Mai 2016

Lurer på det samme!! :s
Jeg har første uttak mandag og grues noe sykt selv om jeg har fått beskjed om at jeg skal ta 8 paracett og 2 morfinkapsler før uttak!!!! :(
Skal du ta 8 Paracet før uttak? Altså, 8 stk på 500 MG? Da har du jo ikke noe mer å gå på den dagen, da 4 gram som det blir er maks døgndose. Jeg fikk 1,5 gram Paracet og 1 vival før uttak og Petidin under uttak (Porsgrunn).

Syns uttak var litt ubehagelig, men ikke vondt. Var litt øm i magen samme dag etter uttaket. Går nok veldig bra :)

Skal du ta 8 Paracet før uttak? Altså, 8 stk på 500 MG? Da har du jo ikke noe mer å gå på den dagen, da 4 gram som det blir er maks døgndose. Jeg fikk 1,5 gram Paracet og 1 vival før uttak og Petidin under uttak (Porsgrunn).

Syns uttak var litt ubehagelig, men ikke vondt. Var litt øm i magen samme dag etter uttaket. Går nok veldig bra :)

Ja det var det hun legen sa til meg.. Synes selv det hørtes mye ut..

I morgen har jeg uttak. Veldig spent Noen erfaringer om det er vondt? Får morfin, men er nervøs alikevel...
Jeg har også uttak i morgen :)

I morgen har jeg uttak. Veldig spent Noen erfaringer om det er vondt? Får morfin, men er nervøs alikevel...

Du kan bare ta det helt med ro, jeg gruet meg også, men det gikk kjempe bra. Var jo selvfølgelig ubehagelig, men ikke særlig vondt, du får jo lokal bedøvelse også:)

Har du fått beskjed om 10 mai på sist UL?
Jeg skal på UL imorgen så en gang iløpet av uken blir det egguttak..men kan de si eksakt hvordan dag det blir utifra UL?
Ja, tror de har en ganske god pekepinn på hvordan du ligger ann da, sjekker om slimhinnen er tykk nok og om eggposene har vokst ...tror jeg,, var det jeg fikk med meg da jeg lå der. :d
Noen må gå lenger på medisin,noen ikke. Han lurte på om jeg skulle gå ett par dager xtra på sprøytene , men fant ut at det ble for lenge. Heldigvis:)
Masse lykke til:)

Ja, tror de har en ganske god pekepinn på hvordan du ligger ann da, sjekker om slimhinnen er tykk nok og om eggposene har vokst ...tror jeg,, var det jeg fikk med meg da jeg lå der. :d
Noen må gå lenger på medisin,noen ikke. Han lurte på om jeg skulle gå ett par dager xtra på sprøytene , men fant ut at det ble for lenge. Heldigvis:)
Masse lykke til:)

Tusen takk :)
Sitt i bilen på vei til UNN nå. Er vell framme i rundt kl 21:30..
Åkei da skjønner jeg...spent på om jeg må fortsette på sprøyter/spray? Så det kan være jeg ikke skal det fram til uttak? Hvordan fungerer det da? :p Skal alt bare få vokse og styre på egenhånd da?
Off...innvikla greier det her haha....
Takknemlig for dere jenter her inn :) :)

Tusen takk :)
Sitt i bilen på vei til UNN nå. Er vell framme i rundt kl 21:30..
Åkei da skjønner jeg...spent på om jeg må fortsette på sprøyter/spray? Så det kan være jeg ikke skal det fram til uttak? Hvordan fungerer det da? :p Skal alt bare få vokse og styre på egenhånd da?
Off...innvikla greier det her haha....
Takknemlig for dere jenter her inn :) :)
Ja, jeg var veldig glad for at jeg slapp mer medisin.
Jeg hadde UL mandag, uttak onsdag og skal etter planen sette inn igjen i måren om alt går bra:)
Mandag kveld måtte jeg ta eggløsningssprøyta, tirsdag var medisinfri, onsdag en time før uttak måtte jeg ta morfin,paracet og en til tlb:)

Ja, jeg var veldig glad for at jeg slapp mer medisin.
Jeg hadde UL mandag, uttak onsdag og skal etter planen sette inn igjen i måren om alt går bra:)
Mandag kveld måtte jeg ta eggløsningssprøyta, tirsdag var medisinfri, onsdag en time før uttak måtte jeg ta morfin,paracet og en til tlb:)

Åh så greit og få alt unnagjort på 5 dager :) Heldige du! Fikk du mange egg ut? Mange som ble befrukta? :)
Tippe du e riiiiimelig spent ja! :D

Hvordan medisin har du gått på og har du hatt lang eller kort protokoll? Mange spm fra meg hehe....:p

Åh så greit og få alt unnagjort på 5 dager :) Heldige du! Fikk du mange egg ut? Mange som ble befrukta? :)
Tippe du e riiiiimelig spent ja! :D

Hvordan medisin har du gått på og har du hatt lang eller kort protokoll? Mange spm fra meg hehe....:p
Fikk ut 13 egg, 9 er befruktet :) Bare håper de klarer seg!! Ihvertfall ett super egg!!!:)
Jeg har kort protokoll, har gått på bemfola 150 i åtte dager og orgalutran 0,25 fire av de åtte dagene.
Hva har du?
Bare å spørre, jeg hadde og 1000 spørsmål, og har det enda;)

Har du fått beskjed om 10 mai på sist UL?
Jeg skal på UL imorgen så en gang iløpet av uken blir det egguttak..men kan de si eksakt hvordan dag det blir utifra UL?
jeg har første kontroll etter oppstart gonal f 10 mai ;-) og då blir det etter hvor mye eggposen har vokst, og hvor mange samt slimhinnen i livmor. ;-)

Hehe. Litt bedre, men stadig nervøs. Er spent på om det er egg i eggblærene og om det er sæd hos mannen også.. Men har lest flere skriver de ikke synes det var noe ille, så holder fast i det :-)
Det skal nok gå fint, og vi skal få ut mange flotte egg begge to :D

Back
Topp