Magefølelsen?

Jeg var sikker på jente, mannen er sikker på gutt. På privat ul var legen 85% sikker på gutt, selv om det bare var uke 12+3. Så blir spennende å se på oul. Så nå tenker jeg at det blir gutt, men er åpen for at de kan si det er en jente og. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper i grunn litt på ei jente, men kroppen min er veldig innstilt på at det er gutt nr 2. Så blir spennende å se, like elsket uansett hvem som bor der inne :). Får forhåpentligvis vite det den 18 nov.

Var ganske likt forrige gang med at jeg var rimelig sikker på gutt, og det var det også.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Magefølelsen min sa jente, mannen min var sikker på at det var gutt, og han fikk selvfølgelig rett <3 :)

Magefølelsen har stemt på begge de to andre, jente og gutt. Har skikkelig jentefølelse denne gang. Såpass mye at jeg tror jeg må vite likevel på oul på tirsdag :D

I starten sa magefølelsen gutt, så endret det seg plutselig til at jeg ikke hadde peiling. OUL viste jente :)

Magefølelsen har sagt jente hele veien og mannen tror også jente! Men så har vi en venn som bestemt mener at det er gutt og "han tar aldri feil" sier han selv... Så vi får se da:P OUL på onsdag!!!!!:D

Jeg tror på en gutt nr 2, men har bestemt meg for å vente meg å vite til fødsel blir spennende!
Oul 24.11. så blir spennende å få se h*n

Forrige gang var jeg sikker på at det skulle bli en jente, men var gutt:-) Denne gangen trur jeg også det blir gutt! (Hele familien trur det blir en jente), var på UL denne uken (uke 16+3) pga smerter, alt var fint, og hun trudde også det kunne være en gutt men var ikke 100% sikker :-)

Jeg har ingen følelse, og hadde ikke det sist heller. Men alle kollegaene mine er bombesikker på gutt. OUL om ni dager :D

Jeg har en veldig sterk magefølelse på at det er jente og den følelsen har jeg hatt fra positiv test i uke 4, men samboeren min tror og håper på en gutt :) Men samme hva det blir så lenge babyen er frisk! :-) Håper vi får vite kjønn på oul 21 november :-)

Jeg var sikker på jente, mannen er sikker på gutt. På privat ul var legen 85% sikker på gutt, selv om det bare var uke 12+3. Så blir spennende å se på oul. Så nå tenker jeg at det blir gutt, men er åpen for at de kan si det er en jente og. :)

Vi var på tidlig ul med førstemann i uke 12. Der var hun 100% sikker på gutt. Mente det var så tydelig at det kunne ikke være i tvil. Dette er ei voksen og erfaren jordmor. Magefølelsen min hadde vært jente hele tiden. Og på oul viste det seg at Magefølelsen var rett, vi fikk ei jente

Helt sikker på gutt! Blir nok litt sjokkert hvis det kommer ei jente.

Vi var på tidlig ul med førstemann i uke 12. Der var hun 100% sikker på gutt. Mente det var så tydelig at det kunne ikke være i tvil. Dette er ei voksen og erfaren jordmor. Magefølelsen min hadde vært jente hele tiden. Og på oul viste det seg at Magefølelsen var rett, vi fikk ei jente

Var på OUL i dag og de trodde det var jente, men var veldig vanskelig å se da den lille gjemte seg bort. Men må tilbake om to uker for å få tatt alle mål som skal tas, så får vi se om det synes bedre da :)

Greier ikke å få frem noen følelse. Går bare å tenker at jeg vil ha en frisk og fin baby. Samboer sier jente fordi han ønsker seg det. Men jeg tar gledelig det jeg får og blir like glad om det blir det ene eller det andre :love7

Har en følelse på jente, men vet ikke om det er fordi sambo tror gutt.. mange som tror jente siden jeg har vært så dårlig..
Du får hilse og si atdårlig form ikke alltid betyr jente!
Jeg har ikke vært spesielt dårlig form når jeg ventet det. Ikke hadde jeg jentemage heller. Ti hi! :p

Trodde første var jente, men viste seg å være gutt! Har nå en kjempe følelse på gutt, så kanskje det blir motsatt som sist? :)
Er litt låst på gutt, men får forhåpentligvis sett hva det blir nå på tirsdag:D
Kanskje det er motsatt av magefølelsen ja.
Det stemte på meg sist iallfall; at det ble motsatt av hva jeg trodde. :-)

Back
Topp