Magetråd

Her er fra morningen når blæra er full, livmoren ligger foreløpig på høyre side :joyful: Det er dårlig med gravidmage resten av dagen altså..
 

Vedlegg

  • 8D462C8E-BCAF-46EF-9F0D-EFF0F2278449.jpeg
    8D462C8E-BCAF-46EF-9F0D-EFF0F2278449.jpeg
    17 KB · Visninger: 138
Her er fra morningen når blæra er full, livmoren ligger foreløpig på høyre side :joyful: Det er dårlig med gravidmage resten av dagen altså..

sjekk den kulen da :woot::Heartred
Morro!! Her ligger livmoren på venstre side, er jeg ganske sikker på! Der jeg hører både små "dult" jeg tror er bevegelse og hjerte med doppler, også synes jeg idag at det var litt harderenpå den siden enn høyre:D
 
sjekk den kulen da :woot::Heartred
Morro!! Her ligger livmoren på venstre side, er jeg ganske sikker på! Der jeg hører både små "dult" jeg tror er bevegelse og hjerte med doppler, også synes jeg idag at det var litt harderenpå den siden enn høyre:D
Haha, ja det ser litt småsykt ut! Samboer mener at noe må være galt og syntes det var litt ekkelt :hilarious:
 
Ta den nye jobben, fortell om graviditeten når du har oppstart på nye jobben :rolleyes: såg du skrev at det var i kommunen, da trenger du vertfall ikkje være redd for at bedriften lider økonomisk av at du går i perm så fort, så kjør på! :hilarious:
Tusen takkda jeg starter rundt 7mnd så flaut det blir å komme der med mage på oppstart. Burde jeg ikke kontakte dem litt før og si det? Nei sant det og godt er det!!;)
 
Tusen takkda jeg starter rundt 7mnd så flaut det blir å komme der med mage på oppstart. Burde jeg ikke kontakte dem litt før og si det? Nei sant det og godt er det!!;)
Du snakker vell kanskje med sjefen på telefon litt før oppstart for å avtale klokkeslett og slikt, da kan du jo fortelle det :)
 
Her er fra morningen når blæra er full, livmoren ligger foreløpig på høyre side :joyful: Det er dårlig med gravidmage resten av dagen altså..

åå se der ja! Spennende :love017 Da kommer det vel mer og mer utover dagene da. Jeg føler jeg bare har lagt på meg noen corona kilo, men ønsker jo at det skal være mini som begynner å hilse på. 14+6 idag
 
åå se der ja! Spennende :love017 Da kommer det vel mer og mer utover dagene da. Jeg føler jeg bare har lagt på meg noen corona kilo, men ønsker jo at det skal være mini som begynner å hilse på. 14+6 idag
Jeg har fortsatt ikke noe særlig gravidmage, 17+3 nå :hilarious:
 
Uke 13 med tvillinger :happy: hadde slik mage med minste når jeg var rundt 16-17 uker på vei :hilarious:
 

Vedlegg

  • Snapchat-282835029.jpg
    Snapchat-282835029.jpg
    19,2 KB · Visninger: 64
16+1
 

Vedlegg

  • 20200704_102722.jpg
    20200704_102722.jpg
    27,8 KB · Visninger: 69
  • 20200704_102746.jpg
    20200704_102746.jpg
    26,7 KB · Visninger: 67
Jeg er uke 18+4 og har begynt å få litt mage nå. Føler magen er større om kvelden
 
Back
Topp