Maggie❤️

Maggie86

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Heeeia❤️ vært på forum i mange år. Hvertfall når vi prøvde på nr 1. jeg skulle aldri skrive dagbok, men nå har reisen på nr 2 blitt såååå lang, så jeg trenger et sted å skrive og lufte følelser og tanker.

Litt om meg: jeg og samboeren møttes i 2019. Etter et langt forhold med en mann som egentlig ikke ville være sammen med meg, eller ønsket seg barn måtte vi bare la hverandre gå. Traff jeg drømmemannen, som var akkurat den jeg ville være sammen med. Jeg var da 32 år.
Vi levde livet sammen, var på festivaler og konserter, drakk oss fulle og var gærne sammen. Jeg husker vi var på festival sommeren 2019 og jeg hadde glemt p pillene mine. Vi hadde da bare vært sammen i 4 mnd. Han sa jeg skulle bare kaste de p pillene og vi ble prøvere :) veldig rart når man bare har vært sammen med noen så kort tid, men det føltes riktig og det var ikke lenge til jeg ble 33.
Det vi ikke viste var at reisen på en baby allerede da tok lang tid. November 2019 ble jeg gravid men mistet. Da hadde vi prøvd i 5 mnd allerede. Prøvde 4/5 mnd til og da i april 2020 ble jeg gravid igjen. Midt under corona lockdown, barnehagen var stengt så jeg jobbet ikke, og kællen var mye hjemme han også.
Spiren holdt hele veien, hadde egentlig termin februar 2021 men siden jeg har diabetes ble jeg satt igang i uke 38+0 og i januar kom verdens beste lille frøken til verden midt under lockdown nr 2:)

permisjonen min var over i oktober 2021 og jeg kastet nok engang p pillene. Og der slutter historien. Ikke en eneste positiv test på over 1 år og nå er vi 1 år og 2 mnd senere og jeg fyller straks 36.

Mange ganger har jeg tenkt tanken på å slutte prøvingen. Men jeg skal gi det til over jul og vi har da 2 sykluser igjen. Nå blir vi gamle og har det jo egentlig greit med frøkna som er 2 år snart og sover godt på natten, elsker barnehagen og er stort sett blid❤️ men ønsker sårt et søsken men da er det «ment to be» bare oss ❤️

Jepp dett var dett, så får vi se om vi får en positiv test de neste månedene ☺️

Last edited:
Pp 14 cd 18

Jeg bestemte meg for å ikke teste etter el denne måneden verken temp eller el test. Jeg har alltid masse el slim og jeg pleier å få el på cd 15. denne måneden hadde jeg mye el slim men allerede cd 14 så jeg ikke snurten av den. Så det blir egentlig bare vilt gjetning, men kan hende at jeg hadde el natten til cd 14 og at jeg allerede er 5 dpo i dag. Men jeg går ut ifra el cd 15 og at jeg er 3, så får jeg heller få en positiv overraskelse .
Uansett denne vente tiden går så tregt.

Jeg har en haug av tester fra forige pp, jeg er testetøs, sååå ryker vel en test fredag/ lørdag ;)

Endelig! Nå slipper jeg å stalke deg :hilarious:
Vil ikke at dere skal gi opp, men jeg skjønner jo at dette er vanskelig :sorry:

Håper sånn det klaffer for deg denne runden ❤️

Hurra for dagbok :joyful: :Heartred Så slipper jeg å lete etter deg i ikm gruppene som en stalker for å se hvordan det går :playful:
Heier sånn på deg! Og håper virkelig du snart sitter med en etterlengtet positiv test :Heartred

Du er alltid så positiv og støtter andre, så håper det klaffer snart for deg! Spennende om spådama får rett :)
Her vil jeg gjerne følge :happy:
Hurra for dagbok :joyful: :Heartred Så slipper jeg å lete etter deg i ikm gruppene som en stalker for å se hvordan det går :playful:
Heier sånn på deg! Og håper virkelig du snart sitter med en etterlengtet positiv test :Heartred
Så hyggelig ❤️ jeg heier på oss jeg også ❤️ plutselig sitter spiren. Må jo skje en gang? Vi har jo klart det før☺️

Endelig! Nå slipper jeg å stalke deg :hilarious:
Vil ikke at dere skal gi opp, men jeg skjønner jo at dette er vanskelig :sorry:
Haha. Er hyggelig stalking da❤️ skal prøve å holde dagboken oppdatert. ❤️ du er jo halveis og snart klar for en baby! Det har gått så fort ❤️

