Du får hilse og si atdårlig form ikke alltid betyr jente!
Jeg har ikke vært spesielt dårlig form når jeg ventet det. Ikke hadde jeg jentemage heller. Ti hi!
Hehe.. er vel bare gammel overtro.. forhåpentligvis får vi vite kjønn imorra på oul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får hilse og si atdårlig form ikke alltid betyr jente!
Jeg har ikke vært spesielt dårlig form når jeg ventet det. Ikke hadde jeg jentemage heller. Ti hi!
Ja, det er nok det. Men veldig gøy med noen av kjeringrådene osv. da. Morsomt tidsfordriv å gjette sånn.Hehe.. er vel bare gammel overtro.. forhåpentligvis får vi vite kjønn imorra på oul
Tusen takk! Selvfølgelig er det morsomt å gjette, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å ønske meg noe spesielt! Håper og tror at jeg blir glad uansett bare barnet er friskt!Ja, det er nok det. Men veldig gøy med noen av kjeringrådene osv. da. Morsomt tidsfordriv å gjette sånn.
Så spennende med oul imorgen da!
Masse lykke til!
Det gjør du garantert!Tusen takk! Selvfølgelig er det morsomt å gjette, men samtidig kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å ønske meg noe spesielt! Håper og tror at jeg blir glad uansett bare barnet er friskt!
Det gjør du garantert!
Vi har to av samme kjønnet, og kommer til å bli veldig glad uansett!
Enten blir det en som kan arve klær, eller så blir det en som utjevner kjønnsfordelingen litt.
Og når man hører om de som ikke får barn, de som mister, eller får vite at noe er galt,- ja, da man er uansett veldig lykkelig på oul når man får høre at barnet er friskt og rask!
Men blir jo spennende om magefølelsen din stemmer da!