Magekommentarer

Har fått så mange kommentarer nå på at jeg har så liten fin mage (gjør eg ikke noe det altså:)), at jeg satte pris på det når svigermor sa i dag: "først kommer magen, så kommer du;)" Koselig å høre at magen begynner å synes godt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk min første hyggelige kommentar i dag (utenom fra min kjære) , etter å ha fått flere om at jeg var alt for liten: for en fin kulemage du har! Og da ble resten av kvelden reddet :) hvorfor kan ikke folk alltid bare si det så enkelt og forstå at alle er forskjellige?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
I dag fikk jeg en smart kommentar fra en av de få på jobben som jeg ikke liker noe særlig. "Sikker på du har regna rett da", når jeg sa det var drøyt to måneder igjen. Dumme ku...


Sent from my iPhone using BV Forum
Herregud, er det mulig....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var innom butikken der jeg jobber for å handle.
En av mine eldre kunder kom bort til meg, og spurte NÅ har du vel ikke lenge igjen, du er jo trillrund!
Jeg svarte joda, er da 7 uker til termin, men han begynte å skratte og hylte ut "Neida, om en uuuke kommer babyen!!"
Håper da virkelig ikke det! :p
Var det Dr.House du traff på butikken? Hørtes slik ut :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var hos min beste venninne idag som også er hjemme hos foreldrene sine på ferie. Pappan hennes er en ordentlig spøkefugl, alltid vært. Så når jeg kommer inn døra står han klar med åpningsreplikken "Næi dæven dæ ska e sei du har blitt feit sia sist e såg de!" Hahahaha xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Haha! Det er vel ingen andre enn nordlendinger som slipper unna med sånne kommentarer heller! Herlig folkeferd :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jobber på biblioteket litt nå på slutten, før permisjonen. En mann var innom med sine to små barn for og låne bøker, han spør om det er noen bøker de har hjemme som er forfalt... Og etterpå spurte han om når jeg forfalt... Hihi morsom måte å spørre på...;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og nok engang fikk jeg en hyggelig kommentar om at magen min ikke kan ha vokst siden jeg var halvveis! Gracias..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk en melding fra en kollega i går: hvordan går det tjukka?...
Takk for den liksom. Merker jeg er ekstremt hormonell om dagen, og i går var den værste dagen på lenge. Dårlig timing med den meldingen:p
 
En kar på jobben som sa igår "kan se det ikke er lenge igjen så svær som du er!" >_> jeg sa "jo takk for den!.. Hehe" Så prøvde han å forklare seg sånn jeg mente jo bare øhh at babyn er veldig utviklet når magen er så stor øøøh
 
Jeg fikk spørsmål om hvor mange kilo jeg hadde lagt på meg sånn totalt i graviditeten. Jeg svarte at jeg har ikke lagt på meg ett gram. Jeg har faktisk gått ned 6 kg. Da svarte mannen "NEEEI?! DET kan vel ikke stemme?!!" Jo, for tenk for @#$%#!!!!! :mad:


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jeg fikk spørsmål om hvor mange kilo jeg hadde lagt på meg sånn totalt i graviditeten. Jeg svarte at jeg har ikke lagt på meg ett gram. Jeg har faktisk gått ned 6 kg. Da svarte mannen "NEEEI?! DET kan vel ikke stemme?!!" Jo, for tenk for @#$%#!!!!! :mad:


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Hvorfor spør han om det i det hele tatt??? Mamma og de nære kusinene mine kan spørre om det, ingen andre! Er jo ikke dems sak!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det med kg er en veldig privat sak for mange, som i grunn folk ikke har noe med å gjøre.

Kommentar fra mannen min: magen din har sunket, det har jeg lest at fødselen begynner å nærme seg.

Godt mannen følger med på noe.
 
Må vi veie oss hos JM framover forresten? Jeg vil ikke :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp