Informasjonstråd om skjult gruppe

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei,

Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

Juli 2022 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlige for denne gruppen er MammaJuly2022 og Elefantmamma

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)

___________________


Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.
 
Last edited:
I utgangspunktet må man vente, men de som er medlemmer av skjult gruppe kan endre litt på noen regler i fellesskap dersom det kommer opp ønsker om endring på noe.
 
Har skrevet kun 14 innlegg, mulig å komme inn uten å ha 50 innlegg?

Det går ganske fort å komme til 50 :)
Ta deg en tur innom "våre leker" så er det unnagjort ganske greit
 
Oppdaterer dere oss om dere skulle bli enige om å endre hvor lenge man må ha vært medlem av forumet for å bli medlem av den skjulte gruppen? :happy:
 
Oppdaterer dere oss om dere skulle bli enige om å endre hvor lenge man må ha vært medlem av forumet for å bli medlem av den skjulte gruppen? :happy:
Vi gir beskjed dersom det blir aktuelt men flertallet ønsker at reglene skal være slik de er akkurat nå hvertfall. Legger ut beskjed dersom noe skulle bli endret senere.
 
Jeg synes 50 innlegg er mye, er i dårlig form men har stor glede av å følge med i forumet. Jeg kommer sikkert til 50 når formen stiger. Men hadde vært fint å få være med allerede nå.
 
Jeg synes 50 innlegg er mye, er i dårlig form men har stor glede av å følge med i forumet. Jeg kommer sikkert til 50 når formen stiger. Men hadde vært fint å få være med allerede nå.
Hvis du går innom leketrådene så stiger antallet fort :) Man må også ha vært medlem i 1 måned så da har du litt tid på deg :Heartred
 
Last edited:
Syns det er bra reglene er såpass strenge. Uten reglene faller litt av tryggheten med skjult forum bort. Har nok innlegg til å bli med selv, men venter til etter tul :)
 
Syns det er bra reglene er såpass strenge. Uten reglene faller litt av tryggheten med skjult forum bort. Har nok innlegg til å bli med selv, men venter til etter tul :)

Er enig med en del av reglene, men syns det er dumt at man risikerer å måtte vente opp mot en måned om man har termin seint i måneden og ikke har blitt medlem før en er gravid. Nå er det ikke så alt for lenge til jeg slipper inn, men får litt assosiasjoner til når jeg ble sosialt utestengt på barneskolen og det er ikke så hyggelig :happy:
 
Er enig med en del av reglene, men syns det er dumt at man risikerer å måtte vente opp mot en måned om man har termin seint i måneden og ikke har blitt medlem før en er gravid. Nå er det ikke så alt for lenge til jeg slipper inn, men får litt assosiasjoner til når jeg ble sosialt utestengt på barneskolen og det er ikke så hyggelig :happy:
Så leit å høre at det blir assosiasjoner til noe vondt for deg :sorry: Det er jo aldeles ikke meningen :Heartred
Håper det kan være en liten trøst at kravene gjelder for alle og at det er flere som ikke har vært medlem i én måned enda. Skjult gruppe skal jo være en trygg plass å dele ting man kanskje ikke tør å dele på åpne deler av nettet, og ved å ha regelen om at må ha vært medlem i en stund, så luker man forhåpentligvis ut de som bare er nysgjerrige og «snikere».
 
Er enig med en del av reglene, men syns det er dumt at man risikerer å måtte vente opp mot en måned om man har termin seint i måneden og ikke har blitt medlem før en er gravid. Nå er det ikke så alt for lenge til jeg slipper inn, men får litt assosiasjoner til når jeg ble sosialt utestengt på barneskolen og det er ikke så hyggelig :happy:

Ja, jeg får ikke meldt meg inn før jeg er i andre trimester, fordi det tok en tid før jeg følte meg klar til å opprette bruker her inne.
 
Burde vært en ekstraregel om at dersom man har vært medlem i en tidligere termingruppe, så er feks 30 innlegg nok. Da ser man jo tidligere aktivitet også.
 
Back
Topp