Magekommentarer

Får høre hele tiden at jeg er så liten, syns ikke det er noe gøy.
i bryllupet mitt fikk jeg kommentaren får du ikke noe mat hjemme du eller? frustrerende, spesielt med tanke på at babyen i magen er mindre enn han skal være og vi får oppfølging pga dette, prøver å ikke bekymre seg og ikke tenke så mye på det, men ikke lett når alle har noe å si om størrelsen på magen min..

Lite folkeskikk der ute i verden...

Sent from my iPad using BV Forum

Nå begynner jeg altså å bli lei disse kommentarene og må bare spyyyy ut frustrasjonen her inne! Igår var jeg på en handletur som tok i underkant av en time og på den lille turen møtte jeg altså tre bekjente som måtte lire av seg hver sin kommentar om hvor "liten magen er". Hu ene hadde ihvertfall vett til å pakke det inn i "så søt liten mage du har", men hu siste klarte å si "herlighet jeg syns det virker så lenge siden jeg hørte du var gravid også er du ikke lenger på vei enn hva, er det 5måneder ca?" Mens hu studerte og vurderte magestørrelsen *arghhh*

Sent from my iPhone using BV Forum

Grrrr..... Hva med å spørre hvordan det går, om alt er bra? Og er det det, så ikke kommenter mer...

Sent from my iPad using BV Forum

En kunde igår; skal du ha noe mere ferie da?
Meg; nei nå bare jobber jeg ut til permisjonen starter! :D
Kunde; men, du venter ikke barn du?
Meg; jo i slutten av oktober :)
Kunden kikket litt extra og bare 'jaha ja' da ligger den godt gjemt :p

Hehehe de er fine og! Dette var en herrekunde! De pleier somregel se det nokså kjapt!

Hehehe de er fine og! Dette var en herrekunde! De pleier somregel se det nokså kjapt!
Syns nå du har en flott mage på bildene jeg

Jeg hadde en kunde som lurte på om jeg var interessert i å bli med på en tur til Tsjekkia i slutten av september. Jeg bare: "Du har kanskje sett at jeg har lagt på meg litt? Det er ikke helt tilfeldig." :) Måtte le litt, selv om stakkaren ikke sa noe "feil". :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg hadde en kunde som lurte på om jeg var interessert i å bli med på en tur til Tsjekkia i slutten av september. Jeg bare: "Du har kanskje sett at jeg har lagt på meg litt? Det er ikke helt tilfeldig." :) Måtte le litt, selv om stakkaren ikke sa noe "feil". :p

Hahah fiiiiin! ;D de er vell hærlige!

Når vi var på visning og vi hadde innsett at leiligheten var vår, snakket vi med noen og bare nevnte at det var flaks vi kom oss inn før oktober. Dama bare "Hvaaa? Skal dere ha baaaarn? Syns ikke!" Akkurat da mistet jeg håpet for menneskeheten, for i jeans og tettsittende hvit tskjorte ser man GODT at dette ikke er en ølmage, jeg ee jo høvelig slank resten lissom xD

Vi har nettopp fått en ny avdelingsleder på jobb (mann). Før helga satt vi ute og snakket etter lunchen. Jeg nevnte det at når jeg forsvinner om to mnd blir det jo ennå færre på et allerede underbemannet prosjekt så sa avdelingslederen- "huh?? Hvorfor blir du borte?" ...Så gravid som jeg ser ut om dagen med stoor mage!! Snakk om å være blind ;p

Vi har nettopp fått en ny avdelingsleder på jobb (mann). Før helga satt vi ute og snakket etter lunchen. Jeg nevnte det at når jeg forsvinner om to mnd blir det jo ennå færre på et allerede underbemannet prosjekt så sa avdelingslederen- "huh?? Hvorfor blir du borte?" ...Så gravid som jeg ser ut om dagen med stoor mage!! Snakk om å være blind ;p

Nok et bevis på at ikke andrr mennesker er så opptatt av kroppen vår som det vi er selv xD Nok en god unnskyldning for å ikke dra på trening xD

