Magefølelsen?

Du får hilse og si atdårlig form ikke alltid betyr jente!
Jeg har ikke vært spesielt dårlig form når jeg ventet det. Ikke hadde jeg jentemage heller. Ti hi! :p

Hehe.. er vel bare gammel overtro.. forhåpentligvis får vi vite kjønn imorra på oul :-)

Hehe.. er vel bare gammel overtro.. forhåpentligvis får vi vite kjønn imorra på oul :)
Ja, det er nok det. Men veldig gøy med noen av kjeringrådene osv. da. Morsomt tidsfordriv å gjette sånn. :-)
Så spennende med oul imorgen da!
Masse lykke til! :-)

Ja, det er nok det. Men veldig gøy med noen av kjeringrådene osv. da. Morsomt tidsfordriv å gjette sånn. :-)
Så spennende med oul imorgen da!
Masse lykke til! :-)
Tusen takk! Selvfølgelig er det morsomt å gjette, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å ønske meg noe spesielt! Håper og tror at jeg blir glad uansett bare barnet er friskt!

Tusen takk! Selvfølgelig er det morsomt å gjette, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å ønske meg noe spesielt! Håper og tror at jeg blir glad uansett bare barnet er friskt!
Det gjør du garantert! :-)
Vi har to av samme kjønnet, og kommer til å bli veldig glad uansett!
Enten blir det en som kan arve klær, eller så blir det en som utjevner kjønnsfordelingen litt. :-)
Og når man hører om de som ikke får barn, de som mister, eller får vite at noe er galt,- ja, da man er uansett veldig lykkelig på oul når man får høre at barnet er friskt og rask! :-)

Men blir jo spennende om magefølelsen din stemmer da! :-)

Det gjør du garantert! :-)
Vi har to av samme kjønnet, og kommer til å bli veldig glad uansett!
Enten blir det en som kan arve klær, eller så blir det en som utjevner kjønnsfordelingen litt. :-)
Og når man hører om de som ikke får barn, de som mister, eller får vite at noe er galt,- ja, da man er uansett veldig lykkelig på oul når man får høre at barnet er friskt og rask! :-)

Men blir jo spennende om magefølelsen din stemmer da! :-)

Det er vår første, så spiller jo absolutt ingen rolle.. :-) blir veldig spennende.. fra jeg var liten har jeg alltid tenkt at jeg skulle bli guttemamma, men nå er det bare jentenavnet som er klart..! Men vi trenger noen gutter i familien også!

Magefølelsen sa jente og det er jente, samme var det sist :)

Liten gutt i magen idag på oul, så jentefølelsen var nok ikke riktig :-)

Hadde oul i dag, og kan se ut som magefølelsen var riktig. Hadde imidlertid hånda i veien så kunne ikke si noe helt sikkert.

Back
Topp