Magefølelse, tidspunkt for fødsel?

Jeg tror jeg kommer til å føde før termin. Tror kanskje det kommer til å skje den 7.april. Termin er den 9.
 
Veldig usikker, men føler at jeg snart må få alt i orden her hjemme. Har hele tiden tenkt at jeg har masse tid, men plutselig føler jeg at jeg har dårlig tid. [emoji38]
Håper hun kommer 1-2 uker før termin. [emoji173]
 
No går heile familien (og eg) å foventer tidlig fødsel, etter kroppen min begynte med tullerier på mandag :p Vert plaga med kynnera sidan veke 12 omtrent, og no på mandag blei dei veldig kraftige sjølv om dei roa seg innan eg kom til på undersøkelse, men livmorhalsen min hadde forkorta seg til 2.5 cm ca på kort tid så tydelig at ting har skjedd.. Men sidan ting gikk over av seg sjølv og lengda framleis er innafor satser eg på han holder seg inne litt til i alle fall :D
 
Jeg har en følelse av at hun kommer første april. Litt av en aprilsnarr!! :D
 
Første gutten min kom 2 dager før termindato og andre 4 dager før. Satser på at hun kommer 1 uke før den 25 april.
 
Har hele tiden tenkt at jeg kommer til å gå litt på overtid, som sist. Men nå føler jeg mange ting skjer i kroppen og hodet har festet seg alt, og jeg tror faktisk at han kommer rett før termin isteden....:happy: Eller, kanskje jeg bare håper.... blir spennende å se...:happy::happy:
 
Alle rundt meg tror hun kommer i mars, så nå er det typisk om det blir april og overtid altså ;)
 
Mannen sier 23 mars, hadde han bare hatt rett!! *håper*
Kontroll hos jordmor i dag, hodet er festet. Så nå kan hun bare komme. [emoji4]
 
Jeg har hele tiden innstilt meg på for tidlig fødsel, fordi vannet gikk 33+2 sist med nummer to, og han ble tatt med keisersnitt 34+2. Har hele tiden håpet å gå lenger enn det, komme meg til mars. Og selv om jeg hele tiden har sagt at det beste ville jo vært april (har termin 19. april) har jeg liksom ikke trodd at jeg kommer til å gå så lenge.

Men nå, nå er vi i midten av mars og ingen tegn på modning eller at fødselen nærmer seg overhodet. Jeg føler jo nesten at jeg er på overtid, men det gjør tydeligvis ikke kroppen. Kanskje det til og med blir både april og mai før denne kommer? De sier jo gjerne at tredjemann er en luring.

Tipper 23. april, bare for å sette en dato, og for å omstille hodet mitt fra prematur til overtid.
 
Jeg hadde visst ganske stor tro på marsbarn, merker jeg nå [emoji14] Men da blir det april da :)
 
Back
Topp