Alle er blastocyster, de er visst EKSTRA strenge med blastocyst. Har sagt at jeg vil "kreve" å sette inn 2 neste gang om ikke det går denne gangen. Ufattelig lei nå av all denne ventingen!! :)
Det tror jeg aldri de gjør? Tror aldri de hadde kasta noen egg som faktisk er fine. Det hadde jo vært helt horribelt!
Ja, denne gangen skal det sitte på ferskforsøket ditt! Ikke vits å snakke om noe annet engang! :D

Hos meg har de fryst ned 1 og 1. Fikk 9 egg på frys. Alle er blastocyster, de er visst EKSTRA strenge med blastocyst. Har sagt at jeg vil "kreve" å sette inn 2 neste gang om ikke det går denne gangen. Ufattelig lei nå av all denne ventingen!! :)
Det tror jeg aldri de gjør? Tror aldri de hadde kasta noen egg som faktisk er fine. Det hadde jo vært helt horribelt!
Ja, denne gangen skal det sitte på ferskforsøket ditt! Ikke vits å snakke om noe annet engang! :D

Da skjønner jeg. Å, er så spent på om vi får blasto denne gangen jeg? Skjønner ikke helt hva som avgjør det valget.
Nei, det hadde vært grusomt å kaste ett bra egg. Heller risiko for tvillinger da altså. Jeg har litt lyst på twins, mens sambo frykter det mer enn noe annet :p Var litt spent når vi fikk positivt på innsettet av 2 egg da :p men så gikk det jo ikke. Tror uansett det bare var en som festet seg.

Ventetiden er tøff altså! Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden om vi får barn eller ikke. Da ville valgene vi tar nå vært lettere også.

Det skal sitte på ditt ferskforsøk også ;) Feb-2017 here we come! :D

Da skjønner jeg. Å, er så spent på om vi får blasto denne gangen jeg? Skjønner ikke helt hva som avgjør det valget.
Nei, det hadde vært grusomt å kaste ett bra egg. Heller risiko for tvillinger da altså. Jeg har litt lyst på twins, mens sambo frykter det mer enn noe annet :p Var litt spent når vi fikk positivt på innsettet av 2 egg da :p men så gikk det jo ikke. Tror uansett det bare var en som festet seg.

Ventetiden er tøff altså! Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden om vi får barn eller ikke. Da ville valgene vi tar nå vært lettere også.

Det skal sitte på ditt ferskforsøk også ;) Feb-2017 here we come! :D
Vi måtte spør om de kunne dyrke til blastocyst. Det er bare å ønske å komme med innspill, så tar de siste avgjørelse:)
Hehe, sambo syns også det er veldig skummelt, jeg også. Ønskedrømmen er jo å få 1 og 1 veldig tett, men det er jo mulig det aldri kan skje. Så da tar jeg GJERNE imot twins :D
Helt enig, hadde man bare visst om det aldri kom til å gå, eller omvendt, så hadde alt vært så mye lettere <3

6 dpo og snart 8 dager siden Ovitrelle:) Tok en test i dag for å se om den snart er ute av kroppen. Var bare en svak strek:) Så kan jeg bare håpe at den kommer tilbake om noen dager:) Har dere noen symptomer? Her er det ikke mye som er veldig tydelig i allefall! Brystene er større enn vanlig og faste. Har ikke spesielt vondt. Kanskje antydninger til stikk i venstre side av livmor, men det kan jo komme av andre ting. Får ikke sove! Veldig plagsomt! Mye luft og sterke luftsmerter noen få dager etter EL. Klarte ikke sitte, gå eller noen ting. Men det var liksom ikke i livmoren:p Er litt vemodig at det blir 2 mnd pause etter denne runden hvis det ikke går nå:/

Hei jenter :)
Jeg har også begynt på sprøyter nå puregon, skal gå på det til 20/5. Uttak blir forhåpentligvis 23 eller 24:) ser at mange av dere ligger nesten helt likt. Blir spennende å følge dere :)

Da blir det kanskje uttak på oss samme dag :-) Legen nevnte noe om kanskje 23 eller 24 og vi hører vel til samme klinikk hvis jeg husker riktig?

er så trøtt av å stikke meg selv hver eneste kveld... og være livredd for den neste kontrollen, livredd for å få beskjed om doseøkning eller videre stimulering... :(

3. ul i morra.. Får håpe de fortsatt sier uttak onsdag :( vondt og verking holder nå!

er så trøtt av å stikke meg selv hver eneste kveld... og være livredd for den neste kontrollen, livredd for å få beskjed om doseøkning eller videre stimulering... :(
Klem til deg <3 jeg har heldigvis en mann som sette for meg.. Men håper at det holder nå, for oss begge!

Vi måtte spør om de kunne dyrke til blastocyst. Det er bare å ønske å komme med innspill, så tar de siste avgjørelse:)
Hehe, sambo syns også det er veldig skummelt, jeg også. Ønskedrømmen er jo å få 1 og 1 veldig tett, men det er jo mulig det aldri kan skje. Så da tar jeg GJERNE imot twins :D
Helt enig, hadde man bare visst om det aldri kom til å gå, eller omvendt, så hadde alt vært så mye lettere <3

Jeg får høre hva de synes om blasto ;) Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker selv, men de vet sikkert hva som er best for meg. Hvorfor ønsket dere blasto? Er det bedre sjans for at den fester seg da?

Jeg tror det beste for kroppen er 1 og 1, men så hadde det vært deilig å få to på en gang så man slipper denne prøverørs-karusellen flere ganger. Også er det så koselig med tvillinger når de blir litt større :)

3. ul i morra.. Får håpe de fortsatt sier uttak onsdag :( vondt og verking holder nå!

Er ikke gøy å måtte stikke seg selv i magen, og spesielt ikke over lengre tid :(
Håper dere begge snart er ferdig med stikking og klar for uttak. <3

Klem til deg <3 jeg har heldigvis en mann som sette for meg.. Men håper at det holder nå, for oss begge!
håper de sier klar for AiH fredag. (sånn gjerne etter kl 14.30-15.00 isj) sånn at jeg får gått på jobbintervjuet jeg skal på på fredagen også...
jeg tror jeg merker litt i eggstokkene, men er så ekstremt usikker etter 2 ul kontroller med beskjed om doseøkning fordi ingenting i verden hadde skjedd... :(

håper de sier klar for AiH fredag. (sånn gjerne etter kl 14.30-15.00 isj) sånn at jeg får gått på jobbintervjuet jeg skal på på fredagen også...
jeg tror jeg merker litt i eggstokkene, men er så ekstremt usikker etter 2 ul kontroller med beskjed om doseøkning fordi ingenting i verden hadde skjedd... :(
Det er nok lov å ønske seg en tid også når man først er klar :) spennende med jobbintervju!

Back
Topp