Magefølelse på kjønn?

Takk❤️ Sterke svangerskapssymptomer, 13 uker og fortsatt veldig dårlig startet i uke 5. Tidlig mage selvom jeg er førstegangs. Bare følte det var mye på gang der inne rett og slett:p Men tenkte likevel jeg vet jo ikke hvordan det er å være gravid, men har bare hatt det på følelsen likevel. Ble liksom ikke så overrasket når gynekologen sa det var 2, svarte bare "jeg visste det" så lo vi alle, mannen var med.
Gratulerer med tvillinger!! Så gøy! ❤️

Magefølelse på jente, samboer hadde magefølelse på gutt. Begge har mest lyst på jente, selv om vi selvsagt blir glade for gutt også og det viktigste er at alt så bra ut på tul. Jordmor kunne ikke garantere noe, men hun syntes det så veldig ut som to kjønnslepper på tul, så foreløbig er det jente som gjelder. Blir likevel veldig spennende å se på oul i novemver:happy:

Magefølelse nr 1: jente, var jente!
Magefølelse nr 2: jente, var gutt!
Magefølelse nr 3: gutt, var gutt!
Magefølelse nr 4: jente, vi får se hva det er!

Magefølelsen sier gutt, ultralyden 11+6 sa gutt, blir spennende å se hva dem sier på ordinær ultralyd. Vi får bare jenter i familien, så tror det har blitt jente til da! :hilarious:

Magefølelse på gutt:) skal ikke vite kjønn denne gangen

Med første var jeg sikker på gutt og det ble gutt
Andre var jeg usikker, men ulikt svangerskap så tenkte jente, ble gutt.
Denne gang ingen magefølelse, men tenker mer på jente hele tiden (mulig ønske tenkning)
Sambo regner med det blir en gutt til:playful:

Magefølelsen stemte ikkje denna gongen. Etter 2 jenter komme gutten :D

Noen som vil gjette kjønn her? :)

Vedlegg

• Screenshot_20201019_203049_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    Screenshot_20201019_203049_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    17,7 KB · Visninger: 44
Er førstegangs gravid, så har ingenting å sammenligne med, men både meg og gubben har en følelse på gutt men det er jo nesten bare jenter i min familie, så det spørrs
Får svaret i slutten av november ❤️

Jeg tror det er gutt, samboer tipper jente:dummy: Blir spennende å se på oul om 13 dager:happy:

Back
Topp