Magen

Bekka92

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Litt nysgjerrig på hvordan andre har det. Dette er jo mitt andre barn og jeg ble gravid da lillemor var 7mnd. Er i dag 9+2, men jeg synes jeg ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet alt:hilarious: Hadde ikke rukket å bli helt kvitt magen siden forrige svangerskap, men føler liksom det er vanskelig å skjule graviditet nå som jeg viirkelig ser så gravid ut allerede. Lurer nesten på om det ligger tvillinger her inne:nailbiting:

Hvordan er det med dere? Noen som opplever det samme eller har gjort i tidligere svangerskap? At magen kommer veldig tidlig altså:p

Ser at magen er litt mer kurvet utover allerede. Er 13 uker da.
Men mest sannsynlig bare oppblåst og litt for mye brød og sånt :p

Litt nysgjerrig på hvordan andre har det. Dette er jo mitt andre barn og jeg ble gravid da lillemor var 7mnd. Er i dag 9+2, men jeg synes jeg ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet alt:hilarious: Hadde ikke rukket å bli helt kvitt magen siden forrige svangerskap, men føler liksom det er vanskelig å skjule graviditet nå som jeg viirkelig ser så gravid ut allerede. Lurer nesten på om det ligger tvillinger her inne:nailbiting:

Hvordan er det med dere? Noen som opplever det samme eller har gjort i tidligere svangerskap? At magen kommer veldig tidlig altså:p

Ja, magen kom veldig tidlig her også, og jeg er veldig stor. Vi leket også med tanken om tvillinger, også pga. symptomer, men det var bare en her ihvertfall :) Når skal du på UL? Blir spennende å se! :)

Husker magen kom tidlig i svangerskap 2 også, men denne gangen har det vært helt ekstremt. Oppblåsthet, treg mage og kvalme har vært hovedsymptomene mine denne gangen da, og har nok en sammenheng. Jeg har ca. 10 år mellom hver fødsel.

Magen kom tidligere nå med nr 2, til tross for at jeg har litt mage fra før.. Jeg er 13 uker ca.

Ja, magen kom veldig tidlig her også, og jeg er veldig stor. Vi leket også med tanken om tvillinger, også pga. symptomer, men det var bare en her ihvertfall :) Når skal du på UL? Blir spennende å se! :)

Husker magen kom tidlig i svangerskap 2 også, men denne gangen har det vært helt ekstremt. Oppblåsthet, treg mage og kvalme har vært hovedsymptomene mine denne gangen da, og har nok en sammenheng. Jeg har ca. 10 år mellom hver fødsel.

Godt det ikke bare er meg:p Hvor langt på vei er du? Jeg skal på ultralyd nå på mandag, så det er ikke lenge igjen og blir så spennende å se:happy:
Ja, det er nok mye oppblåsthet og treg mage og, har nok helt klart en sammenheng. Litt samme på meg, men samtidig ikke like oppblåst og treg som forrige, men da brukte jeg progesteronkrem. Er nok en blanding av gammel og ny mage, og oppblåsthet:laughing002

Er 12+2 i mitt første svangerskap. Ingen bukser passer, men har ikke fått så veldig med mage enda. Jeg merker at det skjer noe, men en fremmed ville nok ikke tippet at jeg var gravid

Godt det ikke bare er meg:p Hvor langt på vei er du? Jeg skal på ultralyd nå på mandag, så det er ikke lenge igjen og blir så spennende å se:happy:
Ja, det er nok mye oppblåsthet og treg mage og, har nok helt klart en sammenheng. Litt samme på meg, men samtidig ikke like oppblåst og treg som forrige, men da brukte jeg progesteronkrem. Er nok en blanding av gammel og ny mage, og oppblåsthet:laughing002

Jeg er 13+3 i dag, var på UL ved 12+1. La in bilde av magen min fra uke 9 inne på skjult. Vet ikke om du er medlem der inne enda?

Jeg klarer ikke skjule magen, 10+6 i dag, men er luft og oppblåst mage som befinner seg inni der :hungover::hilarious:

Dette er nr 3. Sett høygravid ut siden før positiv test. Nå er det umulig å gjemme bort 13+0:p

Dette er mitt andre svangerskap og denne gangen merka jeg at magen ble større (og fastere) allerede rundt uke 8. Er i uke 12 nå. Har litt mage fra før, så tror nok ikke folk ser klart at jeg er gravid, men jeg kjenner det selv. Merker det særlig når jeg ligger på siden i fosterstilling, jeg får ikke beina så høyt opp som jeg pleier :joyful:

I løpet av den siste uken har magen poppet skikkelig ut. Og føler meg stiv som en stokk fordi magen er så kompakt. Følte meg ikke så stinn så tidlig i forrige svangerskap. Mulig det er fordi jeg var litt større i utgangspunktet denne gangen

Er 12+5 i dag og begynner å få ganske tydelig mage allerede :smiley-ashamed004 barn nr 2... fikk ikke mage før en god stund etter uke 20 sist...:rolleyes:

Jeg er 13+6 og her har magen visst i ett par uker synes jeg og de på jobb har og sett det. Så nå er der vondt både med vanlige bukser og annet. Dette er barn nr 3. så det blir veldig spennende fremover. Skal sies at jeg har spist mere og oftere ift kvalmen. Så kan jo godt være noen kilo ekstra også;) var hos jm og der var livmora over kanten å fikk høre hjerte i forrige uke :Heartbigred

Back
Topp