Magefølelse på kjønn?

Lollipopen

Blir kjent med forumet
Hadde vært gøy og se om det stemmer!
Kommenter gjerne om de du har fra før!:)

1.barn magefølelse på gutt - var gutt
2.barn magefølelse på gutt - var gutt
3.barn magefølse på jente

Så får vi se om det stemmer!:)
 
Nr. 1: Magefølelse gutt - var jente
Nr. 2: Magefølelse jente - var jente
Nr. 3: Magefølelse jente

Stoler ikke litt på min egen magefølelse, så det spiller vel ingen rolle hva jeg tror :hilarious:
 
Magefølelsen til oss begge er gutt, får forhåpentligvis vite om 8 dager
 
Magefølelse med første var jente og det stemte. Med nr 2 håpte eg vell på gutt men det var også jente. Denne gangen håpe eg fortsatt på gutt men har tru på jente. Får vite om 16 dager forhåpentligvis
 
På nr 1 bare VISSTE jeg at det var jente, og det stemte ❤️på nr 2 var svangerskapet helt annerledes, men likevel VISSTE jeg at det også var jente, så overraskelsen var stor da det viste seg å være gutt ;)
Denne gangen kjenner jeg at jeg omtaler det som «han», men jeg tror det er jente.. og ganske likt første svangerskap.. blir spennende å se ;)
 
Forrige gang - magefølelsen sa jente, og det var det.

Denne gangen trodde jeg det var en gutt, men ønsket meg jente, og det er ei jente :Heartpink
 
Forrige gang hadde jeg egentlig ingen spesiell magefølelse på kjønn - det var jente.

Denne gangen har jeg hatt magefølelse på gutt hele veien, så det blir spennende å se! Får forhåpentligvis vite det på tirsdag!
 
Jeg hadde magefølelse på jente første gang, og det ble jente. Denne gangen føler jeg at det blir en gutt:) Får vite om ca en måned på oul, hvis jeg klarer å vente så lenge:hilarious:
 
Jeg følte på meg at det var gutt forrige gang, det stemte. Denne gangen føler jeg at det er jente.
 
Med første var jeg helt sikker på at det skulle være jente. Hadde navn og rosa klær klart før jeg fikk det bekreftet. Og vi får bare jenter i min familie. :joyful: Og det stemte.
Denne gangen føles det også som jente. Men på til sa hun at det kunne se ut som en gutt..
 
Førstemann - magefølelse på gutt i starten, så trudde/håpte eg på jente lenger uti --> GUTT

Andremann - trudde det var jente grunna mykje dårligare form enn første graviditet --> GUTT

Aprilspiren - om mulig i eeendå dårligare form enn nokon gong før, trur jente (men mannen meinar innstendig at dei berre får gutar i hans familie, så jente er usannsynlig..) :rolleyes: Får (forhåpentligvis) svaret på OUL om ca 6 veker.
 
Magefølelsen min sier gutt, og følte det sterkt allerede i dagene før graviditetstesten var positiv. Er førstegangs, så har ingenting å sammenlikne med. Blir spennende å se hva de ser på oul i november.
 
1. Magefølelse jente - var jente
2. Magefølelse gutt - blir spennende å se fasiten!
 
1 magefølelse gutt - ble gutt
2 magefølelse var usikker, første gutt så jente - ble gutt
3 magefølelse sier gutt
 
Magefølelsen sier jente. Men har også litt følelse på at det er 2, da tror jeg jente og gutt. 4 dager til tul d
12+6 da får jeg i det minste svaret på om det er 2 :)
 
Har vel egentlig hatt følelse for på de 3 andre jentene at det har vært jenter. Selvom folk har sakt at de syns at jeg virker som en guttemamma :p Men denne gangen føler jeg det litt anerledes så jeg trur det er gutt inni der.
 
Back
Topp