Magekommentarer

Fikk høre igår, igjen, at magen min er liten. Jeg sa at bekkenet mitt er uenig :p

-Fra appen-
 
Nordlendinger <3

-Fra appen-

Jeg har en nordlendigkommentar også - ikke til meg eller fra meg, og den var ikke rettet til ei som var gravid heller, men den er for drøy til å ikke deles: "Æ ser du har fettna litt sia sist!" Det var sagt av en onkel til sin niese (ca 30 år gammel). Auch, da legger man ikke mye i mellom :p
 
I dag var første gang noen i jobbsammenheng (en kunde) tok meg på magen uten å spørre. Han unskyldte seg etterpå med at "Men jeg må jo hilse på begge to!" :p Litt rart og ekkelt, men også litt koselig :)
 
Hihi, iallefall slike nordlendinger som han ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Bestemora til mannen var nordlening. Møtte henne bare en gang før hun døde av kreft, men jeg husker hva hun sa til meg. Vi håndhilste og hun griper hånda mi og utbryter "Neimen!! Ka e det her for no arbeidsneva?!" Også la hun til noe om at de ble vel grovere når jeg begynte å vaske og skure hjemme... :p Også kommenterte hun at hendene mine var så kalde "Ja ja, kald om nævan, varm om hjertet!"

Så jada, nordlendinger <3 Tihi

-Fra appen-
 
Bestemora til mannen var nordlening. Møtte henne bare en gang før hun døde av kreft, men jeg husker hva hun sa til meg. Vi håndhilste og hun griper hånda mi og utbryter "Neimen!! Ka e det her for no arbeidsneva?!" Også la hun til noe om at de ble vel grovere når jeg begynte å vaske og skure hjemme... :p Også kommenterte hun at hendene mine var så kalde "Ja ja, kald om nævan, varm om hjertet!"

Så jada, nordlendinger <3 Tihi

-Fra appen-

Hahhahha, det får'n si :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg jobber i resepsjonen på et hotell og nå etter sommeren er det veldig mange gjester som kommenterer magen. I dag fikk jeg høre "oi! Dette kan vel skje når som helst?", ellers har noen kollegaer utbrytt Oi, nå har du blitt svær! Må si jeg ikke er så glad i kommentarer som starter med oi eller så svær du er. Litt nærtagen er jeg kanskje.. :p Mannlige kollegaer er derimot veldig flinke til å komme med fine kommentarer.
Selvom jeg er kjempe glad i magen, må jeg si at jeg gleder meg litt til å ikke stikke meg så mye ut lenger.. ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tanta til mora mi på 80 mente at nå var jeg tjukk nok! Hun tuller sikkert, men jeg har 2 mnd igjen og vil jo bli større.. Så takk :p

-Fra appen-
Haha jo takk for den :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bestemora til mannen var nordlening. Møtte henne bare en gang før hun døde av kreft, men jeg husker hva hun sa til meg. Vi håndhilste og hun griper hånda mi og utbryter "Neimen!! Ka e det her for no arbeidsneva?!" Også la hun til noe om at de ble vel grovere når jeg begynte å vaske og skure hjemme... :p Også kommenterte hun at hendene mine var så kalde "Ja ja, kald om nævan, varm om hjertet!"

Så jada, nordlendinger <3 Tihi

-Fra appen-
Hihi fantastisk ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her om dagen på apoteket. Skulle kjøpe fødselsforbedrene olje og dama bak disken mente at det MÅTTE jo være tvillinger jeg bar på, hvis ikke så var det rett før babyen kom.. Jeg bare "eh nei er bare en kar inni her, og jeg har ca 7 uker igjen".. Nei det trodde hu ikke noe på og sa "sikker på at det ikke er en til som gjemmer seg bak der da?". Da er den andre godt gjemt ettersom at jeg har vært på ul fem ganger, og det er jo bare en der inne. Utrolig sårende og irriterende. Jeg som liker magen min så godt, og den kommer sikkert til å bli enda større:/
 
Her om dagen på apoteket. Skulle kjøpe fødselsforbedrene olje og dama bak disken mente at det MÅTTE jo være tvillinger jeg bar på, hvis ikke så var det rett før babyen kom.. Jeg bare "eh nei er bare en kar inni her, og jeg har ca 7 uker igjen".. Nei det trodde hu ikke noe på og sa "sikker på at det ikke er en til som gjemmer seg bak der da?". Da er den andre godt gjemt ettersom at jeg har vært på ul fem ganger, og det er jo bare en der inne. Utrolig sårende og irriterende. Jeg som liker magen min så godt, og den kommer sikkert til å bli enda større:/

Folk er så dumme! En som jobber på apotek burde jo ha bedre vett/utdanning/erfaring enn å holde på sånn...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her om dagen på apoteket. Skulle kjøpe fødselsforbedrene olje og dama bak disken mente at det MÅTTE jo være tvillinger jeg bar på, hvis ikke så var det rett før babyen kom.. Jeg bare "eh nei er bare en kar inni her, og jeg har ca 7 uker igjen".. Nei det trodde hu ikke noe på og sa "sikker på at det ikke er en til som gjemmer seg bak der da?". Da er den andre godt gjemt ettersom at jeg har vært på ul fem ganger, og det er jo bare en der inne. Utrolig sårende og irriterende. Jeg som liker magen min så godt, og den kommer sikkert til å bli enda større:/
Frekke kjerring..

