huff...Måtte blande selv, og må fylle selv på engangssprøytergodt gubben satte den, for jeg vet ikke om jeg hadde fått det til selv
skikkelig uvel nå :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff...Måtte blande selv, og må fylle selv på engangssprøytergodt gubben satte den, for jeg vet ikke om jeg hadde fått det til selv
skikkelig uvel nå :/
All nål er langt nokhuff...nålene til Gonal F er ikke fult så lange som nålen til engangssprøytene, men den er lang nok... lengre enn de som jeg setter på jobben når jeg setter insulin...
JiiippiiSå spennende!!
Er så sykt spent på min dom på fredag. ...Om når uttaket blir...Litt for spennende det her![]()
haha jeg har lært meg pusteteknikken for å sette de... DYYYYYPT inn og saaakte ut...All nål er langt nokdet er hvertfall lettere å sette på andre, enn seg selv
![]()
haha jeg har lært meg pusteteknikken for å sette de... DYYYYYPT inn og saaakte ut...![]()
Hvor mange dager etter innsetting er testdato?
Noen steder har 14 dager , andre har 3 uker![]()
Jeg skulle teste den 19 mai, om jeg får inn i morgenHvor mange dager etter innsetting er testdato?
krysser for at du får innsett i morgen då...Jeg skulle teste den 19 mai, om jeg får inn i morgen![]()
Jaaaaa,håper det. Takk for detkrysser for at du får innsett i morgen då...
Off.....laaang ventetid med andre ord![]()
Håpe på at du får den 10 maijeg håper på ovitrelle 10 mai... då vil jeg ha td 26 mai... ;-)
Satser på det! Jeg håper på otrivelle 11. Mai så da ligger vi ganske likejeg håper på ovitrelle 10 mai... då vil jeg ha td 26 mai... ;-)
Jeg har aldri ventet så lenge med å testetestetøsa begynner å mase på rugedag 8 som regel
har da på forhånd testet ut ovitrelle , så jeg vet jeg ikke får positiv test pga av den.Men jeg venter til den satte testdatoen med å ringe klinikken for å si om jeg er gravid eller ikke.Mange steder må man ta blodprøve etter f.eks 14 dager, mens andre bare praktiserer hjemmetest.
jeg håper på ovitrelle 10 mai... då vil jeg ha td 26 mai... ;-)
I morgen har jeg uttak. Veldig spent Noen erfaringer om det er vondt? Får morfin, men er nervøs alikevel...