Magefølelse, tidspunkt for fødsel?

En tråd i 'Våre leker' startet av charmiiss, 15 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Aristokatten Glad i forumet Mailykke 2018 Aprillykke 2017

Jeg tror jeg kommer til å føde før termin. Tror kanskje det kommer til å skje den 7.april. Termin er den 9.

2. Kjærlighetsbarnet Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Veldig usikker, men føler at jeg snart må få alt i orden her hjemme. Har hele tiden tenkt at jeg har masse tid, men plutselig føler jeg at jeg har dårlig tid. [emoji38]
    Håper hun kommer 1-2 uker før termin. [emoji173]

3. Aprilbeibi17 Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017

No går heile familien (og eg) å foventer tidlig fødsel, etter kroppen min begynte med tullerier på mandag :p Vert plaga med kynnera sidan veke 12 omtrent, og no på mandag blei dei veldig kraftige sjølv om dei roa seg innan eg kom til på undersøkelse, men livmorhalsen min hadde forkorta seg til 2.5 cm ca på kort tid så tydelig at ting har skjedd.. Men sidan ting gikk over av seg sjølv og lengda framleis er innafor satser eg på han holder seg inne litt til i alle fall :D

4. Hera17 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Aprillykke 2017

Jeg har en følelse av at hun kommer første april. Litt av en aprilsnarr!! :D

5. april Andre møte med forumet

Første gutten min kom 2 dager før termindato og andre 4 dager før. Satser på at hun kommer 1 uke før den 25 april.

6. AprillirpA Glad i forumet Aprillykke 2017

Har hele tiden tenkt at jeg kommer til å gå litt på overtid, som sist. Men nå føler jeg mange ting skjer i kroppen og hodet har festet seg alt, og jeg tror faktisk at han kommer rett før termin isteden....:happy: Eller, kanskje jeg bare håper.... blir spennende å se...:happy::happy:

7. Srh Elsker forumet

Har en følelse på 17 mars

8. Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2017

Alle rundt meg tror hun kommer i mars, så nå er det typisk om det blir april og overtid altså ;)

9. Kjærlighetsbarnet Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Mannen sier 23 mars, hadde han bare hatt rett!! *håper*
    Kontroll hos jordmor i dag, hodet er festet. Så nå kan hun bare komme. [emoji4]

10. Erina Forelsket i forumet

Jeg har hele tiden innstilt meg på for tidlig fødsel, fordi vannet gikk 33+2 sist med nummer to, og han ble tatt med keisersnitt 34+2. Har hele tiden håpet å gå lenger enn det, komme meg til mars. Og selv om jeg hele tiden har sagt at det beste ville jo vært april (har termin 19. april) har jeg liksom ikke trodd at jeg kommer til å gå så lenge.

Men nå, nå er vi i midten av mars og ingen tegn på modning eller at fødselen nærmer seg overhodet. Jeg føler jo nesten at jeg er på overtid, men det gjør tydeligvis ikke kroppen. Kanskje det til og med blir både april og mai før denne kommer? De sier jo gjerne at tredjemann er en luring.

Tipper 23. april, bare for å sette en dato, og for å omstille hodet mitt fra prematur til overtid.

11. Irith Elsker forumet Tilgangsansvarlig Aprillykke 2017

Tjaaa... får jeg endre tippinga mi? :p

12. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Nesh.. tror fortsatt på overtid her.

13. RosaFuggel Elsker forumet Aprillykke 2017

Hu må snart få ut fingern, trua på marsbarn blir mindre og mindre...

14. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Jeg hadde visst ganske stor tro på marsbarn, merker jeg nå [emoji14] Men da blir det april da :)

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  15. RosaFuggel Elsker forumet Aprillykke 2017

Samme her :p

• Liker Liker x 1
  16. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Akkurat nå tror jeg hun kommer... 28.april! Da er det to dager over evt. igangsettelse 11 dager over.
    Ikke pessimist altså, men realist! :knegg:

• Liker Liker x 2
  17. Kriss_nr_2 Glad i forumet Aprillykke 2017

39+3 tror jeg, det er nå på fredag! Vi får se :D:rolleyes:

18. RosaFuggel Elsker forumet Aprillykke 2017

12. April, 10 dager over..

19. Aprilgutt Glad i forumet Aprillykke 2017

12. eller 13. april. Har termin 7. April. Sååå 5-6 dager over.

20. Helen Blir kjent med forumet

Termin idag,14.04,men tror ikke frøkna kommer før 20.04:)

Del denne siden