-Fra appen-
 
Folk er så dumme! En som jobber på apotek burde jo ha bedre vett/utdanning/erfaring enn å holde på sånn...


Sent from my iPad using BV Forum
Frekke kjerring..

-Fra appen-
Ja jeg vet! Syns det var fryktelig unødvendig at jeg nærmest måtte "forsvare" størelsen på magen! Hu var meget spesiel og kan umulig ha blitt tildelt et par sett med sosiale antenner!!
 
Hvis noen kommenterer magen min på en sånn måte igjen kommer jeg til å si: " Vet du hva, magen min er helt normalt stor for å være kommet akkurat så langt som jeg er."


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja jeg vet! Syns det var fryktelig unødvendig at jeg nærmest måtte "forsvare" størelsen på magen! Hu var meget spesiel og kan umulig ha blitt tildelt et par sett med sosiale antenner!!
Det er da man vil si "jeg er iallefall gravid, hva er unnskyldning din?" Også nikke mot magen :p

-Fra appen-
 
Her om dagen på apoteket. Skulle kjøpe fødselsforbedrene olje og dama bak disken mente at det MÅTTE jo være tvillinger jeg bar på, hvis ikke så var det rett før babyen kom.. Jeg bare "eh nei er bare en kar inni her, og jeg har ca 7 uker igjen".. Nei det trodde hu ikke noe på og sa "sikker på at det ikke er en til som gjemmer seg bak der da?". Da er den andre godt gjemt ettersom at jeg har vært på ul fem ganger, og det er jo bare en der inne. Utrolig sårende og irriterende. Jeg som liker magen min så godt, og den kommer sikkert til å bli enda større:/

Dumme, dumme dame. Virker ikke som om folk tenker så mye over hva de sier.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her om dagen på apoteket. Skulle kjøpe fødselsforbedrene olje og dama bak disken mente at det MÅTTE jo være tvillinger jeg bar på, hvis ikke så var det rett før babyen kom.. Jeg bare "eh nei er bare en kar inni her, og jeg har ca 7 uker igjen".. Nei det trodde hu ikke noe på og sa "sikker på at det ikke er en til som gjemmer seg bak der da?". Da er den andre godt gjemt ettersom at jeg har vært på ul fem ganger, og det er jo bare en der inne. Utrolig sårende og irriterende. Jeg som liker magen min så godt, og den kommer sikkert til å bli enda større:/

Yup, jeg kjønner hva du opplever. I følge mest av folka jeg skulle føde tvillinger for 4 uker siden. Jeg tror når man er gravid så magen skulle bli rund, fin og stor på slutten. Men noen mener at jeg skulle sultne meg og barn så jeg kan ser slank ut. Vel, jeg alltid var stor, ikke noe flytende amerikan style fett, men jeg blir ikke mindre med barn i magen!

Jeg vil savne magen min uansett men ser fram å se hvem sitter der inne. Ca. 6 uker til, gleder meg :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Yup, jeg kjønner hva du opplever. I følge mest av folka jeg skulle føde tvillinger for 4 uker siden. Jeg tror når man er gravid så magen skulle bli rund, fin og stor på slutten. Men noen mener at jeg skulle sultne meg og barn så jeg kan ser slank ut. Vel, jeg alltid var stor, ikke noe flytende amerikan style fett, men jeg blir ikke mindre med barn i magen!

Jeg vil savne magen min uansett men ser fram å se hvem sitter der inne. Ca. 6 uker til, gleder meg :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det går ikke ann. Syns folk bør tenke litt før de utaler seg:-/
 
Var innom butikken der jeg jobber for å handle.
En av mine eldre kunder kom bort til meg, og spurte NÅ har du vel ikke lenge igjen, du er jo trillrund!
Jeg svarte joda, er da 7 uker til termin, men han begynte å skratte og hylte ut "Neida, om en uuuke kommer babyen!!"
Håper da virkelig ikke det! :p
 
Var innom butikken der jeg jobber for å handle.
En av mine eldre kunder kom bort til meg, og spurte NÅ har du vel ikke lenge igjen, du er jo trillrund!
Jeg svarte joda, er da 7 uker til termin, men han begynte å skratte og hylte ut "Neida, om en uuuke kommer babyen!!"
Håper da virkelig ikke det! :p

Haha! Story of my life i det siste ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp