Magefølelsen?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hva sier magefølelsen at du har i magen?
Og dere som har vært på oul, stemte det?

Jeg hadde rett første gang, tok feil andre gang, så nå tør jeg ikke gjette. :p

Jeg tror jente. Skal på UL på torsdag [emoji33]

Med førstemann hadde jeg en sterk magefølelse på gutt, og det blei det:) Denne gangen følte jeg inners inne at det ble gutt, men har nok gått å tenkt på at jeg hadde et ønske om jente, så klarte ikke slippe magefølelsen helt frem. På UL viste det seg å være gutt nr 2, å gleder meg nå stort over å kunne bli mor til to gutter♡

Her bytter jeg mening hver dag. Føler det er en liten gutt men noe sier meg det er jente. Så nå er det bare å være tolmodige frem til 8 desember.

Litt usikker. Trodde først jente, men nå vet jeg ikke :) gleder meg til oul 20 nov :)

Jeg hadde rett sist gang. Nå tror jeg det er gutt, men vet ikke helt om det er hjertefølelsen eller magefølelsen, siden vi har jente fra før :)

Jeg er veldig sikker på gutt :)
Har hatt rett to ganger tidligere, så vi får se nå da :p

Har en følelse på jente, men vet ikke om det er fordi sambo tror gutt.. mange som tror jente siden jeg har vært så dårlig..

Var heelt innstilt på gutt. "Alt" sa til meg at det var gutt, og jeg forberedte meg på jente for å ikke bli skuffet! Det er jente og jeg ble overhodet ikke skuffet! :) Var veldig forberedt på det! :)
Lille sniken :)

MAgefølelsen har sagt gutt på de to første, og der fikk jeg rett...den sier gutt denne gangen også =) Blir spennende å se =)

Hadde veldig følelse på gutt sist, og det ble det. Har veldig følelse på gutt denne gangen også, så får vi se om noen uker ;)

Magefølelsen sa gutt sist og det ble gutt :-) denne gang har jeg vært litt usikker. Håpet vel litt på jente denne gang, men trodde vel innerst inne gutt tror jeg. Og det ble gutt.♡♡

Følte lenge at det var en jente, helt til jeg drømte at jeg fødte en gutt og da endret magefølelsen seg etter det. Venter en gutt :)

Trodde første var jente, men viste seg å være gutt! Har nå en kjempe følelse på gutt, så kanskje det blir motsatt som sist? :)
Er litt låst på gutt, men får forhåpentligvis sett hva det blir nå på tirsdag:D

Jeg har tvillinggutter fra før og magefølelsen sier gutt den gangen her også, selv om det hadde vært fint med ei lita snuppe i banden også:) men blir overhodet ikke skuffet om det er gutt. 21.nov er den store dagen.

Her har vi begge følelsen på jente :) Så blir ganske overrasket om det er gutt, mem viktigst at babyen er frisk..Velkommen er h*n uansett ♡

Back
Topp