Magetråd

Heffa89

Betatt av forumet
Noen som begynner å få mage enda?

Selv føler jeg den har, ikke vokst kanskje, men forandret seg? Er bare uke 9 idag så er jo veldig tidlig. Er litt tjukk med mage fra før så vil bare den skal bli kul :smiley-bounce022
 
Jeg er litt tjukk fra før og gleder meg til å få kulemage istedenfor tjukkebollamage :knegg:
 
Jeg er litt tjukk fra før og gleder meg til å få kulemage istedenfor tjukkebollamage :knegg:
Samme her. :hilarious: Håper det kan synes noe når jeg begynner på jobb igjen etter ferien, i midten av august, 21-22 uker på vei. Har ikke planer om å si noe til kolleger før det.
 
Samme her. :hilarious: Håper det kan synes noe når jeg begynner på jobb igjen etter ferien, i midten av august, 21-22 uker på vei. Har ikke planer om å si noe til kolleger før det.

Gøy om det synes når du tenker å fortelle det på jobb da! Forrige gang syntes det veldig godt da jeg begynte med gravidbukser, de former magen fin på et vis :rolleyes:
 
Gøy om det synes når du tenker å fortelle det på jobb da! Forrige gang syntes det veldig godt da jeg begynte med gravidbukser, de former magen fin på et vis :rolleyes:
Det gjør ikke noe om det synes før altså, her ser jeg nok ikke så mange kolleger mellom slutten av juni og midten av august. Sjefen min vet det da, så det blir ingen nyhet for henne. Men det er ikke ute i kollegiet enda.
 
Så moro at noen har fått en liten bump allerede! Gleder meg til det vises litt hos meg også, jeg ser litt forskjell selv men synes nok ikke for andre enda :)
 
Jeg har også litt mage fra før, uke 10 nå.. føler jeg har mage på kveldstid, men den har ikke blitt fast nederst liksom enda:)
 
Jeg forventer ikke noe spessielt mage før jeg er 6-7 mnd på vei.. kom sent med de første også. Bærer barna langt bak.
 
Å så fin bump på dere. Igår sa mannen at jeg tror du har fått litt mage, ikke for å være slem altså. :laughing025

Men kjenner det nede i mage. Begynner å bli hard der under fettet :smiley-ashamed008 så det er gøy. Uke 10 idag, så håper det går veien denne gangen :love7
 
Hei,

Jeg er permittert men har nå fått tilbud om ny jobb. Hva gjør jeg? Har termin i starten av Desember. Blir jeg bare permittert frem til det og kanskje får komme litt i jobb. Eller tar jeg den nye jobben og ikke sier noe før jeg starter der i August? Føler det er dårlig av meg å talle ja til en jobb når jeg bare kan jobbe der i et par mnd før jeg går ut i permisjon.

hjelp! Hva gjør jeg? Noen som har vært i samme situasjon?
 
Hei,

Jeg er permittert men har nå fått tilbud om ny jobb. Hva gjør jeg? Har termin i starten av Desember. Blir jeg bare permittert frem til det og kanskje får komme litt i jobb. Eller tar jeg den nye jobben og ikke sier noe før jeg starter der i August? Føler det er dårlig av meg å talle ja til en jobb når jeg bare kan jobbe der i et par mnd før jeg går ut i permisjon.

hjelp! Hva gjør jeg? Noen som har vært i samme situasjon?
Ta den nye jobben, fortell om graviditeten når du har oppstart på nye jobben :rolleyes: såg du skrev at det var i kommunen, da trenger du vertfall ikkje være redd for at bedriften lider økonomisk av at du går i perm så fort, så kjør på! :hilarious:
 
11 uker i dag ifølge ul, men bare 10+2/3 i følge meg selv.

Jeg prøver iherdig å holde inne magen, noe jeg enda klarer såpass at ingen kan se noe:angelic:
(Gravid med nr6) Har litt delte magemuskler slik at magen ofte står litt på spreng. Under trusekanten er en liten bulk etter KS.
Veldig fint om kvelden i disse dager og kjenne nede på magen. Kjenner kulen rett over skambenet.

Vet at den slanke formen ikke varer lenge:wtf: i alle svangerskap har jeg gått fra 48/51kg til 74/79kg.
Spent hvor lenge jeg klarer å skule den nå når den setter fart:p
 

Vedlegg

  • 20200529_202209.jpg
    20200529_202209.jpg
    31,8 KB · Visninger: 93
Hei,

Jeg er permittert men har nå fått tilbud om ny jobb. Hva gjør jeg? Har termin i starten av Desember. Blir jeg bare permittert frem til det og kanskje får komme litt i jobb. Eller tar jeg den nye jobben og ikke sier noe før jeg starter der i August? Føler det er dårlig av meg å talle ja til en jobb når jeg bare kan jobbe der i et par mnd før jeg går ut i permisjon.

hjelp! Hva gjør jeg? Noen som har vært i samme situasjon?

Ta den nye jobben og ikkr si noenting. Ei heller skal du ha dårlig samvittighet for det. Aldri bry deg om hva andre mener om det du gjør:Heartred
 
10+1 i dag, dette bildet er tatt for et par dager siden.. begynner å bli veldig oppblåst og synlig nå... :p
 

Vedlegg

  • 3494D90A-43B3-4E9A-B8CB-DF4729E24B50.jpeg
    3494D90A-43B3-4E9A-B8CB-DF4729E24B50.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 91
Altså, jeg har så mye løshud pga slankeoperasjonen at det ser ut som jeg alltid har mage :smiley-ashamed005
Men, nå har jeg ikke klart å bæsje skikkelig på en stund. Dette er før og etter dobesøk ved hjelp av avføringsmedisin :smiley-ashamed004
 

Vedlegg

  • PhotoGrid_1590822824584.jpg
    PhotoGrid_1590822824584.jpg
    26,2 KB · Visninger: 77
Back
Topp