Mai 2016

Måtte blande selv, og må fylle selv på engangssprøyter :( godt gubben satte den, for jeg vet ikke om jeg hadde fått det til selv :D skikkelig uvel nå :/
huff... :( nålene til Gonal F er ikke fult så lange som nålen til engangssprøytene, men den er lang nok... lengre enn de som jeg setter på jobben når jeg setter insulin...

huff... :( nålene til Gonal F er ikke fult så lange som nålen til engangssprøytene, men den er lang nok... lengre enn de som jeg setter på jobben når jeg setter insulin...
All nål er langt nok :D det er hvertfall lettere å sette på andre, enn seg selv :)

9 egg er befruktet, nå håper jeg bare 1 er bra nok til å settes inn i morgen *angst*
Snakk om blasto...ett eller annet om de ikke ble bra nok til i morgen. Noen som har erfaring med det? :o

Off.....laaang ventetid med andre ord :p

Jeg har aldri ventet så lenge med å teste;) testetøsa begynner å mase på rugedag 8 som regel:D har da på forhånd testet ut ovitrelle , så jeg vet jeg ikke får positiv test pga av den.Men jeg venter til den satte testdatoen med å ringe klinikken for å si om jeg er gravid eller ikke.Mange steder må man ta blodprøve etter f.eks 14 dager, mens andre bare praktiserer hjemmetest.

Jeg har aldri ventet så lenge med å teste;) testetøsa begynner å mase på rugedag 8 som regel:D har da på forhånd testet ut ovitrelle , så jeg vet jeg ikke får positiv test pga av den.Men jeg venter til den satte testdatoen med å ringe klinikken for å si om jeg er gravid eller ikke.Mange steder må man ta blodprøve etter f.eks 14 dager, mens andre bare praktiserer hjemmetest.

Ok good to know ;)
Fastlegen min sykemelder meg fra egginnsetting fram til testdato. Så ville bare ha en liten pekepinne på hvor lenge det ville være.

Er på sprøytedag 9 og gudhjelpes som jeg gikk ned for telling :( Stuptrøtt og skjelven i hele kroppen..Stakkars sambo som blir å ha en sovende kjæreste som selskap i bilen 4 timer til UNN :p

I morgen har jeg uttak. Veldig spent Noen erfaringer om det er vondt? Får morfin, men er nervøs alikevel...

Back
Topp