Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er fra morningen når blæra er full, livmoren ligger foreløpig på høyre side Det er dårlig med gravidmage resten av dagen altså..
Haha, ja det ser litt småsykt ut! Samboer mener at noe må være galt og syntes det var litt ekkeltsjekk den kulen da
Morro!! Her ligger livmoren på venstre side, er jeg ganske sikker på! Der jeg hører både små "dult" jeg tror er bevegelse og hjerte med doppler, også synes jeg idag at det var litt harderenpå den siden enn høyre
Tusen Takk Fint skrevet!!Ta den nye jobben og ikkr si noenting. Ei heller skal du ha dårlig samvittighet for det. Aldri bry deg om hva andre mener om det du gjør
Tusen takkda jeg starter rundt 7mnd så flaut det blir å komme der med mage på oppstart. Burde jeg ikke kontakte dem litt før og si det? Nei sant det og godt er det!!Ta den nye jobben, fortell om graviditeten når du har oppstart på nye jobben såg du skrev at det var i kommunen, da trenger du vertfall ikkje være redd for at bedriften lider økonomisk av at du går i perm så fort, så kjør på!
Tusen Takk!!Ta den nye jobben og ikkr si noenting. Ei heller skal du ha dårlig samvittighet for det. Aldri bry deg om hva andre mener om det du gjør
Du snakker vell kanskje med sjefen på telefon litt før oppstart for å avtale klokkeslett og slikt, da kan du jo fortelle detTusen takkda jeg starter rundt 7mnd så flaut det blir å komme der med mage på oppstart. Burde jeg ikke kontakte dem litt før og si det? Nei sant det og godt er det!!
Her er fra morningen når blæra er full, livmoren ligger foreløpig på høyre side Det er dårlig med gravidmage resten av dagen altså..
Jeg har fortsatt ikke noe særlig gravidmage, 17+3 nååå se der ja! Spennende Da kommer det vel mer og mer utover dagene da. Jeg føler jeg bare har lagt på meg noen corona kilo, men ønsker jo at det skal være mini som begynner å hilse på. 14+6 idag
Noen av oss må visst smøre oss med tålmodighetJeg har fortsatt ikke noe særlig gravidmage, 17+3 nå
Heldig !! Gleder meg til det er min turJeg har fått en god kul allerede!
Er 13+2
Eg er skikkelig fasinert av den magen16+1