Idag var det ei som sa til meg "Å jeg syns magen din er så liten jeg, er du sikker på at babyen er klar til å komme om bare tre måneder?!" :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra september :) Jeg får alltid høre at magen er liten, og flere har spurt om alt er som det skal og om lille vokser!! Sånt spør man jo ikke gravide om, akkurat som om vi ikke har nok å bekymre oss for! Ja, magen min er liten (SF målet er avtagende og alltid vært lite), men inne i magen bor en perfekt baby med normal mengde vann og fin vekst :-)

så sa avdelingslederen- "huh?? Hvorfor blir du borte?" ...Så gravid som jeg ser ut om dagen med stoor mage!! Snakk om å være blind ;p

Haha, noen folk sjønner ikke i det hele tatt hva er det med graviditet. På jobb en venn spurte meg når kommer jeg tilbake på jobb etter fødsel fordi han har lyst å ta per uker fri i november og jeg kan jobbe natt for han. Så overrasket var han når jeg sa at jeg kommer tilbake neste år. Han tenkte at etter barn kommer ut, sender jeg lille til barnehage og er tilbake på jobb i no time :rolleyes:

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Last edited:
Haha, noen folk sjønner ikke i det hele tatt hva er det med graviditet. På jobb en venn spurte meg når kommer jeg tilbake på jobb etter fødsel fordi han har lyst å ta per uker fri i november og jeg kan jobbe natt for han. Så overrasket var han når jeg sa at jeg kommer tilbake neste år. Han tenkte at etter barn kommer ut, sender jeg lille til barnehage og er tilbake på jobb i no time :rolleyes:

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ha ha!! Nei nei nei..! :D

-Fra appen-

Tanta til mora mi på 80 mente at nå var jeg tjukk nok! Hun tuller sikkert, men jeg har 2 mnd igjen og vil jo bli større.. Så takk :P

-Fra appen-

Tanta til mora mi på 80 mente at nå var jeg tjukk nok! Hun tuller sikkert, men jeg har 2 mnd igjen og vil jo bli større.. Så takk :P

-Fra appen-

"Det e låv å gå førbi kakedisken... TJUKKA!" - Jompa Torrman, Kill Buljo.
Hahaha den MÅTTE komme, fikk den av gubben her om dagen når jeg sto i butikken og nøye valgte meg ut noen søtsaker. Må nevnes at han sa det på KAV finnmarking også, pene østlenningen :p

"Det e låv å gå førbi kakedisken... TJUKKA!" - Jompa Torrman, Kill Buljo.
Hahaha den MÅTTE komme, fikk den av gubben her om dagen når jeg sto i butikken og nøye valgte meg ut noen søtsaker. Må nevnes at han sa det på KAV finnmarking også, pene østlenningen :p

Ha ha :D

-Fra appen-

Sjefen hadde sin første dag på jobb etter ferien i dag, og sa med et stort smil "Jeg ser du har lagt på deg litt, ja!". (Han er ikke typen til å si noe ufint, og nå var edt over en måned siden han hadde sett meg.) Det føltes egentlig helt ok at han sa det, og han fulgte opp med "Det var veldig kledelig!" da jeg sa "Ja, 10 kg."

Men tydelig at man ikke slipper unna kommentarer, ja :P

Får høre at min er liten, selv om jeg selv synes jeg er stoooor... Har lagt på meg 7kg, og det meste er på magen, overarmene og rumpa :)

Var hos min beste venninne idag som også er hjemme hos foreldrene sine på ferie. Pappan hennes er en ordentlig spøkefugl, alltid vært. Så når jeg kommer inn døra står han klar med åpningsreplikken "Næi dæven dæ ska e sei du har blitt feit sia sist e såg de!" Hahahaha xD

Var hos min beste venninne idag som også er hjemme hos foreldrene sine på ferie. Pappan hennes er en ordentlig spøkefugl, alltid vært. Så når jeg kommer inn døra står han klar med åpningsreplikken "Næi dæven dæ ska e sei du har blitt feit sia sist e såg de!" Hahahaha xD

Nordlendinger <3

-Fra appen-

Back
Topp