Magesmerter

~lilleL~

Flørter med forumet
de siste dagene har jeg fått noen utrolig vonde magesmerter når jeg skal spise. Uansett hva det er av mat, så får jeg vondt i magen. Noen andre her som har det lignende?

de siste dagene har jeg fått noen utrolig vonde magesmerter når jeg skal spise. Uansett hva det er av mat, så får jeg vondt i magen. Noen andre her som har det lignende?
Sniker fra april, men jeg har hatt det sånn de siste dagene. Prøver å ta minifom for å sjekke om det kan hjelpe. Men har ikke spist noe nytt så skjønner ikke hva det kan komme av. Er ikke mer enn 31+6 jeg da, så det kan jo ha noe med at fødselen nærmer seg for deg.

Jeg har hatt noe lignende en par ganger tidligere - alltid i etterkant av omgangssyken. Har du spydd i det siste?

Jeg har hatt noe lignende en par ganger tidligere - alltid i etterkant av omgangssyken. Har du spydd i det siste?
Nei, ikke spydd noe i det siste. Kun skikkelig magesmerter når jeg spiser, men det går veldig fort over igjen - så skjønner ikke hva d kan være.

Hadde det tidligere i sv.skapet.. Det var rett og slett luft. Var vanskelig å kjenne igjen smertene siden tarmene er litt flytta på pga babyen.

Jeg har fått det noen ganger hvis jeg har spist yoghurt/drukket melk på tom mage... Hadde det noen ganger i forrige graviditet også, da også hvis jeg spiste på tom mage liksom (uavhengig av mattype)... Jeg pleier ikke å reagere på noe til vanlig, så jeg har tenkt at magen kanskje kan bli litt mer følsom under graviditeten?

Back
Topp