Last edited:
Gleder meg til å følge med dagboken din❤️ Har fulgt med på IKM gruppene dine hele veien, nå håper jeg spira sitter før du gir deg
Ja. Endelig klarte jeg å få ut fingeren å lage en dagbok ❤️ nå skal den snart sitte ❤️ håper alt står bra til tross litt bekymringer ❤️❤️

Haha. Er hyggelig stalking da❤️ skal prøve å holde dagboken oppdatert. ❤️ du er jo halveis og snart klar for en baby! Det har gått så fort ❤️
Jaa :Heartred Kan ikke tro hvor fort det har gått for min del! Skulle ønske du var med på reisen med meg! Håper du endelig kommer etter nå!

Cd 19 4 dpo

Ikke sånn ille mye som skjer i dag. Vært på jobb leeenge i dag, det vil si at frøkna har hatt en lengre dag i barnehagen i da, som resulterer i en sliten unge når vi kommer hjem, som forventer middagen klar i det hun tråkker innenfor dørterskelen.
Jeg blir svett å hiver meg rundt, men hun har ikke tid til at ovnen blir varm og jeg kan sette inn maten, og da atpåtil må ho vente til maten er klar og deretter vente enda noen minutter før den er spiselig så hun ikke svir av seg munnen :hilarious: Så litt svetther på tampen men vi fikk det til :)

Over til noe annet.
Drømte helt sjuk drøm i natt, husker alt.
Veldig rart. Hakke skjedd før som jeg kan huske :)
Drømte jeg varmet opp for foo fighters og jeg gjorde det drit bra, plutselig kommer det et stort jordskjelv og jeg måtte klatre opp et stort fjell for der var det mest sikkert å være når det var jordskjelv :p halve fjellet falt ned i skjelvet og jeg måtte klatre ned og der nede på veien sitter alle i bandet og jeg klinet med dave grohl :joyful: etterpå møter jeg 3jenter som jeg suser forbi med sparkesykkel, ble bestevenner med de med en gang, men jeg måtte skjule det for samboeren min.

Veldig merkelig at jeg husket så mye.

Ellers ingen symptomer på graviditet. Men det er kanskje litt tidlig uansett :)

Endelig Maggie! Jeg har også stalket deg i ikm gruppene siden vi var sammen :sorry: Og det gjør meg så trist at nå er vi her på hver vår planet ❤️
Håper alt for deg!! :smiley-angelic001
Skjønner det er vanskelig, både å stå i det mye lenger og å skulle gi opp. Så jeg krysser fingrene ekstra mye de to siste syklusene nå ❤️

Jaaaaaa :happy093 !!!
Nå slipper jeg også stalke forumet etter deg :joyful:
Krysser alt jeg har for at spiren endelig sitter for deg… det fortjener du virkelig :Heartred

Endelig Maggie! Jeg har også stalket deg i ikm gruppene siden vi var sammen :sorry: Og det gjør meg så trist at nå er vi her på hver vår planet ❤️
Håper alt for deg!! :smiley-angelic001
Skjønner det er vanskelig, både å stå i det mye lenger og å skulle gi opp. Så jeg krysser fingrene ekstra mye de to siste syklusene nå ❤️
Jaaaaaa :happy093 !!!
Nå slipper jeg også stalke forumet etter deg :joyful:
Krysser alt jeg har for at spiren endelig sitter for deg… det fortjener du virkelig :Heartred
Takk for at dere følger❤️ ja nå må den nesten sitte snart. Snart tid for testing ❤️ selvom jeg har null symptomer at the moment :p

Takk for at dere følger❤️ ja nå må den nesten sitte snart. Snart tid for testing ❤️ selvom jeg har null symptomer at the moment :p
Hadde du ikke verdens villeste drøm da :woot: :love017 :smiley-angelic001 Hihi ❤️❤️

Edit: hilsen Tiol - FBI

Hadde du ikke verdens villeste drøm da :woot: :love017 :smiley-angelic001 Hihi ❤️❤️

Edit: hilsen Tiol - FBI
Jo den var jo sykt vill. Aldri husket drømmene mine så tydelig før og jeg husker det ennå liksom . Sikkert fordi det var sjukt og føltes så ekte.

Back
Topp