Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april, men jeg har hatt det sånn de siste dagene. Prøver å ta minifom for å sjekke om det kan hjelpe. Men har ikke spist noe nytt så skjønner ikke hva det kan komme av. Er ikke mer enn 31+6 jeg da, så det kan jo ha noe med at fødselen nærmer seg for deg.de siste dagene har jeg fått noen utrolig vonde magesmerter når jeg skal spise. Uansett hva det er av mat, så får jeg vondt i magen. Noen andre her som har det lignende?
de siste dagene har jeg fått noen utrolig vonde magesmerter når jeg skal spise. Uansett hva det er av mat, så får jeg vondt i magen. Noen andre her som har det lignende?
Nei, ikke spydd noe i det siste. Kun skikkelig magesmerter når jeg spiser, men det går veldig fort over igjen - så skjønner ikke hva d kan være.Jeg har hatt noe lignende en par ganger tidligere - alltid i etterkant av omgangssyken. Har du spydd i det siste?
Hadde det tidligere i sv.skapet.. Det var rett og slett luft. Var vanskelig å kjenne igjen smertene siden tarmene er litt flytta på pga babyen.de siste dagene har jeg fått noen utrolig vonde magesmerter når jeg skal spise. Uansett hva det er av mat, så får jeg vondt i magen. Noen andre her som har det lignende?